Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
Asignatura (*) | Fiscalidade Turística | Código | 662G01026 | ||||
Titulación | |||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Híbrida | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Turismo |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral | A través do estudo da materia, preténdese un achegamento ao funcionamento da Administración Pública español e á estrutura e contido do sistema e ordenamento tributario español, destacando as particularidades que pola súa incidencia no ámbito turístico revisten un maior interese. | ||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Impartiranse os mesmos contidos previstos 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Esencialmente a metodoloxía será o máis similar posible, pero a través de outros medios *Metodoloxías docentes que se modifican -Sesión maxistral: Pasa a ser pola aplicación Teams, mantendo o seu horario habitual -Traballos tutelados: Estes traballos pasan a ser tutelados mediante tutorías a través de Teams e correo electrónico -Aprendizaxe colaborativo: En lugar de facerse de xeito presencial na aula os/as alumnos/as débenos facer pola súa conta e remitirllos ao profesor, que llos devolverá corrixidos -Proba obxectiva: Pasa a realizarse mediante Moodle en lugar de presencialmente 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado -Teams. Entre dúas e tres veces por semana. Dúas para sesións teóricas para todo o grupo e unha terceira (ou máis de ser preciso) para grupos máis reducidos, segundo as súas necesidades -Moodle. Utilizarase entre dúas e tres veces á semana, esencialmente para subir documentación que se utilizará na asignatura. -Correo electrónico. Utilizarase diariamente. A través do mesmo resolveranse dúbidas dos alumnos/as e tamén se procederá á entrega e corrección de prácticas. 4. Modificacións na avaliación Traballos tutelados 40% Aprendizaxe colaborativo 30% Proba obxectiva 30% *Observacións de avaliación: Xustificación da proba obxectiva: O exame nesta materia resulta necesario para comprobar que os coñecementos impartidos máis relevantes e de maior aplicación na futura vida profesional dos/as alumnos/as foron efectivamente adquiridos. Para a realización do exame, que será por vía Moodle, consérvase a data e hora proposta a inicio de curso, pero en caso de que existan alumnos/as con problemas de conexión ou outras incidencias que lle impidan a realización da proba na hora fixada realizarase outra distinta nun momento no que o/a alumno/a teña dispoñibilidade e sempre tratando de que sexa o máis cerca no tempo posible respecto a primeira data. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |