Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||
Asignatura (*) | Hidráulica e hidroloxía | Código | 632G01016 | ||||||
Titulación | |||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Grao | Anual |
Segundo | Obrigatoria | 9 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Enxeñaría Civil |
||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | |||||||||
Descrición xeral | |||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non se modificarán substancialmente os contidos da materia. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen. Manterase as clases maxistrais mediante a utilización do TEAMS, tentando respectar no posible os horarios regulares da titulación. Manteranse a través do Moodle a avaliación continua mediante tests, boletíns exercicios prácticos... Toda a documentación seguirá a poñerse a disposición do alumnado no Moodle. *Metodoloxías docentes que se modifican Segundo o momento da posta en marcha do Plan de Continxencia, algunha proba obxectiva de bloque da materia podería ser eliminada e establecer un sistema de avaliación continua (realización de test e boletíns) As probas obxectivas de bloques modifícanse facendo unha proba tipo “tarefa” de Moodle: entrégase proba “individualizada” aos alumnos, os alumnos a resolver e súbena escaneada nun tempo limitado (pero adaptado á situación) As prácticas de laboratorio presenciais poderán substituirse pola realización por parte do alumnado de vídeos cortos explicativos. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Realizaranse titorías individualizadas a través do TEAMS. Realizaranse titorías grupais para explicar/aclara a realización dos traballos e para orientar os conceptos mínimos para o exame. 4. Modificacións na avaliación Aumentarase na cualificación final o valor da avaliación continua ( tests, boletíns, traballos alternativos ás prácticas de laboratorio ). Diminuirase na cualificación final o valor das probas obxectivas finais. Substituirase o exame final presencial por un exame “non presencial”. O exame será entregado polo profesor individualmente (datos diferentes para cada alumno) e devolto por cada alumn@ depois do dobre do tempo habitual a través do Moodle en pdf (o profesor poderá pedir explicacións en días posteriores e a través do TEAMS para aclarar o contido do exame). Rebaixarase os puntos totais necesarios para acadar o aprobado (para as notas de notable, sobresaínte mantense a puntuación necesaria) 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se modifica a bibliografía |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |