Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
A1 |
CE1- Contribuír á boa xestión da asignación de recursos tanto no ámbito privado como no público. |
A2 |
CE2-Identificar e anticipar problemas económicos relevantes en relación coa asignación de recursos en xeral, tanto no ámbito privado como no público. |
A3 |
CE3-Aportar racionalidade á análise e á descripción de calquera aspecto da realidade económica. |
A4 |
CE4-Avaliar consecuencias e distintas alternativas de acción e seleccionar as mellores, dados os obxectivos. |
A5 |
CE5-Emitir informes de asesoramento sobre situación concretas da economía (internacional, nacional ou rexional) ou de sectores da mesma. |
A6 |
CE6-Redactar proxectos de xestión económica a nivel internacional, nacional ou rexional. Integrarse na xestión empresarial. |
A7 |
CE7-Identificar as fontes de información económica relevante e o seu contido. |
A8 |
CE8-Entender as institucións económicas como resultado e aplicación de representacións teóricas ou formais acerca de cómo funciona a economía. |
A9 |
CE9-Derivar dos datos información relevante imposible de recoñecer por non profesionais. |
A10 |
CE10-Usar habitualmente a tecnoloxía da información e as comunicación en todo a seu desempeño profesional. |
A11 |
CE11Leer e comunicarse no ámbito profesional en máis dun idioma, en especial en inglés. |
A12 |
CE12-Aplicar á análise dos problemas criterios profesionais baseados no manexo de instrumentos técnicos. |
A13 |
CE13-Comunicarse con fluidez no seu contorno e traballar en equipo. |
B1 |
CB1 - Que os estudantes demostren posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e que soe encontrar nun nivel que, ainda que se apoia en libros de texto avanzados, inclue tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B2 |
CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que se demostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da su entorna de traballo. |
B3 |
CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da su área de estudo) para emitir xuizos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B4 |
CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B5 |
CB5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B6 |
CG1- Que os estudantes formados se convertan en profesionais capaces de analizar, reflexionar e intervir sobre os diferentes elementos que constitúen un sistema económico |
B7 |
CG2 - Que os estudantes coñezan o funcionamento e as consecuencias dos sistemas económicos, as distintas alternativas de asignación de recursos, acumulación de riqueza e distribución da renda e estean en condicións de contribuír ao seu bo funcionamento e mellora |
B8 |
CG3 -Que os estudantes sexan capaces de identificar e anticipar os problemas económicos relevantes, identificar alternativas de resolución, seleccionar as máis axeitadas e avaliar os resultados aos que conduce. |
B9 |
CG4 -Que os estudantes respecten os dereitos fundamentais e de igualdade de oportunidades, non discriminación e accesibilidade universal das persoas con minusvalidez. |
C1 |
CT1-Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
CT2-Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
CT3-Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
CT4-Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
CT5-Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
CT6-Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
Aplicar a análise do comportamento dos axentes microeconómicos no estudo do funcionamento dos diferentes tipos de mercado |
|
B1 B2 B3 B4 B9
|
C1 C2 C3 C4 C5
|
Entender as decisións dos principais axentes microeconómicos: consumidores e productores |
A1 A2 A3 A5 A8 A9 A10 A11 A12 A13
|
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8
|
C2 C3
|
Coñecer os conceptos e relacións básicas da Microeconomía |
A1 A2 A3 A4 A6 A7 A11
|
|
C1 C3 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Bloque 1: Introdución |
Tema 1: Natureza, obxecto e método da Microeconomía
Tema 2: Teoría elemental da Oferta e a Demanda
|
Bloque 2: Consumo |
Tema 3: Teorías da Conducta del Consumidor |
Bloque 3: Teoría da Empresa |
Tema 4: Teoría da Producción
Tema 5: Teoría dos Costes |
Bloque 4: Mercados |
Tema 6: Competencia Perfecta
Tema 7: O poder do mercado |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A4 A7 A8 A11 B1 B4 B7 B8 C4 C6 C8 |
17 |
34 |
51 |
Solución de problemas |
A5 A9 A12 B2 |
5 |
15 |
20 |
Estudo de casos |
A6 A10 B3 C3 |
10 |
10 |
20 |
Seminario |
B5 B6 C1 C2 |
4 |
0 |
4 |
Discusión dirixida |
A13 B9 |
10 |
14 |
24 |
Proba mixta |
C5 C7 |
2 |
18 |
20 |
|
Atención personalizada |
|
11 |
0 |
11 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuales e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes coa finaliddad de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe |
Solución de problemas |
Cuestións prácticas para resolver en sesións ineteractivas. |
Estudo de casos |
O alumno sitúase ante un problema concreto (caso) que lle describe unha situación real ou suposta da vida profesional e debe ser capaz de analizalo e resolvelo |
Seminario |
Se impartirá en grupos de 15 alumnos, resolvendo dúbidas relativas á temática da asignatura, á forma de avaliación, etc. |
Discusión dirixida |
Cuestions teóricas e prácticas para resolver en sesions ineteractivas |
Proba mixta |
Proba escrita que pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve e/ou de discriminación |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
Estudo de casos |
Discusión dirixida |
Seminario |
|
Descrición |
Nas sesións interactivas aténdese individualmente aos alumnos facendo un seguimiento das diferentes cuestións suscitadas |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Solución de problemas |
A5 A9 A12 B2 |
Valoraranse as respostas ofrecidas polos alumnos ás cuestións prácticas suscitadas nas sesións ineteractivas |
1 |
Estudo de casos |
A6 A10 B3 C3 |
Valoraranse as solucións propostas polos alumnos á resolución dos casos suscitados |
1 |
Proba mixta |
C5 C7 |
Durante o período lectivo realizaranse probas (poderán consistir en preguntas conceptuais, de razoamenteo, resolución de exercicios e/ou casos, etc ) que conformarán a avaliación continua para acadar o 100% da cualificación da 1ª oportunidade. Non hai exame final.
Os criterios de avaliación para a segunda oportunidade consisten nun exame de toda a temática da asignatura (poderán incluirse preguntas conceptuais, de razoamento, resolución de exercicios e/ou casos, etc) que posibilitarán aos alumnos acadar o 100% da cualificación. |
97 |
Discusión dirixida |
A13 B9 |
Valoraranse as respostas ofrecidas polos alumnos ás cuestións prácticas e teóricas suscitadas nas sesións ineteractivas |
1 |
|
Observacións avaliación |
Non presentado: Con respecto á cualificación de non presentado e seguindo a normativa aprobada pola Xunta de Facultade, só serán cualificados con Non Presentados as persoas que unicamente se presentaron a actividades que en conxunto supoñan menos do 20% da nota final. O criterio de avaliación da segunda oportunidade: Exame de toda a temática da asignatura (no que poderá incluirse preguntas conceptuais, cuestións de razoamento, resolución de problemas e/ou casos, etc.) con posibilidade de acadar o 100% da cualificación. Convocatoria adiantada-. Se houbese un alumno que queira presentarse á convocatoria adiantada de decembro, para superar esta materia aplicaránselle os mesmos criterios que na segunda oportunidade. Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: ainda que estean exentos de asistencia, serán evaluados cos mesmos criterios que os alumnos a tempo completo. Condicións de avaliación: seguindo a normativa aprobada pola Xunta do Centro, está prohibido acceder á aula na que se desenvolvan as distintas probas de avaliación con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou almacenamento de información. Identificación do estudante: o estudante debe acreditar a súa personalidade de acordo coa normativa.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). .
Varian, H.R. (2010). Intermediate Microeconomics.. Norton
Celia Couñago Garrido (2009). Apuntes sobre Principios de Microeconomía. Reprografía noroeste,S.L.
Delgado Alvarez, M. Henandez Romám, A. (2003). Ejercicios de Microeconomía. Cuestiones y problemas. Desclée de Brouwer
Paul Krugman, Robin Wells (2006). Introducción a la Economía. Microeconomía. Reverté
Pindyck, R.S. y Rubindeld,D.I. (2009). Microeconomía. Prentice Hall
Robert H. Frank (2005). Microeconomía y Conducta. McGraw-Hill
Krugman, P and Wells, R (2013). Microeconomics. . Worth publishes
Pindyck R S and Rubinfeld, D L (2013). Microeconomics.. Pearson
Barreiro Viñán, Couñago Garrido, García Lorenzo. (2004). Prácticas de Microeconomía para un curso de Introducción. Reprografia noroeste, S.L.
Karl,E. Case, Ray C. Fair (2008). Principios de Microeconomía. Prentice Hall |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Teoría Microeconómica/611G01023 |
|
Observacións |
Aínda que non é obrigatorio, recoméndase a asistencia ás clases co maior grado de participación posible. Utilización da bibliografía recomendada no programa. Resolver sempre todas as dúbidas que xurdan durante o desenvolvemento das sesións, recorrendo á atención personalizada cando fose necesario. |
|