Datos Identificativos 2017/18
Asignatura (*) Traballo Fin de Mestrado Código 770523023
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 12
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web http://moodle.udc.es
Descrición xeral Elaboración de un proxecto, informe o trabajo de investigación en el ámbito de la eficiencia y aprovechamiento energético, en que se sinteticen e integren las competencias adquiridas en los estudios.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
El alumno realizará individualmente un trabajo original, lo presentará y defenderá ante un tribunal universitario. AP15
BM1
BM5
BM6
BM7
BM8
BM9
BM10
BM18
CM1
CM2
CM3
CM4
CM5
CM6

Contidos
Temas Subtemas
Proxecto, informe o trabajo de investigación no ámbito da eficiencia e aproveitamento enerxético, no que se sinteticen e integren as competencias adquiridas nos ensinos.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Presentación oral A15 B1 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B18 C1 C2 C3 C4 C5 C6 1 24 25
Traballos tutelados A15 B1 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B18 C1 C2 C3 C4 C5 C6 25 250 275
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Presentación oral Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica.
Traballos tutelados Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Esta referida prioritariamente á aprendizaxe do "como facer as cousas". Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propio aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
O titor supervisará o desenvolvemento do traballo fin de máster ata a súa finalización.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral A15 B1 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B18 C1 C2 C3 C4 C5 C6 O alumno defenderá o seu traballo diante do tribunal e contestará as preguntas que se lle fagan 100
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías