Identifying Data 2020/21
Subject (*) Audit Procedures Code 611506002
Study programme
Mestrado Universitario en Contabilidade Superior e Auditoría de Contas (2013)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatory 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Empresa
Coordinador
Vara Arribas, Ricardo Jose
E-mail
ricardo.vara@udc.es
Lecturers
Vara Arribas, Ricardo Jose
E-mail
ricardo.vara@udc.es
Web
General description Obxectivos: unha vez adquiridos os conceptos básicos e familiares, os estudantes que teñan o enfoque de risco inherente á auditoría de contas proceden a analizar detalladamente a súa aplicación práctica aos ciclos e áreas máis significativos das contas anuais, centrándose na avaliación de os controis internos máis característicos de cada un deles e o deseño de probas de auditoría adecuados aos obxectivos de auditoría perseguidos.
Contingency plan 1.- Modificacións nos contidos

Manteranse os contidos planificados na GADU.

2.- Metodoloxías

• Metodoloxías docentes que se manteñen

Excepto no que se indica a continuación, mantéñense as metodoloxías docentes, adaptándoas á formación online.

• Metodoloxías docentes que se modifican

A discusión dirixida refúndese na solución, mediante probas síncronas por parte do alumnado, de casos prácticos de contabilidade de sociedades adaptados en extensión e complexidade ás ferramentas telemáticas dispoñibles

3.- Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

Ferramentas: Teams, Forms e Moodle

Temporalización: Durante a clases e titorías semanalmente programadas.

4.- Modificacións na avaliación

Metodoloxía AVALIACIÓN CONTINUA: Peso na cualificación: 50%. Valoraranse a resolución, por parte do alumnado, de casos prácticos (solución de problemas) adaptados en extensión e complexidade ás ferramentas telemáticas dispoñibles.

Metodoloxía PROBA OBXECTIVA FINAL: Peso na cualificación: 50%. Exame final, con tempo limitado, sobre casos prácticos estudados no curso. As respostas poderán controladas mediante cuestionarios tipo test con alternativas limitadas.

Observacións de avaliación:

1. Cualificación de non presentado: Corresponde ao alumno, cando só participe en actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, con independencia da cualificación alcanzada.

2. Segunda oportunidade: Os criterios de avaliación son os mesmos, manténdose a ponderación entre a avaliación continua e o exame final.

Convocatoria adiantada: As condicións de avaliación da oportunidade adiantada (art. 19 dás Normas de Avaliación, Revisión e Reclamacións dás Cualificacións dúas Estudos de Grao e Mestrado Universitario) serán específicas para esta oportunidade. Esta será avaliada por medio dunha proba mixta oral e/ou escrita que supoñerá o 100 % da cualificación final.

3. Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Excepto para as datas aprobadas na Xunta de Facultade para a proba obxectiva final, para as restantes probas acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación, motivo polo cal, devandito alumnado deberá poñerse en contacto co profesor no primeiros dez días do cuadrimestre en que a materia se imparta, co fin de fixar o citado calendario. As probas terán o mesmo formato que para os alumnos con dedicación a tempo completo.

4. Sobre condicións de avaliación: Está prohibido acceder á aula do exame con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou almacenamento de información.

5. Identificación do estudante: O estudante ha de acreditar a súa personalidade de acordo coa normativa vixente.

6. Outras observacións de avaliación continua: A formulación de problemas e a súa solución, así como os controis que se fagan sobre os mesmos e os aspectos normativos asociados, poderanse realizar durante o desenvolvemento das clases e sen necesidade de aviso previo da realización dos devanditos controis. Todo iso require unha participación en clase activa por parte do alumno e un estudo actualizado do material facilitado.

5.- Modificacións da bibliografía ou webgrafía

A totalidade do material requirido estará dispoñible en Moodle.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A3 To know the Spanish financial reporting auditing standards.
A4 To know the International Auditing Standards
A8 To know how to identify the audit risks associated with the probability of error of each important component of the financial information.
A9 To know how to document the procedures and accounting principles followed by the entity as well as the accounting systems used to record their transactions.
B10 Critically assessing knowledge, technology and available information when facing problems.
C2 That students know how to apply the knowledge acquired and their ability to solve problems in new or unfamiliar environments within broader (or multidisciplinary) contexts related to their area of study.
C3 That students are able to integrate knowledge and face the complexity of making judgments based on information that, being incomplete or limited, includes reflections on social and ethical responsibilities linked to the application of their knowledge and judgments.
C6 Capacity for teamwork.
C9 Ability to solve problems.
C11 Development of a logical and creative critical spirit.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Learn the basics of the risk approach inherent in the audit of accounts. AJ3
AJ4
AJ8
BJ10
CJ3
Practical application of the risk approach to the most significant cycles and areas of the annual accounts. AJ8
AJ9
BJ10
CJ2
CJ6
CJ9
CJ11
Evaluate the risks derived from the processes, both from the point of view of the detection of errors that may be incurred and from the deterrence of possible fraud that may be committed. AJ8
AJ9
CJ2
CJ3
CJ6
CJ9
Design of audit tests appropriate to the audit objectives pursued. AJ8
AJ9
CJ2
CJ3
CJ6
CJ9
CJ11
Execute the audit based on the previous planning. BJ10
CJ2
CJ3
CJ6
CJ9

Contents
Topic Sub-topic
Audit of tangible, intangible and financial assets
Audit of equity
Audit of financial liabilities
Audit of financial products and financial and not financial guarantees
Audit of accounting hedges
Audit of treasury and associated elements
Audit of inventories and credits and debits for commercial operations
Audit of operations in foreign currency
Audit of provisions, contingencies and commitments
Audit of income
Sub-topics will be disclosed during the lessons

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Collaborative learning A3 A4 A8 A9 B10 C2 C3 C6 C9 C11 4 4 8
Directed discussion A3 A4 A8 A9 B10 C2 C3 C6 C9 C11 10 20 30
Guest lecture / keynote speech A3 A4 A8 A9 B10 C11 14 14 28
Problem solving A3 A4 A8 A9 B10 C2 C3 C6 C9 C11 13 52 65
Mixed objective/subjective test A3 A4 A8 A9 B10 C2 C3 C9 2 10 12
Document analysis A3 A4 A9 C3 1 2 3
 
Personalized attention 4 0 4
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Collaborative learning Exposición en grupo de items concretos del contenido de la asignatura.
Directed discussion Debates sobre cuestiones planteadas por el profesor.
Guest lecture / keynote speech Explicaciones teóricas y prácticas del temario de la asignatura.
Problem solving Supuestos prácticos sobre el temario de la asignatura.
Mixed objective/subjective test Examen teórico-práctico sobre el contenido de la asignatura.
Document analysis Análisis de fuentes documentales de carácter normativo y doctrinal.

Personalized attention
Methodologies
Problem solving
Description
Tutorials to help solve problems.

For students with recognition of part-time dedication and academic exemption of attendance, at the beginning of the course a specific schedule of tutoring compatible with their dedication will be agreed. Students should contact the teacher in the first ten days of the semester in which the subject is taught, in order to set the aforementioned calendar.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Document analysis A3 A4 A9 C3 Análisis de fuentes documentales de carácter normativo y doctrinal 10
Problem solving A3 A4 A8 A9 B10 C2 C3 C6 C9 C11 Resolución de ejercicios prácticos planteados en el aula. 40
Mixed objective/subjective test A3 A4 A8 A9 B10 C2 C3 C9 Examen teórico-práctico sobre el contenido de la asignatura. 50
 
Assessment comments

Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.