Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Prácticas en empresa Código 611448014
Titulación
Mestrado Universitario en Banca e Finanzas
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Dereito Privado
Economía
Empresa
Coordinación
Barreiro Viñan, Jose Manuel
Correo electrónico
jose.barreiro.vinan@udc.es
Profesorado
Barreiro Viñan, Jose Manuel
Boedo Vilabella, Lucia
Lagoa Varela, Maria Dolores
Correo electrónico
jose.barreiro.vinan@udc.es
lucia.boedo@udc.es
dolores.lagoa@udc.es
Web http://http://www.economicas.udc.es/gl/pag/418/practicas-academicas-externas/
Descrición xeral Complementar a formación teórica do alumnado e facilitar a súa inserción laboral. Asimilar, por parte do alumnado, a realidade institucional e/ou empresarial no ámbito da súa profesión.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos
Sen modificacións
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Prácticas presenciais sempre que sexan posibles, como alternativa admitiranse as prácticas virtuais ou teletraballo
*Metodoloxías docentes que se modifican
No suposto de non ser posible rematar as prácticas nin de xeito presencial nin virtual, farase un plan de adaptación curricular que permita superar a materia
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Presencia, Teams e Moodle
4. Modificacións na avaliación
Sen modificacións, coa seguinte salvedade: a parte da cualificación que se corresponde coa asistencia a eventos, no suposto de non poder celebrarse un mínimo de 4 eventos, será prorrateada entre o resto dos ítems que compoñen as cualificacións
*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Competencias do título
Código Competencias do título
B1 Habilidades lingüísticas básicas.
B2 Planificación para a resolución de problemas.
B3 Uso adecuado dos medios e sistemas de información dispoñibles.
B4 Habilidades informáticas.
B5 Habilidades de presentación oral e escrita.
B6 Pensamento crítico e avaliación das accións propias e alleas.
B7 Habilidade para traballar de forma autónoma e tomar decisións.
B8 Capacidade de organizar e planificar, saber administrar o tempo.
B9 Capacidade para traballar baixo presión.
B10 Habilidades interpersonais, saber relacionarse con outros.
B11 Curiosidade, habilidades de búsqueda e xestión da información.
B12 Preocupación pola calidade, por facer as cousas ben.
B13 Capacidade para adaptarse a novas situacións, flexibilidade.
B24 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a menudo nun contexto de investigación
B25 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B26 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
B27 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B28 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C6 Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Contribuir a formación integral do alumnado e facilitar a súa inserción laboral BP1
BP2
BP4
BP5
BP6
BP7
BP8
BP9
BP10
BP11
BP12
BP13
BP24
BP25
BP26
BP27
BP28
CM3
CM6
Facilitar a aprendizaxe da metodoloxía de traballo adecuada á realidade profesional na que o alumnado deberá aplicar os coñecemento adquiridos BP1
BP2
BP3
BP4
BP5
BP6
BP7
BP8
BP9
BP10
BP11
BP12
BP13
BP24
BP25
BP26
BP27
BP28
CM3
CM6

Contidos
Temas Subtemas
Utilización de técnicas estatísticas e econométricas para a resolución de problemas específicos no ámbito das finanzas e a banca.

Utilización dos modelos de valoración de activos financeiros e adquisición de coñecementos para crear e xestionar carteiras de valores.

Comprensión do funcionamento dos distintos mercados financeiros e interpretación dos mecanismos de interrelación que afectan aos mesmos.
Aprender a identificar oportunidades comerciais no sector bancario.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Prácticas a través de TIC B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B24 B25 B26 B27 B28 C3 C6 40 0 40
Estudo de casos B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B24 B25 B26 B27 B28 C3 C6 20 0 20
Traballos tutelados B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B24 B25 B26 B27 B28 C3 C6 80 0 80
 
Atención personalizada 10 0 10
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Prácticas a través de TIC Aprendizaxe colaborativa: Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de xeito presencial
Estudo de casos Aprendizaxe colaborativa: Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de xeito presencial
Traballos tutelados Aprendizaxe colaborativa: Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de xeito presencial

Atención personalizada
Metodoloxías
Prácticas a través de TIC
Traballos tutelados
Descrición

Desarrollo de habilidades interpersonais

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Prácticas a través de TIC B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B24 B25 B26 B27 B28 C3 C6 Ver "observacións avaliación"

A avaliación farase consonte o seguinte baremo:
1) Informe do tutor profesional: 60%
2) Nota media do expediente a recepción do informe do tutor profesional: 20%
3) Asistencia a os eventos que ao largo do curso sexan convocados polo Vicedecanato de prácticas externas ou o Coordinador do Mestrado: 20%
30
Estudo de casos B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B24 B25 B26 B27 B28 C3 C6 Ver "observacións avaliación"

A avaliación farase consonte o seguinte baremo:
1) Informe do tutor profesional: 60%
2) Nota media do expediente a recepción do informe do tutor profesional: 20%
3) Asistencia a os eventos que ao largo do curso sexan convocados polo Vicedecanato de prácticas externas ou o Coordinador do Mestrado: 20%
15
Traballos tutelados B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B24 B25 B26 B27 B28 C3 C6 Ver "observacións avaliación"

A avaliación farase consonte o seguinte baremo:
1) Informe do tutor profesional: 60%
2) Nota media do expediente a recepción do informe do tutor profesional: 20%
3) Asistencia a os eventos que ao largo do curso sexan convocados polo Vicedecanato de prácticas externas ou o Coordinador do Mestrado: 20%
55
 
Observacións avaliación

Será requisito indispensable que o alumno teña aboado o 100% da matrícula do Mestrado para poderlle ser asignadas as Prácticas.

A avaliación do titor da organización consistirá en contestar un cuestionario remitido ao titor da universidade no que se recollen aspectos relacionados co profesional, coa puntualidade, coa laboriosidade, coa adaptación ao medio, coas relacións humanas, coa motivación etc.

Ao final do período de prácticas, cada estudante presentará ao titor universitario unha memoria de prácticas (máximo 15 folios a ordenador, con tamaño de letra a 12 puntos e dobre espazo) no que se describa a práctica realizada.

Tanto a avaliación do titor como a memoria de prácticas terán que estar na Secretaría do Centro 5 días antes do remate do prazo de peche de actas.

A avaliación farase consonte o baremo arriba indicado. Os criterios de avaliación en segunda oportunidade son os mesmos que na primeira.


Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías