Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A2 |
Coñecer as normas vixentes de información financeira no ámbito internacional. |
A5 |
Saber obter unha adecuada comprensión do negocio da entidad auditada, do sector no que ésta opera e a natureza das súas transaccións. |
A6 |
Saber medir e analizar a orixe dos custos e os rendementos obtidos pola entidade auditada. |
A7 |
Saber valorar a partir dos rexistros relevantes de información financeira, a situación e previsible evolución dunha empresa. |
A9 |
Saber documentar os procedementos e principios contables que sigue a entidade así como os sistemas contables utilizados para registrar as súas transaccións. |
A12 |
Saber obter unha base de xuizo razonable sobre as contas anuais individuais e consolidadas e expresar unha opinión respecto das mesmas no informe de auditoria, conforme á normativa vixente. |
B1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
B4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
B8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
B10 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrentarse. |
B12 |
|
C2 |
Que os alumnos saiban aplicar os coñecementos adquiridos ea súa capacidade de resolver problemas en ambientes novos ou descoñecidos en contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
C3 |
Que os alumnos sexan capaces de integrar o coñecemento e afrontar a complexidade de facer xuízos a partir de información que, incompleta ou limitada, inclúe reflexións sobre responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
C4 |
Que os alumnos saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e os motivos fundamentais que os sustentan a un público especializado e non especializado de forma clara e inequívoca. |
C5 |
Que os estudantes teñan as destrezas de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando de maneira que sexa autodirigida ou autónoma. |
C8 |
Compromiso ético e moral coa sociedade analizados, ademáis, desde unja perspectiva solidaria. |
C9 |
Capacidade de resolución de problemas. |
C11 |
Desenvolvemento dun espírito crítico lóxico e creativo. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer os criterios para rexistrar e avaliar os elementos dos estados financeiros incluídos nas Normas Internacionais de Información Financeira (NIIF) do International Accounting Standards Board (IASB), con especial referencia aos adoptados pola Unión Europea. |
AP2
|
BP8 BP10
|
CP5 CP11
|
Profundizar nos aspectos que presentan diferenzas con respecto ás normas de contabilidade de ámbito exclusivamente español. |
AP9 AP12
|
|
CP4
|
Capacidade para interpretar as NIIF e as súas interpretacións, así como para aplicar os principios básicos contidos no marco conceptual, para emitir un xuízo sobre cuestións que non se inclúen expresamente nas normas. |
AP7
|
BP1 BP12
|
CP2 CP3 CP9
|
Valorar os feitos suxeitos a rexistro e valoración, facendo prevalecer o principio da sustancia económica da operación sobre a súa forma xurídica, para aplicar correctamente o principio de imaxe fiel, garantindo o cumprimento dos requisitos básicos da información no marco conceptual de referencia. |
AP5 AP6
|
BP4
|
CP8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
O IASB: orixes, obxectivos e organización.
NIIF na Unión Europea: proceso de validación.
Normas Internacionais de Información Financeira. Clasificación e contidos.
Bases para as conclusións das regras.
Guías de aplicacións
Apéndices ás normas.
Procesos actuais de revisión das normas e proxectos actuais de novas normas |
Se detallará ao comezo das clases. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Discusión dirixida |
A2 A5 A6 A7 A9 A12 B1 B4 B10 B12 B8 C2 C3 C4 C5 C8 C11 |
2 |
2 |
4 |
Sesión maxistral |
A2 A5 A6 A7 A9 A12 C11 |
10 |
10 |
20 |
Solución de problemas |
A2 A5 A6 A7 A9 A12 B4 B10 B8 C2 C3 C4 C5 C9 C11 |
7 |
28 |
35 |
Proba mixta |
A2 A5 A6 A7 A9 A12 B1 C2 C3 C4 C9 |
1 |
5 |
6 |
Análise de fontes documentais |
A2 A6 A9 B10 B12 B8 C5 |
2 |
6 |
8 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Discusión dirixida |
Debates sobre cuestións formuladas polo profesor. |
Sesión maxistral |
Explicacións teóricas e prácticas do programa da materia. |
Solución de problemas |
Suposicións prácticas sobre o programa da materia. |
Proba mixta |
Exame teórico-práctico sobre o contido da materia. |
Análise de fontes documentais |
Análise de fontes documentais de carácter normativo e doutrinario. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
|
Descrición |
Titorías para axudar a resolver problemas.
Para os estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención académica de exención de asistencia, ao comezo do curso acordarase un horario específico de titorías compatible coa súa dedicación, polo que os primeiros alumnos deberían poñerse en contacto co profesor na primeira. dez días do semestre no que se imparte a materia, para establecer o calendario mencionado.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Solución de problemas |
A2 A5 A6 A7 A9 A12 B4 B10 B8 C2 C3 C4 C5 C9 C11 |
Resolución de exercicios prácticos propostos na clase. |
10 |
Análise de fontes documentais |
A2 A6 A9 B10 B12 B8 C5 |
Avaliación dos traballos de análise das Normas Internacionais de Información Financeira e a súa comparación coas normas de contabilidade españolas. |
40 |
Proba mixta |
A2 A5 A6 A7 A9 A12 B1 C2 C3 C4 C9 |
Exame teórico-práctico dos contidos da materia. |
50 |
|
Observacións avaliación |
A avaliación continua representará o 50% da nota total. O 50% restante corresponderá á nota da proba que se realizará en todos os contidos da materia no período de exames oficiais que seguen o final das clases do semestre.
Na avaliación continua obterase o 10% da nota para a asistencia, participación e resolución de problemas na aula. O 40% restante corresponderá á avaliación dos traballos de análise documentados con citas doutrinais que tratarán os distintos estándares internacionais de información financeira e a súa comparación co prescrito na normativa española.
Na oportunidade de xullo aplicaranse os mesmos criterios. Neste sentido, o profesor pode propoñer tarefas adicionais que permitan ao alumno mellorar a cualificación da súa avaliación continua.
Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención académica de exención de asistencia:
Salvo as datas aprobadas na Xunta de Facultade, no que respecta á proba mixta, para o resto de probas acordarase un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación ao comezo do curso, razón pola cal os estudantes deben usar. en contacto co profesor nos primeiros dez días do semestre no que se imparte a materia, para establecer o calendario anterior. As probas terán o mesmo formato que para os estudantes a tempo completo.
No caso de que se outorgue ao alumno unha oportunidade de "avaliación avanzada", e só neste caso, para aprobar a materia, o alumno deberá superar unha proba oral e / ou escrita mixta para avaliar todas as competencias e contido. da materia.
Calificación de non presentado. Corresponde aos estudantes, cando só participan en actividades de avaliación que teñan un peso non superior ao 20% sobre a cualificación final, independentemente da cualificación obtida.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
IFRS (). 2018 IFRS® Standards (Blue Book) Consolidated without early application. London
(). http://eur-lex.europa.eu/homepage.html.
(). www.cnmv.es .
(). www.efrag.org.
(). www.icac.meh.es.
(). www.ifrs.org. |
DIRECCIONES DE INTERNET RELEVANTES:
http://www.icac.meh.es
http://www.cnmv.es
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Contabilidade Superior I/611506004 |
|
Materias que continúan o temario |
Contabilidade Superior II/611506007 |
|
|