Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A2 |
Suggest alternatives for solving complex chemical problems related to the different areas of chemistry. |
A3 |
Innovate in the methods of synthesis and chemical analysis related to the different areas of chemistry |
A6 |
Design processes involving the treatment or disposal of hazardous chemicals |
A7 |
Operate with advanced instrumentation for chemical analysis and structural determination. |
A9 |
Promote innovation and entrepreneurship in the chemical industry and in research. |
B4 |
Students should be able to communicate their conclusions, and the knowledge and the reasons that support them to specialists and non-specialists in a clear and unambiguous manner |
B5 |
Students must possess learning skills to allow them to continue studying in a way that will have to be largely self-directed or autonomous. |
B7 |
Identify information from scientific literature by using appropriate channels and integrate such information to raise and contextualize a research topic |
B9 |
Demonstrate ability to analyze, describe, organize, plan and manage projects |
B10 |
Use of scientific terminology in English to explain the experimental results in the context of the chemical profession |
C1 |
CT1 - Elaborar, escribir e defender publicamente informes de carácter científico e técnico |
C3 |
CT3 - Traballar con autonomía e eficiencia na práctica diaria da investigación ou da actividade profesional. |
C4 |
CT4 - Apreciar o valor da calidade e mellora continua, actuando con rigor, responsabilidade e ética profesional. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñeza a aplicabilidade e as posibilidades das distintas técnicas instrumentais de análise na resolución de problemas relacionados co medio ambiente, a industria, etc |
AC6 AC7
|
BC7 BC10
|
|
Sexa quen de seleccionar a técnica máis adecuada en función do tipo de especies que se van determinar, o seu contido, o tipo de mostra, o coste, etc. |
AC2 AC9
|
BC9
|
|
Adquira destreza no manexo dos distintos instrumentos e no axuste das variables instrumentais. |
AC3 AC7
|
|
|
Sexa quen de obter a maior cantidade de información fiable a partir dos resultados experimentais |
|
BC4 BC5
|
CC1 CC3 CC4
|
Sexa quen de saber comunicar a información e os seus coñecementos en calquera contexto |
|
BC4 BC10
|
CC1 CC4
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
I.- AVANCES EN CROMATOGRAFÍA DE GASES
|
• Avances en instrumentación (inyectores, columnas, etc.)
• Cromatografía ultrarrápida (fast GC)
• Cromatografía de gases multidimensional (GC-GC, GCxGC, etc)
• Ejemplos y aplicaciones seleccionadas |
II.- AVANCES EN CROMATOGRAFÍA LÍQUIDA
|
Cromatografía líquida rápida y cromatografía líquida de “ultra-alta” resolución (UPLC o UHPLC)
• Nuevas columnas y modos de separación (columnas core-shell, HILIC, uso de altas temperaturas, etc.)
• Cromatografía de líquidos multidimensional (LC-LC, LCxLC, etc)
• Cromatografía de líquidos capilar y nano-LC
• Optimización de métodos
• Ejemplos y aplicaciones seleccionadas |
III.- ELECTROFORESIS CAPILAR
|
• Fundamentos de la electroforesis
• Instrumentación en electroforesis capilar
• Modos de electroforesis capilar y electromigración
• Optimización
• Ejemplos seleccionados |
IV.- FRACIONAMIENTO EN CAMPO-FLUJO (FFF)
|
• Introducción a FFF
• Instrumentación típica
• Tipos de campos más habituales (gravitacianal, térmico…)
• Modos de operación (normal, estérico…)
• Ejemplos de aplicaciones |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A2 A3 A6 B7 |
12 |
24 |
36 |
Seminar |
A3 A6 A7 A9 B9 C3 |
7 |
9.8 |
16.8 |
Supervised projects |
A7 B4 B5 B10 C1 C3 C4 |
2 |
18 |
20 |
Objective test |
A2 A3 A6 A7 B4 B5 B9 |
2 |
0 |
2 |
|
Personalized attention |
|
0.2 |
0 |
0.2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Clases presenciales teóricas. Clases expositivas (utilización de pizarra, ordenador, cañón), complementadas con las herramientas propias de la docencia virtual. |
Seminar |
Seminarios realizados con profesorado propio do Máster, ou con profesionais invitados de empresas, da administración ou de outras universidades. Sesions interactivas relacionadas cas distintos temas tratados, con debates e intercambio de opinions entre os alumnos. |
Supervised projects |
Tutorías individuales o en grupo reducido.
Resolución de ejercicios prácticos (problemas, cuestiones tipo test, interpretación y procesamiento de la información, evaluación de publicaciones científicas, etc.)
Exposición oral de trabajos, informes, etc., incluyendo debate con profesores y alumnos.
|
Objective test |
Consiste nun exame escrito que inclúe preguntas cortas e tipo test sobre os contidos teóricos e prácticos impartidos na asignatura. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
Daráselle o alumno as indicacións necesarias para a realización do traballo asignado. Tamén se aproveitará para solucionar dun modo mais directo as dúbidas que se lle poidan presentar e farase un seguimento do proceso de aprendizaxe |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
A2 A3 A6 A7 B4 B5 B9 |
A proba final versará sobre a totalidade dos contidos da asignatura.
|
60 |
Supervised projects |
A7 B4 B5 B10 C1 C3 C4 |
Realización de traballos e informes escritos: 10%
Exposición oral: 10% |
20 |
Seminar |
A3 A6 A7 A9 B9 C3 |
Resolución de problemas e casos prácticos propostos: 10% |
10 |
Guest lecture / keynote speech |
A2 A3 A6 B7 |
Evaluación continua mediante preguntas y cuestiones durante el curso: 10% |
10 |
|
Assessment comments |
A avaliación desta materia será mediante avaliación continua e a realización dun exame final. Estando condicionado o acceso o exame a participación no a lo menos nun 80% das actividades docentes presenciais de asistencia obrigatoria (seminarios e titorías).
Os alumnos repetidores terán o mesmo réximen de asistencia as clases que os que cursan a asignatura por primera vez.
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Non existen coñecementos previos obrigatorios, máis aló dos propios de acceso o Master
Haber cursado anteriormente, no Grado, algunha asignatura que teña conceptos básicos de cromatografía de gases e líquidos. |
|