Datos Identificativos 2019/20
Asignatura (*) Prácticas en Empresas II Código 611506011
Titulación
Mestrado Universitario en Contabilidade Superior e Auditoría de Contas (2013)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Empresa
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
,
Correo electrónico
Web
Descrición xeral Coñecemento integral da práctica profesional no campo da contabilidade e auditoría de contas. Contribuír á inserción laboral do alumno.

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 Coñecer as normas vixentes de información financeira en España.
A2 Coñecer as normas vixentes de información financeira no ámbito internacional.
A3 Coñecer as normas vixentes de auditoria de contas en España.
A4 Coñecer as normas vixentes de auditoría de contas no ámbito internacional.
A5 Saber obter unha adecuada comprensión do negocio da entidad auditada, do sector no que ésta opera e a natureza das súas transaccións.
A6 Saber medir e analizar a orixe dos custos e os rendementos obtidos pola entidade auditada.
A7 Saber valorar a partir dos rexistros relevantes de información financeira, a situación e previsible evolución dunha empresa.
A8 Saber identificar os riscos de auditoria asociados á probabilidade de erro de cada compoñente importante da información financeira.
A9 Saber documentar os procedementos e principios contables que sigue a entidade así como os sistemas contables utilizados para registrar as súas transaccións.
A10 Saber determinar a natureza, alcance e momento de execución do traballo a realizar e preparar, en consecuencia, un programa de auditoria escrito.
A11 Saber obter evidencia suficiente e adecuada mediante a realización e avaliación das probas de auditoria que se consideren necesarias.
A12 Saber obter unha base de xuizo razonable sobre as contas anuais individuais e consolidadas e expresar unha opinión respecto das mesmas no informe de auditoria, conforme á normativa vixente.
B1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
B3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero.
B8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
B10 Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrentarse.
B12
C1 Posuír e comprender coñecementos que proporcionen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e / ou aplicación das ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
C2 Que os alumnos saiban aplicar os coñecementos adquiridos ea súa capacidade de resolver problemas en ambientes novos ou descoñecidos en contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
C3 Que os alumnos sexan capaces de integrar o coñecemento e afrontar a complexidade de facer xuízos a partir de información que, incompleta ou limitada, inclúe reflexións sobre responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
C4 Que os alumnos saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e os motivos fundamentais que os sustentan a un público especializado e non especializado de forma clara e inequívoca.
C5 Que os estudantes teñan as destrezas de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando de maneira que sexa autodirigida ou autónoma.
C6 Capacidade de traballo en equipo.
C7 Capacidade de liderado.
C8 Compromiso ético e moral coa sociedade analizados, ademáis, desde unja perspectiva solidaria.
C9 Capacidade de resolución de problemas.
C10 Desenvolvemento dos principios de lealdade e confidencialidade.
C11 Desenvolvemento dun espírito crítico lóxico e creativo.
C12 Capacidade para xestionar as tecnoloxías da información e as comunicacións no exercicio da súa actividade profesional.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Conocimiento integral del ejercicio profesional en el campo de la contabilidad y la auditoría de cuentas. AP1
AP2
AP3
AP4
AP5
AP6
AP7
AP8
AP9
AP10
AP11
AP12
Capacidad de aplicar en la práctica los conocimientos adquiridos en las materias que constituyen la formación teórica, de acuerdo con las diferentes metodologías de trabajo. BP1
BP3
CP1
CP2
CP3
CP4
CP5
CP6
CP7
CP9
CP11
CP12
Compromiso deontológico con la empresa de acogida y sus clientes. BP4
BP8
BP10
BP12
CP8
CP10
CP11

Contidos
Temas Subtemas
Aplicación práctica de los contenidos de las materias que constituyen la formación integral del Máster No se precisa mayor detalle.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Prácticas clínicas A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 B1 B3 B4 B10 B12 B8 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 50 50 100
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Prácticas clínicas Prácticas en empresas.

Atención personalizada
Metodoloxías
Prácticas clínicas
Descrición
Seguimento do titor académico asignado a cada alumno.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Prácticas clínicas A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 B1 B3 B4 B10 B12 B8 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 Valoración del trabajo realizado por los tutores de las prácticas, conforme a la memoria presentada por el alumno. 100
 
Observacións avaliación
Unha vez acreditada a avaliación positiva polo titor profesional, a nota final será a máis alta entre os 5 puntos ea media alcanzada na primeira oportunidade (ata o mes de xuño), nas demais materias do Máster.

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías