Identifying Data 2020/21
Subject (*) Master Thesis Code 610509139
Study programme
Mestrado Universitario en Investigación Química e Química Industrial (Plan 2020)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Obligatory 18
Language
Spanish
Galician
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Química
Coordinador
Jimenez Gonzalez, Carlos
E-mail
carlos.jimenez@udc.es
Lecturers
Jimenez Gonzalez, Carlos
E-mail
carlos.jimenez@udc.es
Web
General description a tutorizar ao alumno, de tal forma que o alumno terá que levar a cabo: Documentación bibliográfica sobre antecedentes e
estado actual do tema proposto como proxecto. Elaboración dunha proposta de obxectivos. Realización dos experimentos.
Tratamento de datos. Elaboración, presentación pública e defensa dunha memoria de resultados e conclusións.
O Traballo de Fin de Máster terá un carácter profesional ou investigador segundo o itinerario que escolla:
1. Itinerario profesionalizante: supoñerá a realización dun proxecto profesional nunha empresa coa que se ten asinado un
convenio.
2. Itinerario investigador: supoñerá a realización dun traballo de investigación dentro dun grupo de investigación
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen

*Metodoloxías docentes que se modifican

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

4. Modificacións na avaliación

*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Define concepts, principles, theories and specialized facts of different areas of chemistry.
A2 Suggest alternatives for solving complex chemical problems related to the different areas of chemistry.
A3 Innovate in the methods of synthesis and chemical analysis related to the different areas of chemistry
A4 Apply materials and biomolecules in innovative fields of industry and chemical engineering.
A5 Properly assess risks and environmental and socioeconomic impacts associated with special chemicals
A6 Design processes involving the treatment or disposal of hazardous chemicals
A7 Operate with advanced instrumentation for chemical analysis and structural determination.
A8 Analyze and use the data obtained independently in complex laboratory experiments and relating them with the chemical, physical or biological appropriate techniques, including the use of primary literature sources
A9 Promote innovation and entrepreneurship in the chemical industry and in research.
B1 Possess knowledge and understanding to provide a basis or opportunity for originality in developing and / or applying ideas, often within a research context
B2 Students should apply their knowledge and ability to solve problems in new or unfamiliar environments within broader (or multidisciplinary) contexts related to their field of study.
B3 Students should be able to integrate knowledge and handle complexity, and formulate judgments based on information that was incomplete or limited, include reflecting on social and ethical responsibilities linked to the application of their knowledge and judgments.
B4 Students should be able to communicate their conclusions, and the knowledge and the reasons that support them to specialists and non-specialists in a clear and unambiguous manner
B5 Students must possess learning skills to allow them to continue studying in a way that will have to be largely self-directed or autonomous.
B6 Innovate in the different areas of chemistry, demonstrating initiative and entrepreneurship
B7 Identify information from scientific literature by using appropriate channels and integrate such information to raise and contextualize a research topic
B8 Evaluate responsibility in the management of information and knowledge in the field of Industrial Chemistry and Chemical Research
B9 Demonstrate ability to analyze, describe, organize, plan and manage projects
B10 Use of scientific terminology in English to explain the experimental results in the context of the chemical profession
B11 Apply correctly the new technologies to gather and organize the information to solve problems in the professional activity.
B12 Being able to work in a team and adapt to multidisciplinary teams.
C1 CT1 - Elaborar, escribir e defender publicamente informes de carácter científico e técnico
C2 CT2 - Traballar en equipo e adaptarse a equipos multidisciplinares.
C3 CT3 - Traballar con autonomía e eficiencia na práctica diaria da investigación ou da actividade profesional.
C4 CT4 - Apreciar o valor da calidade e mellora continua, actuando con rigor, responsabilidade e ética profesional.
C5 CT5 - Demostrar unha actitude de respecto polas opinións, valores, comportamentos e prácticas doutros

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Saber aplicar a capacidade de coñecemento e resolución de problemas adquiridos nos distintos ramos da química. Saber comunicar as súas conclusións e os coñecementos adquiridos. AC1
AC2
AC3
AC4
AC5
AC6
AC7
AC8
AC9
BC3
BC4
BC5
BC12
CC1
CC2
Saber identificar a información da literatura científica, valorando a responsabilidade na xestión da información e do coñecemento no campo da Química Industrial e na Investigación Química, usando a terminoloxía científica e apreciaando o valor da calidade e mellora continua BC6
BC7
BC8
BC9
BC10
BC11
CC3
Ser capaz de comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación   Poder aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo   Poder apreciar o valor dacalidade e mellora continua, actuando con rigor, responsabilidade e ética profesional   Ser capaz de demostrar unha actitude de respecto polas opinións, valores, comportamentos e prácticas doutros BC1
BC2
CC4
CC5

Contents
Topic Sub-topic
Traballo de Fin de Master 1.- Documentación bibliográfica e estado actual como un tema do proxecto proposto.
  2. Desenvolvemento dun obxectivos da proposta.
  3.- Realizar experimentos.
  4. Procesamento de Datos.
  5. Preparación, presentación pública e defensa dun informe dos resultados e conclusións.

  1. Itinerario profissionalizante: suporá a realización dun proxecto profesional nunha empresa coa que ten
  asinaron un acordo.
  2.Itinerario investigador: implicar a realización dunha investigación dentro dun grupo de investigación

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Laboratory practice B8 66 9 75
Oral presentation A4 A5 B1 B2 B3 B4 B9 B10 B11 C1 C5 1 1 2
Supervised projects A1 A2 A3 A6 24 49 73
Research (Research project) A7 A8 A9 B5 B6 B7 B12 C2 C3 C4 300 0 300
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Laboratory practice Traballar nun laboratorio ou nunha empresa para realizar prácticas avanzadas e / ou traballo de fin de maestrado
Oral presentation Presentación oral de traballos, informes, etc., incluíndo debates con profesores e alumnos
Supervised projects Traballos en grupo individual ou pequeno.
Research (Research project) Traballo práctico individual baixo a supervisión dun titor persoal, infraestrutura adecuada e doutros medios necesarios para alcanzar os obxectivos

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description


Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Research (Research project) A7 A8 A9 B5 B6 B7 B12 C2 C3 C4 50
Oral presentation A4 A5 B1 B2 B3 B4 B9 B10 B11 C1 C5 50
 
Assessment comments

Sources of information
Basic
Cada alumno recibirá as indicacions no proxecto concreto seleccionado
Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.