Identifying Data 2020/21
Subject (*) Spatial Statistics and Modelling Code 610485019
Study programme
Mestrado Universitario en Bioloxía Mariña
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Departamento profesorado máster
Matemáticas
Coordinador
E-mail
Lecturers
E-mail
Web http://http://masterbiologiamarina.uvigo.es/
General description
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen

*Metodoloxías docentes que se modifican

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

4. Modificacións na avaliación

*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Study programme competencies
Code Study programme competences
B1 Desenvolvemento das capacidades comprensivas, de análises e sínteses.
B2 Utilización de criterios e métodos científicos na formulación e resolución de problemas aplicando os coñecementos adquiridos.
B4 Desenvolvemento da capacidade de razoamento crítico e autocrítico.
B5 Desenvolvemento das capacidades de traballo en equipo, enriquecidas pola pluridisciplinariedad.
B6 Procura, análise e integración de información a partir de diferentes fontes e capacidade para a súa interpretación e avaliación.
B8 Desenvolvemento de habilidades no manexo e tratamento de ferramentas, matemáticas, estatísticas e informáticas
B13 Desenvolvemento das capacidades de reflexión sobre responsabilidades sociais e éticas.
B15 Entendemento da proxección social da ciencia.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
BJ1
BJ2
BJ4
BJ6
BJ8
BJ1
BJ5
BJ13
BJ15

Contents
Topic Sub-topic
Introducción ao software R Introdución ao software R: Presentación e instalación; Estruturas de datos: Vectores, matrices, listas y marcos de datos; Importación/exportación de datos; Procedementos gráficos.
Modelos de Regresión Introdución aos modelos de regresión. Regresión linear simple: estimación, predición e inferencia. Diagnóstico do modelo: observacións atípicas e/ou influentes , homocedasticidade e normalidade; Outros modelos de regresión simple: regresión polinómica, modelos linearizables, modelos non lineares e regresión no paramétrica; Regresión linear múltiple: métodos de selección de variables, o problema da multicolinearidade, diagnose da aleatoriedade e independencia. Aplicacións en Bioloxía Mariña.
Estatística Espacial Conceptos básicos de estatística espacial. Tipos de procesos; Introdución á xeoestatística: estacionariedade e isotropía; Modelado da dependencia espacial: variografía; Predición kriging; Aplicacións en Bioloxía Marina.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech B1 B2 B4 B6 B8 B13 B15 15 35 50
Laboratory practice B2 B5 B6 B8 4 8 12
Collaborative learning B2 B5 B6 1 0 1
Oral presentation B1 B2 B4 2 8 10
 
Personalized attention 2 0 2
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Clases con contidos teóricos
Laboratory practice Clases centradas en seminarios e resolución de casos prácticos
Collaborative learning Resolución de casos prácticos
Oral presentation Presentación escrita e oral de traballos relacionados cós contidos teóricos e prácticos da materia.

Personalized attention
Methodologies
Guest lecture / keynote speech
Laboratory practice
Oral presentation
Description
Tutorías personalizadas onde se resolverán dúbidas e cuestións plantexadas polos alumnos da materia

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Guest lecture / keynote speech B1 B2 B4 B6 B8 B13 B15 Evaluación del proceso de aprendizaje mediante exámenes escritos u orales, que podrán incluir pruebas tipo test, pruebas de ensayo de formato diverso, preguntas de razonamiento, resolución de problemas y casos prácticos. 40
Laboratory practice B2 B5 B6 B8 Evaluación continua mediante el seguimiento del trabajo del alumno en: el aula, el laboratorio, las salidas de campo, en los seminarios y en tutorías. 20
Oral presentation B1 B2 B4 Evalucación continua a través de la entrega y/o exposición de trabajos, resultados, informes, etc. 40
 
Assessment comments

Es imprescindible alcanzar al menos la puntuación de 3 sobre 10 en el
examen o exámenes para hacer promedio con los otros componentes de la
evaluación.


Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.