Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Marketing financeiro Código 611448016
Titulación
Mestrado Universitario en Banca e Finanzas
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 2
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Análise Económica e Administración de Empresas
Coordinación
Blazquez Lozano, Felix
Correo electrónico
felix.blazquez@udc.es
Profesorado
Blazquez Lozano, Felix
Rey García, Marta
Correo electrónico
felix.blazquez@udc.es
marta.reyg@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título
A17 Implementar un proceso de planificación estratéxica nos mercados financeiros
A18 Identificar oportunidades comerciais no sector bancario
B4 Habilidades informáticas.
B11 Curiosidade, habilidades de búsqueda e xestión da información.
B15 Explotación da información dispoñible para a planificación e a toma de decisións
B23 Coñecemento dos principais aspectos que abarca a actividade bancaria
B24 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a menudo nun contexto de investigación
B25 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B26 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
B27 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B28 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Aprender el proceso de planificacion estrategica en los mercados financieros Aprender a identificar oportunidades comerciais no sector bancario AP17
AP18
BP4
BP11
BP24
BP25
BP26
Desarrollar capacidades comerciales BP4
BP11
BP15
BP23
BP27
BP28

Contidos
Temas Subtemas
PARTE I: FUNDAMENTOS DE MARKETING Y MERCADOS FINANCIEROS
TEMA 1: Fundamentos del Marketing Estratégico y de Servicios y su aplicación a los mercados financieros
PARTE II: ANALISIS ESTRATEGICO Y MARKETING MIX EN MERCADOS FINANCIEROS
TEMA 2. El proceso de Planificacion estrategica: Corporación y Negocios financieros. Oportunidades comerciales, segmentación y posicionamiento en los mercados financieros.

TEMA 3. Mix Bancario
PARTE III: DIRECCION DE VENTAS Y RSC

Tema 4. RSC
Tema 5. Dirección de ventas

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Presentación oral B11 B27 2 2 4
Traballos tutelados A17 A18 B4 B15 B23 B24 B28 7.5 7.5 15
Sesión maxistral B25 20 0 20
Proba de resposta múltiple B25 B26 3 3 6
 
Atención personalizada 5 0 5
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Presentación oral PRESENTACION DEL TRABAJO POR PARTE DEL GRUPO DE ALUMNOS
Traballos tutelados CON CARACTER VOLUNTARIO UN GRUPO DE ALUMNOS DESARROLLARÁ UN TRABAJO SOBRE UNA ENTIDAD FINANCIERA

EL TRABAJO CONSISTIRÁ EN DESARROLLAR LA PLANIFICACION Y ESTRATEGIAS DE MARKETING DE UNA ENTIDAD FINANCIERA.
Sesión maxistral PRESENTACION DE LA ASIGNATURA Y DE LOS PRINCIAPLES BLOQUES DE CADA PARTE DE LA MATERIA
Proba de resposta múltiple SE HARA UN TEST DE RESPUESTA MULTIPLE EN LA QUE SOLO UNA RESPUETA ES CORRECTA

LAS RESPUESTAS MAL CONTESTADAS PENALIZAN UN TERCIO DEL VALOR DE LA PREGUNTA

Atención personalizada
Metodoloxías
Presentación oral
Traballos tutelados
Descrición
EL TRABAJO TUTELADO CONSISTIRÁ EN DIRIGIR UN TRABAJO EN GRUPO, EL GRUPO SERA TUTORIZADO PARA DESARROLLAR LA PLANIFICACION Y LAS ESTRATEGIAS DE MARKETING DE UNA ENTIDAD FINANCIERA O CUALQUIER OTRO TEMA DE LA ASIGNATURA

SE APOYARA CON TUTORIAS VIRTUALES SI EL ALUMNO LO PIDIESE

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral B11 B27 PRESENTACIÓN ORAL DO TRABALLO REALIZADO POLOGRUPO 10
Traballos tutelados A17 A18 B4 B15 B23 B24 B28 SE ENTREGARA UN TRABAJO EN FORMATO POWERPOINT Y EL FICHERO WORD EXPLICATIVO.

EL TRABAJO ES VOLUNTARIO. SI NO SE HACE, EL EXAMEN PONDERA EL 100%
30
Proba de resposta múltiple B25 B26 SE HARA UN EXAMEN LIBERATORIO (FECHA A CONVENIR POR PARTE DEL GRUPO DE ALUMNOS Y EL PERSONAL DOCENTE). LAS PREGUNTAS SERAN DE RESPUESTA MULTIPLE EN LA QUE UNA SOLA ES CORRECTA Y/O PREGUNTAS A COMPLETAR.

COMO YA SE HA INDICADO, EL EXAMEN PONDERARA 100% EN CASO DE NO HACER EL TRABAJO

60
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica Castelló Muñoz, Enrique (2005). GESTIÓN COMERCIAL DE SERVICIOS FINANCIEROS. MADRID, ESIC
José María Barrutia Leganeta (2002). MARKETING BANCARIO EN LA ERA DE LA INFORMACIÓN. EDICIONES PIRÁMIDE
Pedro Embid Herraz, Miguel Martín Dávila, Victor Zorrilla Fernández (1998). MARKETING FINANCIERO. Mc Graw Hill
Jaime Rivera Camino y Carlos Mas Hernández (2015). Marketing financiero. Estrategia y planes de acción para mercados complejos. MADRID, ESIC
Arjan Sundardas Mirchandani (2005). MARKETING FINANCIERO. NUEVAS ESTRATEGIAS PARA EL S.XXI. Mc Graw Hill
Jose Ramón Sánchez Guzmán (1997). MARKETING FINANCIERO. PRINCIPIOS Y ESTRATEGIAS. EDITORIAL CIVITAS
Reggy de Feniks y Roger Peverelli (2011). REINVENTAR LOS SERVICIOS FINANCIEROS. Prentice Hall

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións
LA ASISTENCIA A LAS TUTORIAS DEL TRABAJO TUTELADO DURANTE EL CURSO


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías