Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Asignatura (*) | Traballo de fin de Grao | Código | 652G04046 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Titulación | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 10 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Idioma |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prerrequisitos | 1. Para formalizar a matrícula do TFG, o alumnado poderá ter pendentes como máximo 78 créditos para completar os estudos, incluídos os correspondentes ao TFG, e deberá matricularse tamén de todas as materias necesarias para rematar o plan de estudos do Grao. 2. Para defender o Traballo de Fin de Grao é necesario ter superadas todas as materias do Plan de Estudos, e mais ter o informe favorable da dirección académica do mesmo. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Departamento | Bioloxía Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas Pedagoxía e Didáctica Psicoloxía |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Coordinación | Correo electrónico | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Descrición xeral |
O Regulamento para a elaboración do Traballo de Fin de Grao na Facultade de Ciencias da Educación, establece que o TFG debe reflectir as competencias específicas do Practicum, así como as propias do resto de materias do grao, e promover a sostibilidade. O TFG supón a realización, por parte de cada estudante e de forma individual, dun proxecto, unha memoria ou un estudo concreto baixo a supervisión da dirección académica asignada. Neste traballo deben integrarse e desenvolverse os contidos formativos recibidos, así como as capacidades, competencias e habilidades adquiridas durante o período de docencia do grao, e en concreto: a capacidade para a búsqueda, xestión, organización e interpretación de datos relevantes- da súa área de estudo- co obxecto de emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica, tecnolóxica ou ética, e facilitar o desenvolvemento dun pensamento e xuizo crítico, lóxico e creativo. Trátase dunha materia de 10 créditos, o que se corresponde con 250 horas de traballo para o alumnado. Dadas as características da materia a porcentaxe do horas de traballo presencial será acordada en última instancia pola persoa/s encargada/s de dirixir o Traballo de Fin de Grao, establecéndose como obrigatorio que cada alumno/a realice polo menos tres titorías presenciais. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Sen trocos 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Traballos tutelados *Metodoloxías docentes que se modifican Presentación oral: Para a exposición o alumnado elaborará unha vídeo-presentación a través de PowerPoint coa correspondente explicación comentada en audio integrada, disporá dun tempo de 15 minutos. A vídeo-presentación será subida a Stream para darlle acceso ao tribunal de avaliación correspondente. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Realizarase a través de correo electrónico e Microsoft Teams 4. Modificacións na avaliación Sin trocos *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Sin trocos |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |