Identifying Data 2016/17
Subject (*) Prácticas en empresa Code 611448014
Study programme
Mestrado Universitario en Banca e Finanzas
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Obligatoria 6
Language
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Análise Económica e Administración de Empresas
Dereito Privado
Economía Aplicada 1
Economía Financeira e Contabilidade
Coordinador
E-mail
Lecturers
Alvarez Garcia, Begoña
Castellanos Garcia, Pablo
Veiga Fernández, Luís Angel
E-mail
begona.alvarez@udc.es
pablo.castellanos@udc.es
l.veiga@udc.es
Web http://www.economicas.udc.es/contenido.php?idpag=302&idcon=pag20081125110913
General description Complementar a formación teórica do alumnado e facilitar a súa inserción laboral. A asimilación por parte do alumnado da realidade institucional e/ou empresarial no ámbito da súa profesión.

Study programme competencies
Code Study programme competences
B1 Habilidades lingüísticas básicas.
B2 Planificación para a resolución de problemas.
B3 Uso adecuado dos medios e sistemas de información dispoñibles.
B4 Habilidades informáticas.
B5 Habilidades de presentación oral e escrita.
B6 Pensamento crítico e avaliación das accións propias e alleas.
B7 Habilidade para traballar de forma autónoma e tomar decisións.
B8 Capacidade de organizar e planificar, saber administrar o tempo.
B9 Capacidade para traballar baixo presión.
B10 Habilidades interpersonais, saber relacionarse con outros.
B11 Curiosidade, habilidades de búsqueda e xestión da información.
B12 Preocupación pola calidade, por facer as cousas ben.
B13 Capacidade para adaptarse a novas situacións, flexibilidade.
B24 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a menudo nun contexto de investigación
B25 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B26 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
B27 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B28 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Contribuir a formación integral do alumnado e facilitar a súa inserción laboral BJ1
BJ2
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ8
BJ9
BJ10
BJ11
BJ12
BJ13
BJ24
BJ25
BJ26
BJ27
BJ28
CC3
CC6
Facilitar a aprendizaxe da metodoloxía de traballo adecuada á realidade profesional na que o alumnado deberá aplicar os coñecemento adquiridos BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ8
BJ9
BJ10
BJ11
BJ12
BJ13
BJ24
BJ25
BJ26
BJ27
BJ28
CC3
CC6

Contents
Topic Sub-topic
Utilización de técnicas estatísticas e econométricas para a resolución de problemas específicos no ámbito das finanzas e a banca.

Utilización dos modelos de valoración de activos financeiros e adquisición de coñecementos para crear e xestionar carteiras de valores.

Comprensión do funcionamento dos distintos mercados financeiros e interpretación dos mecanismos de interrelación que afectan aos mesmos.
Aprender a identificar oportunidades comerciais no sector bancario.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Problem solving B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B24 B25 B26 B27 B28 C6 20 0 20
ICT practicals B3 B4 B6 B7 B8 B12 B24 B28 C3 C6 40 0 40
Simulation B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B28 C3 C6 20 0 20
Collaborative learning B1 B5 B6 B8 B9 B10 B12 B13 B24 B26 B27 B28 C6 60 0 60
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Problem solving Utilización de técnicas estatísticas e econométricas para a resolución de problemas específicos no ámbito das finanzas e a banca.
ICT practicals Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para a resolución de problemas específicos no ámbito das finanzas e a banca
Simulation Utilización dos modelos de valoración de activos financeiros e adquisición de coñecementos para crear e xestionar carteiras de valores.
Collaborative learning Comprensión do funcionamento dos distintos mercados financeiros e interpretación dos mecanismos de interrelación que afectan aos mesmos.

Personalized attention
Methodologies
ICT practicals
Simulation
Collaborative learning
Problem solving
Description

Desarrollo de habilidades interpersonais

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
ICT practicals B3 B4 B6 B7 B8 B12 B24 B28 C3 C6 A avaliación das prácticas farase a partir dun informe emitido polo titor da organización onde se realicen e da memoria de prácticas elaborada polo alumnado que será avaliada polo titor universitario. Para acadar o aprobado a valoración de ambos aspectos deberá ter a cualificación de apto. Na cualificación final o informe do titor da organización representará o 80% da nota. 20
Simulation B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B28 C3 C6 A avaliación das prácticas farase a partir dun informe emitido polo titor da organización onde se realicen e da memoria de prácticas elaborada polo alumnado que será avaliada polo titor universitario. Para acadar o aprobado a valoración de ambos aspectos deberá ter a cualificación de apto. Na cualificación final o informe do titor da organización representará o 80% da nota. 30
Collaborative learning B1 B5 B6 B8 B9 B10 B12 B13 B24 B26 B27 B28 C6 A avaliación das prácticas farase a partir dun informe emitido polo titor da organización onde se realicen e da memoria de prácticas elaborada polo alumnado que será avaliada polo titor universitario. Para acadar o aprobado a valoración de ambos aspectos deberá ter a cualificación de apto. Na cualificación final o informe do titor da organización representará o 80% da nota. 10
Problem solving B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B24 B25 B26 B27 B28 C6 A avaliación das prácticas farase a partir dun informe emitido polo titor da organización onde se realicen e da memoria de prácticas elaborada polo alumnado que será avaliada polo titor universitario. Para acadar o aprobado a valoración de ambos aspectos deberá ter a cualificación de apto. Na cualificación final o informe do titor da organización representará o 80% da nota. 40
 
Assessment comments


A avaliación do titor da organización consistirá en contestar un cuestionario remitido ao titor da


universidade no que se recollen aspectos relacionados co profesional, coa puntualidade, coa


laboriosidade, coa adaptación ao medio, coas relacións humanas, coa motivación etc.


 


Ao final do período de prácticas, cada estudante presentará ao titor universitario unha memoria


de prácticas (máximo 15 folios a ordenador, con tamaño de letra a 12 puntos e dobre espazo) no


que se describa a práctica realizada.


 


Tanto a avaliación do titor como a memoria de prácticas terán que estar na Secretaría do Centro


5 días antes do remate do prazo de peche de actas.


Los criterios de evaluación en la segunda oportunidad son los mismos que en la primera.

Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.