Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
Coñecemento da loxística e dos principios da cadea de suministro |
AP14
|
BM1 BM2 BM5 BP1 BP6 BP10 BP11 BP12 BP15
|
CM2 CM10 CM12 CM13
|
Coñecemento dos principios do transporte marítimo e intermodal |
AP14
|
BM1 BM2 BM5 BP1 BP6 BP10 BP11 BP12 BP15
|
CM2 CM10 CM12 CM13
|
Realizara a modelización cuantitativa en tempo real das decisions de xestión e organización das empresas
neste campo |
AP15
|
BM1 BM2 BM5 BP1 BP6 BP10 BP11 BP12 BP15
|
CM2 CM10 CM12 CM13
|
Realizar valoracions económico-técnica dos proxectos |
AP15
|
BM1 BM2 BM5 BP1 BP6 BP10 BP11 BP12 BP15
|
CM2 CM10 CM12 CM13
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Os temas propostos axustanse a os contidos da Memoría de Verificación de la titulación, desenrrolando os seus contidos. Estos son: |
LOXÍSTICA: cadea de suministro, Aprovisionamentos, Fabricación, LoXística Inversa E Sistemas E tecnoloXía
DISTRIBUCIÓN: xestión de clientes, Almacenamento, Trazabilidad, Transporte eficiente, Transporte intermodal, Comercio electrónico
TRANSPORTE MARÍTIMO
XESTIÓN DE EMPRESAS Do AMBITO MARÍTIMO |
1. Loxística |
1.1 Introducción a Loxística
1.2 Loxística de aprovisionamento
1.3 Loxística de Distribucción
1.4 Loxística Inversa |
2. Intermodalidade e Transporte |
2.1 Intermodalidade e transporte - comodalidad e multimodalidad
2.2 O sistema portuario
2.3 Interacción buque- Porto |
3. Ampliación de Transporte Marítimo |
3.1 Estudo matemático dos custos
3.2 Xestion da enerxia a bordo
3.3 Interface Buque - porto, xestion da enerxía no porto |
4. Xestions de empresas do eido maritimo |
4.1 Xestions de empresas do eido maritimo |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C12 C13 |
5 |
40 |
45 |
Estudo de casos |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C12 C13 |
5 |
15 |
20 |
Sesión maxistral |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C12 |
40 |
0 |
40 |
Proba obxectiva |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C11 C12 C13 |
5 |
0 |
5 |
Solución de problemas |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C11 C12 C13 |
15 |
20 |
35 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Traballos tutelados. Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes baixo a tutela do profesor
e en escenarios variados (académicos e profesionais). Refírese principalmente a aprender a facer cousas?.
É unha opción baseada na asunción por parte dos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe. Este sistema de
A docencia baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe autónoma dos alumnos e o seguimento desta aprendizaxe
o profesor de titor. |
Estudo de casos |
Estudo de caso Metodoloxía onde o suxeito afronta a descrición dunha situación específica que supón un problema
que ten que ser entendido, valorado e resolto por un grupo de persoas a través dun proceso de discusión. O alumno está situado antes dun problema específico (caso), que describe unha situación real de vida profesional e debería ser capaz de analizar unha serie de feitos, referidos a un determinado campo de coñecemento ou acción, para alcanzar unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Sesión maxistral |
Sesión magistral. Exposición oral complementada con o uso dos medios audiovisuais e a introducción de algunas preguntas
dirixidas a os estudiantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar o aprendixaje.
|
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
Solución de problemas |
Resolución de problemas Técnica pola que se debe resolver unha situación problemática específica, baseada no coñecemento
que se traballaron, isto pode ter máis dunha solución posible. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Estudo de casos |
Sesión maxistral |
Solución de problemas |
|
Descrición |
Os traballos tutelados, a solución de problemas e o estudo de casos serán propostos ao longo do curso, polo que o alumnado será guiado no desenvolvemento dos mesmos, requirindo unha atención personalizada. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C12 C13 |
Traballos tutelados. Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Refírese principalmente a aprender a facer cousas?.
É unha opción baseada na asunción por parte dos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe. Este sistema de A docencia baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe autónoma dos alumnos e o seguimento desta aprendizaxe o profesor de titor. |
50 |
Estudo de casos |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C12 C13 |
Estudo de caso Metodoloxía onde o suxeito afronta a descrición dunha situación específica que supón un problema que ten que ser entendido, valorado e resolto por un grupo de persoas a través dun proceso de discusión. O alumno está situado antes dun problema específico (caso), que describe unha situación real de vida profesional e debería ser capaz de analizar unha serie de feitos, referidos a un determinado campo de coñecemento ou acción, para alcanzar unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
5 |
Proba obxectiva |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C11 C12 C13 |
Prueba objetiva escrita |
40 |
Solución de problemas |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C11 C12 C13 |
Resolución de problemas Técnica pola que se debe resolver unha situación problemática específica, baseada no coñecemento que se traballaron, isto pode ter máis dunha solución posible. |
5 |
|
Observacións avaliación |
No caso de alumnos con algunha entrega suspensa, deberán entregala na segunda oportunidade (xullo), gardándose as notas das entregas aprobadas dos traballos tutelados e no estudo de casos ata a convocatoria de segunda oportunidade. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia será avaliado en función das súas particularidades específicas.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Diversos autores (2015). El libro rojo de la logística. AECOC
STOPFORD MARTIN (2009). Maritime Economics. Rotledge
David Cota Mascuñana; Alberte Castro Ponte; Rodrigo Carballo Sánchez; Luis Carral Couce; José Ángel (2015). O comercio Marítimo. UNIDADES DIDÁCTICAS. Servizo de Publicacións da Universidade de Santiago de Compostela
Alberte Castro Ponte; David Cota Mascuñana; Luis Carral Couce; Paula Vázquez Rodríguez; José Ángel F (2015). O contrato de transporte. UNIDADES DIDÁCTICAS. Servizo de Publicacións da Universidade de Santiago de Compostela |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable e cumprir
co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e
sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol": 1. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático 1.2. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 1.3. De se realizar en papel: - Non se empregarán plásticos.
- Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores.
2.
Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados
cos valores da sostenibilidade nos comportamentos persoais e
profesionais. 3. Segundo se recolle nas distintas normativas
de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a
perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista,
utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a
intervención en clase de alumnos e alumnas…) |
|