Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Traballo fin de Mestrado Código 611506012
Titulación
Mestrado Universitario en Contabilidade Superior e Auditoría de Contas (2013)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Empresa
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Alvarez Dominguez, Maria America
Garcia Arthus, Emilia Luisa
Gomez Rodriguez, Maria Luz
Muiño Vazquez, Maria Flora
Peón Pose, David Olegario
Ruiz Lamas, Fernando
Salvador Montiel, Maria Dolores
Correo electrónico
america.alvarez@udc.es
emilia.garcia.arthus@udc.es
luz.gomez@udc.es
flora.muino@udc.es
david.peon@udc.es
fernando.ruiz@udc.es
maria.dolores.salvador@udc.es
Web
Descrición xeral Contidos e organización dos traballos fin de mestrado
Plan de continxencia 1. Cambios de contido Non hai modificacións. 2. Metodoloxías * Metodoloxías de ensino que se manteñen Durante o período de semi-presencialidade (ou non-presencialidade), parte (ou todas) as metodoloxías realízanse mediante ferramentas telemáticas. * Metodoloxías de ensino que se modifican Durante o período semi-presencial (ou non-presencial), parte (ou todas) as metodoloxías realízanse mediante ferramentas telemáticas. 3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes Ferramentas telemáticas. Sempre que o alumno o precise. 4. Modificacións na avaliación En periodos de semi-presencialidade (ou non-presencialidade), a avaliación realízase toda mediante ferramentas telemáticas. * Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non hai modificacións. Os alumnos dispoñen do material en Moodle.


Competencias do título
Código Competencias do título
A1 Coñecer as normas vixentes de información financeira en España.
A2 Coñecer as normas vixentes de información financeira no ámbito internacional.
A3 Coñecer as normas vixentes de auditoria de contas en España.
A4 Coñecer as normas vixentes de auditoría de contas no ámbito internacional.
A5 Saber obter unha adecuada comprensión do negocio da entidad auditada, do sector no que ésta opera e a natureza das súas transaccións.
A6 Saber medir e analizar a orixe dos custos e os rendementos obtidos pola entidade auditada.
A7 Saber valorar a partir dos rexistros relevantes de información financeira, a situación e previsible evolución dunha empresa.
A8 Saber identificar os riscos de auditoria asociados á probabilidade de erro de cada compoñente importante da información financeira.
A9 Saber documentar os procedementos e principios contables que sigue a entidade así como os sistemas contables utilizados para registrar as súas transaccións.
A10 Saber determinar a natureza, alcance e momento de execución do traballo a realizar e preparar, en consecuencia, un programa de auditoria escrito.
A11 Saber obter evidencia suficiente e adecuada mediante a realización e avaliación das probas de auditoria que se consideren necesarias.
A12 Saber obter unha base de xuizo razonable sobre as contas anuais individuais e consolidadas e expresar unha opinión respecto das mesmas no informe de auditoria, conforme á normativa vixente.
B1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
B3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero.
B8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
B10 Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrentarse.
B12
C1 Posuír e comprender coñecementos que proporcionen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e / ou aplicación das ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
C2 Que os alumnos saiban aplicar os coñecementos adquiridos ea súa capacidade de resolver problemas en ambientes novos ou descoñecidos en contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
C3 Que os alumnos sexan capaces de integrar o coñecemento e afrontar a complexidade de facer xuízos a partir de información que, incompleta ou limitada, inclúe reflexións sobre responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
C4 Que os alumnos saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e os motivos fundamentais que os sustentan a un público especializado e non especializado de forma clara e inequívoca.
C5 Que os estudantes teñan as destrezas de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando de maneira que sexa autodirigida ou autónoma.
C6 Capacidade de traballo en equipo.
C7 Capacidade de liderado.
C8 Compromiso ético e moral coa sociedade analizados, ademáis, desde unja perspectiva solidaria.
C9 Capacidade de resolución de problemas.
C10 Desenvolvemento dos principios de lealdade e confidencialidade.
C11 Desenvolvemento dun espírito crítico lóxico e creativo.
C12 Capacidade para xestionar as tecnoloxías da información e as comunicacións no exercicio da súa actividade profesional.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Aplicación teórico-práctica de todas as competencias específicas da titulación a un problema específico. AP1
AP2
AP3
AP4
AP5
AP6
AP7
AP8
AP9
AP10
AP11
AP12
Aplicación teórico-práctica de todas as competencias transversais da titulación a un problema específico. BP1
BP3
BP4
BP8
BP10
BP12
Aplicación teórico-práctica de todas as habilidades nucleares da titulación a un problema específico. CP1
CP2
CP3
CP4
CP5
CP6
CP7
CP8
CP9
CP10
CP11
CP12

Contidos
Temas Subtemas
Estudo de casos baseados nas contas anuais de grupos de empresas.

ESTUDO SOBRE A CALIDADE DA INFORMACIÓN FINANCEIRO INDIVIDUAL E CONSOLIDADA DO XXXX ANO FINANCEIRO. EMPRESA ...

INDEX:

1. Obxectivos do estudo e metodoloxía a empregar.
2. Descrición da empresa estudada.
3. Análise da calidade da información financeira obrigatoria proporcionada pola empresa matriz nas súas contas individuais. Informe de auditoría
4. Comparación das Normas Internacionais de Información Financeira coa normativa española sobre os elementos do balance da empresa.
5. Análise da información contada nas contas consolidadas.
6. Valoración da empresa.
7. Conclusións.
8. Bibliografía.
9. Anexos.
Traballos de investigación pre-doctorais Traballos de investigación en contabilidade e auditoría de contas.
Traballos de análise sobre casos reais de manipulación contable. Descrición do caso: antecedentes, prácticas contables fraudulentas, onde os auditores fallaron

Modificacións contables posteriores e o seu impacto nas prácticas fraudulentas descritas

Procesos de auditoría que poderían detectar ou corrixir as fraudes cometidos. Normas de auditoría que reforzan a posición do supervisor (ICAC, PCAOB)
Otros trabajos propuestos por los directores de TFM Contidos do plan de estudos do mestrado.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 B1 B3 B4 B10 B12 B8 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 1 143 144
 
Atención personalizada 6 0 6
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados Tese de máster sobre unha materia relacionada co currículo.
Ao comezo do curso os alumnos serán informados do contido que se fará, de acordo coas regras que se publicarán en Moodle.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Para os estudos de casos, sen prexuízo da axuda dos profesores responsables da materia relacionada directamente con cada capítulo da tese de máster, o titor asignado establecerá un calendario de preparación, garantindo que os contidos sexan conformes coa guía común desta clase de obras.

No caso de traballos de investigación, o titor, ademais de establecer o calendario de desenvolvemento, será libre para establecer un índice para iso.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 B1 B3 B4 B10 B12 B8 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 Avaliación do contido e presentación da tese de máster. 100
 
Observacións avaliación

De acordo coa normativa vixente para a tese de máster, aprobada pola Universidade da Coruña e pola Facultade de Economía e Empresa.

Un suxeito e un titor serán asignados a cada alumno no inicio do curso.

Cada alumno ten que enviar un índice ao seu titor para realizalo. Normal 0 21 false false false EN-GB X-NINGÚN HE