Identifying Data 2019/20
Subject (*) Evaluation of Public Policies Code 611532011
Study programme
Máster Universitario en Economía
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Análise Económica e Administración de Empresas
Economía
Coordinador
Alló Pazos, María
E-mail
maria.allo.pazos@udc.es
Lecturers
Alló Pazos, María
Rungo , Paolo
E-mail
maria.allo.pazos@udc.es
paolo.rungo@udc.es
Web http://moodle.udc.es/
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A2 CE2 - Conocimiento riguroso de los modelos micro y macroeconómicos y su aplicación precisa a situaciones concretas.
A3 CE3 - Manejo de las técnicas econométricas actuales.
B6 CG1 - Aplicar los conocimientos de economía a la identificación, previsión y solución de los problemas económicos en general, y en particular los relativos al nivel de especialización, en entornos nuevos o poco conocidos.
B8 CG3 - Capacidad para realizar un análisis crítico, evaluación y síntesis de ideas nuevas y complejas.
C1 CT1 - Capacidad para comprender el significado y aplicación de la perspectiva de género en los distintos ámbitos de conocimiento y en la práctica profesional con el objetivo de alcanzar una sociedad más justa e igualitaria.
C4 CT4 - Capacidad para interaccionar y defender con rigor, claridad y precisión ante otro especialistas trabajos, propuestas, nuevas ideas etc.
C5 CT5 - Comunicación oral e escrita.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer o marco institucional da economía. Identificar e anticipar problemas económicos relevantes nos ámbitos público e privado. AC2
BC6
BC8
CC4
Capacidade de elaborar medidas de política económica para alcanzar uns obxectivos dados. Capacidade de xerar reflexións propias sobre problemas de natureza económica e os seus efectos sociais e éticos. AC3
BC6
BC8
CC1
CC4
CC5
Fomentar a actitude crítica e autocrítica. BC8
CC1
CC4
CC5

Contents
Topic Sub-topic
Tema 1. Fundamentos de avaliación de políticas públicas. 1.1 A avaliación de políticas públicas no marco da nova gobernanza. 1.2.Conceptos básicos de avaliación de políticas públicas: tipoloxías de avaliación.
Tema 2. Cuestións metodolóxicas. 2.1 Monitoraxe e avaliación.
2.2 Avaliación cualitativa e cuantitativa.
2.3 Teoría básica de avaliación de impacto.
Tema 3. Avaliación de impacto de políticas públicas. 3.1 Aleatorización.
3.2 Metodoloxías de avaliación de impacto.
3.3 Ameazas e análises.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Objective test A2 A3 B6 B8 C1 C4 C5 1 9 10
Guest lecture / keynote speech A2 A3 10 0 10
Supervised projects B6 B8 C1 C4 C5 0 20 20
ICT practicals A3 B6 B8 C1 C4 C5 5 20 25
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Objective test Proba para avaliar a capacidade que o alumno ten para asimilar os conceptos e interrelacionalos.
Guest lecture / keynote speech Exposición oral, apoiada en medios audiovisuais, que inclúe conceptos teóricos e exemplos prácticos.
Supervised projects Cada alumno debe realizar, baixo tutela, un traballo con datos reais aplicando as técnicas que se lles ensinaron no curso.
ICT practicals Os alumnos deben realizar, co apoio e dirección dos profesores, as aplicacións empíricas que lles sexan propostas.

Personalized attention
Methodologies
ICT practicals
Supervised projects
Description
Para a realización destas actividades os alumnos necesitan o asesoramento e, no seu caso, a dirección dos profesores. Cada alumno debe realizar, baixo tutela, un traballo con datos reais aplicando as técnicas que se lles ensinaron no curso.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Objective test A2 A3 B6 B8 C1 C4 C5 Exame escrito. 25
Supervised projects B6 B8 C1 C4 C5 Traballo individual de avaliación de impacto. 75
 
Assessment comments

Requírense coñecementos de inglés, especialmente na comprensión lectora,
xa que unha parte do material que se facilitará ao alumno está nesta
lingua.


Sources of information
Basic Khandker, S. R., Koolwal, G. B., y H. A. Samad (2010). Handbook on Impact Evaluation.. Washington: The World Bank.
Agencia Estatal de Evaluación de las Políticas Públicas y la Calidad de los Servicios (2010). Fundamentos de Evaluación de Políticas Públicas.. Madrid: Ministerio de Política Territorial y Administración Pública. Agencia Estatal de Evaluación d

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Quantitative Methods/611532004
Research Techniques/611532006
Econometric Techniques/611532003

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.