Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
Conocimiento de las producciones culturales de la Humanidad (Arte, Pensamiento, Literatura e instituciones). |
A1
|
B1 B4 B9
|
C2
|
Conocimientos de lenguas modernas. |
A10
|
B1 B9 B11
|
C2 C3 C5
|
Uso correcto, oral y escrito, de las lenguas propias. |
A10 A12
|
B1 B3 B4 B7 B8 B10 B11
|
C1 C3 C5
|
Uso correcto, oral y escrito, de al menos una lengua extranjera |
A13
|
B1 B9 B10 B11 B20
|
C2
|
Trabajar de forma autónoma con iniciativa. |
A1 A10
|
B1 B4 B14
|
C2
|
Trabajar de forma colaborativa. |
A1 A10 A13
|
B1 B5
|
C6 C7 C8
|
Comunicarse de manera efectiva en un entorno de trabajo. |
A1 A10 A12 A13
|
B1 B3 B5 B7
|
C1 C2 C3
|
Comunicación oral y escrita en las lenguas propias. |
A1 A10 A12
|
B1 B8
|
C1 C2
|
Capacidad de expresión oral y escrita en una lengua extranjera. |
|
B9
|
|
Capacidad de análisis y de síntesis. |
|
B10
|
|
Capacidad de gestión de la información relevante. |
|
B11
|
|
Reconocimiento de la riqueza de la diversidad y de la munticulturalidad. |
|
B13
|
|
Saber trabajar con equipos internacionales. |
|
B14
|
|
Creatividad y originalidad en el pensamiento y la práctica. |
|
B20
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma. |
|
|
C1
|
Dominar la expresión y la comprensión de forma oral y escrita en un idioma extranjero. |
A1 A10 A12 A13
|
B1 B4 B5 B9 B10 B11 B14
|
C2 C5 C6 C7
|
Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y de la comunicación (TIC) necesarias para e ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida. |
A1 A10 A13
|
B5 B8 B11 B13 B14 B20 B25
|
C1 C3 C6 C8
|
Entender la importancia de la cultura emprendedora y conocer los medios al alcance de las personas emprendedoras. |
A10
|
B4 B7 B9 B14
|
C2 C5 C8
|
Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para resolver los problemas a los que deben enfrentarse. |
A1 A10 A13
|
B1 B14
|
C2 C6
|
Asumir como profesional y ciudadano la importancia del aprendizaje a lo largo de la vida. |
A1 A10 A13
|
B1 B3 B4 B9 B11
|
C1 C2 C7
|
Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad. |
|
|
C8
|
Aprender a aprender |
A1 A10 A12 A13
|
B1 B4 B9 B11 B14
|
C2 C3
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Modulo 1
Aprender a aprender inglés
|
1.1. O bon aprendiz de liguas
1.2. Estilos y estratexias de aprendizaxe
1.3. Erros frecuentes en inglés dos estudantes españois
1.4. Aprendendo facendo
|
Modulo 2
O inglés da Biblioteconomía e Documentación |
2.1. Terminoloxía e definicións
2.2. A biblioteca. Tipos de bibliotecas
2.3. O bibliotecario. Descripción de responsabilidades
2.4. Bibliotecas en ingles
|
Modulo 3
O inglés das Humanidades |
3.1. Terminoloxía e definicións
3.2. A literatura en língua inglesa e a sua cultura
3.3. Os medios de comunicación en língua inglesa
3.4. O imperaiismo cultural do inglés |
Modulo 4
A aprendizaxe ao longo da vida |
4.1. A aprendizaxe ao longo da vida e as TIC
4.2. Aprendizaxe metacognitiva do inglés
4.3. O inglés como ferramenta de aprendizaxe
4.4. A aprendizaxe continua |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Análise de fontes documentais |
A1 A10 A13 B1 B4 B5 B9 B10 B11 B13 B20 C2 |
10 |
30 |
40 |
Traballos tutelados |
A12 B7 B8 B10 B11 B13 C2 C7 C8 |
10 |
20 |
30 |
Actividades iniciais |
A10 A13 B1 B4 B5 B11 B14 C1 C3 C5 C6 |
8 |
16 |
24 |
Portafolios do alumno |
A1 A10 A13 B1 B4 B9 B10 B11 C2 C3 |
0 |
10 |
10 |
Sesión maxistral |
A1 A10 A13 B1 B3 B4 B9 B10 B11 B25 C6 C7 C8 |
12 |
0 |
12 |
Glosario |
A10 B1 B4 B9 B11 C2 C3 |
4 |
2 |
6 |
Prácticas a través de TIC |
A10 B1 B4 B5 B7 B9 B11 B20 C2 C3 C5 C6 C7 C8 |
6 |
10 |
16 |
Proba obxectiva |
A1 A10 A13 B1 B4 B9 B10 B11 B13 C2 C3 C7 |
6 |
0 |
6 |
|
Atención personalizada |
|
6 |
0 |
6 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Análise de fontes documentais |
Os estudantes analizarán diferentes tipos de documentos e escribirán unha reseña. |
Traballos tutelados |
Os estudantes farán presentaciones en powerpoint de un escritor ou persoaxe da cultura británica ou americana así como de unha biblioteca ou museo británico our americano.
|
Actividades iniciais |
Actividades para aprender a aprender. Test de capacidade de aprendizaxe de linguas, etc. |
Portafolios do alumno |
Ao longo do curso o alumno irá incluindo as actividades iniciais, os traballos tutelados, etc no portfolio. |
Sesión maxistral |
A asistencia as sesión maxistrais e obrigatoria e computa na calificación final. Nestas sesión se plantexaran as directrices pra facer os actividades iniciais, os traballos tutelados, as prácticas TIC, etc. |
Glosario |
O longo do curso, os alumnos farán un glosario de termos fundamentais as suas titulación. |
Prácticas a través de TIC |
A través de TIC, se levarán a cabo diversas actividades. |
Proba obxectiva |
Esta proba serve para avaliar os coñecementos adquiridos polo alumno, de forma obxetiva. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Actividades iniciais |
|
Descrición |
A atención personalizada levarase a cabo o longo do curso a petición dos alumnos. É de crucial importancia nas actividades iniciais xa que o alumno ten que ter claro o seu estilo de aprendizaxe e o tipo de estratexias máis adoitas pra levar a cabo unha aprendizaxe máis eficiente. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Glosario |
A10 B1 B4 B9 B11 C2 C3 |
Glosario en inglés e castelán ou inglés e galego. |
5 |
Prácticas a través de TIC |
A10 B1 B4 B5 B7 B9 B11 B20 C2 C3 C5 C6 C7 C8 |
Realización de diversos tests por internet que se incluirán no portafolio |
5 |
Proba obxectiva |
A1 A10 A13 B1 B4 B9 B10 B11 B13 C2 C3 C7 |
Consistirá nun exame dividido en catro partes: reading and writing (25% + 25%) e listening and speaking (25% + 25%).
|
45 |
Sesión maxistral |
A1 A10 A13 B1 B3 B4 B9 B10 B11 B25 C6 C7 C8 |
As sesión maxistrais son obrigatorias e terase en conta tanto a asistencia como a participación e aportación do alumno ao grupo. |
15 |
Portafolios do alumno |
A1 A10 A13 B1 B4 B9 B10 B11 C2 C3 |
Compendio de traballos levados a cabo ao longo do curso, autocorrexidos e mellorados. |
15 |
Actividades iniciais |
A10 A13 B1 B4 B5 B11 B14 C1 C3 C5 C6 |
actividades de diagnóstico |
5 |
Traballos tutelados |
A12 B7 B8 B10 B11 B13 C2 C7 C8 |
ppt sobre escritores, persoaxes, bibliotecas, museos |
5 |
Análise de fontes documentais |
A1 A10 A13 B1 B4 B5 B9 B10 B11 B13 B20 C2 |
Analise de documentos e elaboración de reseña. |
5 |
|
Observacións avaliación |
"Aqueles/as alumnos /as
que teñan algún tipo de excepcionalidade para vir a clase legalmente concedida,
que falen co/a pofesor/ a á comezos de curso para establecer as titorías e os
sistemas de avaliación correspondentes."
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
MORENO REQUES, Mª Azucena. (2008.). Curso de Inglés Técnico para Archivística, Biblioteconomía y Documentación.. Madrid: Estudio de Técnicas Documentales - ETD
MORENO REQUES, Mª Azucena (2008). Diccionario Inglés-Español/Español-Inglés: para Archivística, Biblioteconomía, Documentación y Museología. Madrid: Estudio de Técnicas Documentales - ETD
SIMAL, Begoña. (2001.). English for Library and Information Science.. Compostela: Tórculo.
MURPHY, Raymond. (2012). English Grammar in Use.. Cambridge University Press
SWAN, Michael. (2005). Practical English Use.. Oxford University Press
SHORTIS, T. (2001.). The Language of ICT: Information and Communication Technology.. Routledge.
LOZANO PALACIOS, Antonio (2007.). Vocabulario Inglés-Español/Español-Inglés: para los estudios de Biblio-Documentación.. Granada: Universidad de Granada |
The bibliography will be updated in class. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|