Datos Identificativos 2019/20
Asignatura (*) Traballo Fin de Máster Código 730529030
Titulación
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 9
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría Civil
Coordinación
Seoane Nolasco, Antonio José
Correo electrónico
antonio.seoane@udc.es
Profesorado
Seoane Nolasco, Antonio José
Correo electrónico
antonio.seoane@udc.es
Web
Descrición xeral Materia na que o alumno aplicará os coñecementos adquiridos o longo do mestrado no deseño, desenrolo e comercialización dun videoxogo.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
O alumno realizará o deseño, desenrolo e comercialización dun videoxogo. AP1
AP2
AP3
AP4
AP5
AP6
AP7
AP8
AP9
AP10
AP11
AP12
AP13
AP14
AP15
AP16
AP17
AP18
AP19
AP20
AP21
AP22
AP23
AP24
AP25
AP26
AP27
AP28
AP29
AP30
AP31
AP32
AP33
AP34
AP35
AP36
AP37
AP38
AP39
BP1
BP2
BP3
BP4
BP5
BP6
BP7
BP8
BP9
BP10
BP11
BP12
BP13
BP14
CP1
CP2
CP3
CP4
CP5
CP6
CP8
CP10

Contidos
Temas Subtemas
Deseño do videoxogo Fases de deseño
Documentación
Desenrolo do prototipo Fases de desenrolo
Prototipado
Evaluación
Testeo
Deseño da estratexia de marketing Deseño da estratexia empresarial
Deseño da estratexia de comercialización do produto

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Presentación oral A3 A4 A6 A15 A30 C1 C2 C3 C4 C8 2 4 6
Traballos tutelados A39 A38 A37 A36 A35 A34 A33 A32 A31 A30 A29 A28 A27 A26 A25 A24 A23 A22 A21 A20 A19 A18 A17 A16 A15 A14 A13 A12 A11 A10 A9 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C8 C10 8 191 199
 
Atención personalizada 20 0 20
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Presentación oral Presentación e defensa ante un tribunal do Traballo Fin de Mestrado
Traballos tutelados Elaboración do Traballo Fin de Mestrado consistente no deseño, desenrolo e comercialización dun videoxogo.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Tutorización dos Traballos Fin de Mestrado

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral A3 A4 A6 A15 A30 C1 C2 C3 C4 C8 Evaluación por parte do tribunal da presentación realizada polo alumno do Traballo Fin de Mestrado 10
Traballos tutelados A39 A38 A37 A36 A35 A34 A33 A32 A31 A30 A29 A28 A27 A26 A25 A24 A23 A22 A21 A20 A19 A18 A17 A16 A15 A14 A13 A12 A11 A10 A9 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C8 C10 O alumno presentará unha memoria do traballo realizado e que estará acompañada dos documentos de deseño dun videoxogo e como mínimo un prototipo funcional co aspecto, calidade e funcionalidade final do videoxogo deseñado. 90
 
Observacións avaliación

Tanto a elaboración do Traballo Fin de Mestrado (TFM) como a sua presentación e defensa, deberán cumprir as condicións e criterios marcados pola normativa de TFM do título e que estará publicada e dispoñible para o alumnado.

O alumno que teña dispensa académica terá que poñerse en contacto co seu o seus tutores para acordar o método máis adecuado para supervisar o proxecto da materia.


Fontes de información
Bibliografía básica

A bibliografía a utilizar será a proporcionada polas distintas asignaturas do mestrado, así como aquela que se proporcione de maneira específica dependendo do tipo e orientación do videoxogo a realizar.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións
“Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol":
            A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:
             •  Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático
             •  Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos
             •  En caso de ser necesario realizalos en papel:
                  -     Non se empregarán plásticos
                 -      Realizaranse impresións a dobre cara.
                 -      Empregarase papel reciclado.
                 -      Evitarase a impresión de borradores.


Ademais:
• Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural
• Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais
• Incorpórase perspectiva de xénero na docencia desta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas…)
• Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.
• Deberanse detectar situacións de discriminación e propoñeranse accións e medidas para corrixilas.


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías