Identifying Data 2020/21
Subject (*) Internships Code 611448014
Study programme
Mestrado Universitario en Banca e Finanzas
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Obligatory 6
Language
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Dereito Privado
Economía
Empresa
Coordinador
Barreiro Viñan, Jose Manuel
E-mail
jose.barreiro.vinan@udc.es
Lecturers
Barreiro Viñan, Jose Manuel
Boedo Vilabella, Lucia
Lagoa Varela, Maria Dolores
E-mail
jose.barreiro.vinan@udc.es
lucia.boedo@udc.es
dolores.lagoa@udc.es
Web http://http://www.economicas.udc.es/gl/pag/418/practicas-academicas-externas/
General description Complementar a formación teórica do alumnado e facilitar a súa inserción laboral. Asimilar, por parte do alumnado, a realidade institucional e/ou empresarial no ámbito da súa profesión.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Sen modificacións
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Prácticas presenciais sempre que sexan posibles, como alternativa admitiranse as prácticas virtuais ou teletraballo
*Metodoloxías docentes que se modifican
No suposto de non ser posible rematar as prácticas nin de xeito presencial nin virtual, farase un plan de adaptación curricular que permita superar a materia
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Presencia, Teams e Moodle
4. Modificacións na avaliación
Sen modificacións, coa seguinte salvedade: a parte da cualificación que se corresponde coa asistencia a eventos, no suposto de non poder celebrarse un mínimo de 4 eventos, será prorrateada entre o resto dos ítems que compoñen as cualificacións
*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Study programme competencies
Code Study programme competences
B1 Habilidades lingüísticas básicas.
B2 Planificación para a resolución de problemas.
B3 Uso adecuado dos medios e sistemas de información dispoñibles.
B4 Habilidades informáticas.
B5 Habilidades de presentación oral e escrita.
B6 Pensamento crítico e avaliación das accións propias e alleas.
B7 Habilidade para traballar de forma autónoma e tomar decisións.
B8 Capacidade de organizar e planificar, saber administrar o tempo.
B9 Capacidade para traballar baixo presión.
B10 Habilidades interpersonais, saber relacionarse con outros.
B11 Curiosidade, habilidades de búsqueda e xestión da información.
B12 Preocupación pola calidade, por facer as cousas ben.
B13 Capacidade para adaptarse a novas situacións, flexibilidade.
B24 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a menudo nun contexto de investigación
B25 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B26 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
B27 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B28 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.
C3 Using ICT in working contexts and lifelong learning
C6 Acquiring skills for healthy lifestyles, and healthy habits and routines

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Contribuir a formación integral do alumnado e facilitar a súa inserción laboral BJ1
BJ2
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ8
BJ9
BJ10
BJ11
BJ12
BJ13
BJ24
BJ25
BJ26
BJ27
BJ28
CC3
CC6
Facilitar a aprendizaxe da metodoloxía de traballo adecuada á realidade profesional na que o alumnado deberá aplicar os coñecemento adquiridos BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ8
BJ9
BJ10
BJ11
BJ12
BJ13
BJ24
BJ25
BJ26
BJ27
BJ28
CC3
CC6

Contents
Topic Sub-topic
Utilización de técnicas estatísticas e econométricas para a resolución de problemas específicos no ámbito das finanzas e a banca.

Utilización dos modelos de valoración de activos financeiros e adquisición de coñecementos para crear e xestionar carteiras de valores.

Comprensión do funcionamento dos distintos mercados financeiros e interpretación dos mecanismos de interrelación que afectan aos mesmos.
Aprender a identificar oportunidades comerciais no sector bancario.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
ICT practicals B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B24 B25 B26 B27 B28 C3 C6 40 0 40
Case study B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B24 B25 B26 B27 B28 C3 C6 20 0 20
Supervised projects B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B24 B25 B26 B27 B28 C3 C6 80 0 80
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
ICT practicals Aprendizaxe colaborativa: Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de xeito presencial
Case study Aprendizaxe colaborativa: Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de xeito presencial
Supervised projects Aprendizaxe colaborativa: Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de xeito presencial

Personalized attention
Methodologies
ICT practicals
Supervised projects
Description

Desarrollo de habilidades interpersonais

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
ICT practicals B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B24 B25 B26 B27 B28 C3 C6 Ver "observacións avaliación"

A avaliación farase consonte o seguinte baremo:
1) Informe do tutor profesional: 60%
2) Nota media do expediente a recepción do informe do tutor profesional: 20%
3) Asistencia a os eventos que ao largo do curso sexan convocados polo Vicedecanato de prácticas externas ou o Coordinador do Mestrado: 20%
30
Case study B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B24 B25 B26 B27 B28 C3 C6 Ver "observacións avaliación"

A avaliación farase consonte o seguinte baremo:
1) Informe do tutor profesional: 60%
2) Nota media do expediente a recepción do informe do tutor profesional: 20%
3) Asistencia a os eventos que ao largo do curso sexan convocados polo Vicedecanato de prácticas externas ou o Coordinador do Mestrado: 20%
15
Supervised projects B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B24 B25 B26 B27 B28 C3 C6 Ver "observacións avaliación"

A avaliación farase consonte o seguinte baremo:
1) Informe do tutor profesional: 60%
2) Nota media do expediente a recepción do informe do tutor profesional: 20%
3) Asistencia a os eventos que ao largo do curso sexan convocados polo Vicedecanato de prácticas externas ou o Coordinador do Mestrado: 20%
55
 
Assessment comments

Será requisito indispensable que o alumno teña aboado o 100% da matrícula do Mestrado para poderlle ser asignadas as Prácticas.

A avaliación do titor da organización consistirá en contestar un cuestionario remitido ao titor da universidade no que se recollen aspectos relacionados co profesional, coa puntualidade, coa laboriosidade, coa adaptación ao medio, coas relacións humanas, coa motivación etc.

Ao final do período de prácticas, cada estudante presentará ao titor universitario unha memoria de prácticas (máximo 15 folios a ordenador, con tamaño de letra a 12 puntos e dobre espazo) no que se describa a práctica realizada.

Tanto a avaliación do titor como a memoria de prácticas terán que estar na Secretaría do Centro 5 días antes do remate do prazo de peche de actas.

A avaliación farase consonte o baremo arriba indicado. Os criterios de avaliación en segunda oportunidade son os mesmos que na primeira.


Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.