Identifying Data 2020/21
Subject (*) Business Economics: Management and Organisation Code 611G01008
Study programme
Grao en Economía
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
First Basic training 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Empresa
Coordinador
Mariz Perez, Rosa
E-mail
rosa.mariz@udc.es
Lecturers
Barros Campello, Esther Alicia
Mariz Perez, Rosa
Rodriguez Fernandez, Maria Jose
E-mail
esther.barros@udc.es
rosa.mariz@udc.es
maria.jose.rfernandez@udc.es
Web
General description O obxetivo da materia é ofrecer unha visión introductoria das funcións organizativa e directiva nas organizacións empresariais.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen

*Metodoloxías docentes que se modifican
Plan de continxencia:

Si non fora posible polas circunstancias, celebrar o exame de modo presencial e se instaurara un sistema remoto de encino, entón o sistema de evaluación pasaría a axustarse ao siguinte esquema (Escenario 2):
1. Casos prácticos e participación na clase: 25%
2. Fontes documentais: 25%
3. Traballo final: 50%. Mitad de esta nota califica o traballo escrito entregado e, por tanto, será común a todos os membros do grupo, e, a outra mitade terá en conta a exposición individual de cada estudiante e as súas respostas ás preguntas/comentarios realizados polol profesor.

Nste caso (escenario 2) todas las metodoloxías y actividades pasarán á modalidad online e os estudantes as enviarán a través de Moodle ou Teams, seguindo as indicacións do profesor. As clases terán lugar tamén a través de Teams no mismo horario que se estableceu para as clases presencias.

Esta estructura (xa sexa o escenario 1 ou o 2) se empleará tanto para a primera como para a segunda oportunidad e tanto para os estudantes a tempo completo como para os de tempo parcial.


Notas para a segunda oportunidade:

Para a segunda oportunidade (xullo), o estudante que non superara a materia na primera oportunidade debe realizar o exame na data establecida e pode revisar/mellorar ou realizar as actividades dos outros tres componentes da evaluación. No caso de que sólo sexa posible a modalidad online, o sistema de evaluación será o descrito no escenario 2 (Plan de Continxencia); o estudante entregará a través de Teams/Moodle os tres componentes da evaluación (ao menos unha semana antes da data do exame oficial da segunda oportunidade) e realizará a presentación dos mismos a través de Teams (para o que deberá contactar co profesor para establecer día e hora).
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: tutoría por Teams

4. Modificacións na aviación
Véase más arriba o en apartado de aviación
*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 CE1- Contribuír á boa xestión da asignación de recursos tanto no ámbito privado como no público.
A2 CE2-Identificar e anticipar problemas económicos relevantes en relación coa asignación de recursos en xeral, tanto no ámbito privado como no público.
A3 CE3-Aportar racionalidade á análise e á descripción de calquera aspecto da realidade económica.
A4 CE4-Avaliar consecuencias e distintas alternativas de acción e seleccionar as mellores, dados os obxectivos.
A5 CE5-Emitir informes de asesoramento sobre situación concretas da economía (internacional, nacional ou rexional) ou de sectores da mesma.
A6 CE6-Redactar proxectos de xestión económica a nivel internacional, nacional ou rexional. Integrarse na xestión empresarial.
A7 CE7-Identificar as fontes de información económica relevante e o seu contido.
A8 CE8-Entender as institucións económicas como resultado e aplicación de representacións teóricas ou formais acerca de cómo funciona a economía.
A9 CE9-Derivar dos datos información relevante imposible de recoñecer por non profesionais.
A10 CE10-Usar habitualmente a tecnoloxía da información e as comunicación en todo a seu desempeño profesional.
A11 CE11Leer e comunicarse no ámbito profesional en máis dun idioma, en especial en inglés.
A12 CE12-Aplicar á análise dos problemas criterios profesionais baseados no manexo de instrumentos técnicos.
A13 CE13-Comunicarse con fluidez no seu contorno e traballar en equipo.
B1 CB1 - Que os estudantes demostren posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e que soe encontrar nun nivel que, ainda que se apoia en libros de texto avanzados, inclue tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
B2 CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que se demostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da su entorna de traballo.
B3 CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da su área de estudo) para emitir xuizos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B4 CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B5 CB5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 CG1- Que os estudantes formados se convertan en profesionais capaces de analizar, reflexionar e intervir sobre os diferentes elementos que constitúen un sistema económico
B7 CG2 - Que os estudantes coñezan o funcionamento e as consecuencias dos sistemas económicos, as distintas alternativas de asignación de recursos, acumulación de riqueza e distribución da renda e estean en condicións de contribuír ao seu bo funcionamento e mellora
B8 CG3 -Que os estudantes sexan capaces de identificar e anticipar os problemas económicos relevantes, identificar alternativas de resolución, seleccionar as máis axeitadas e avaliar os resultados aos que conduce.
B9 CG4 -Que os estudantes respecten os dereitos fundamentais e de igualdade de oportunidades, non discriminación e accesibilidade universal das persoas con minusvalidez.
C1 CT1-Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C4 CT2-Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 CT3-Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 CT4-Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 CT5-Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 CT6-Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Apply profesional criteria -based on tecnical instruments- to the analysis of problems A1
A3
A4
A5
A8
A10
A11
A12
A13
Identify the relevant sources of economic information and its contents. To be able to work in any functional área of a médium or large sized company or organization A2
A6
A7
B1
B2
B3
B4
B9
To be able to express themselves correctly in any of the oficial languages of Galiica, both orally and in a written form. To understand the importance of entrepreneurship culture. B8
C1
C4
C5
To be able to critically value knowledge, technology and avaliable information to solve problems. B5
C6
C7
C8
To be able to use CIT´s. A9
B6
B7

Contents
Topic Sub-topic
Unit 1. Rationality: from microeconomics to a business perspective 1.1. Concepts of rationality.
1.2. Behavioural hypothesis.
1.3. Business economics: the organization as a player
TEMA 2. Business behaviour 2.1. Business objectives
2.2. Value creation
2.3. Organizational policies and functions.
TEMA 3. Management and Strategy 3.1. Managing competencies.
3.2. Decision making. Strategy
3.3. Decision making process.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech B2 B1 B3 B5 B6 B7 B8 B9 C5 C6 C8 17 0 17
Case study A1 A2 A3 A4 A11 B4 21 53 74
Document analysis A5 A6 A7 A12 C4 C7 4 5 9
Supervised projects A5 A8 A9 A10 A13 4 16 20
Multiple-choice questions A1 A3 A4 C1 2 18 20
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Presentation in the classroom of basic conceptual items
Case study Applied case studies
Document analysis Find and analyze relevant information using ICT´s
Supervised projects Group essay applying the theoretical concepts explained
Multiple-choice questions Multiple choice test

Personalized attention
Methodologies
Case study
Document analysis
Multiple-choice questions
Supervised projects
Description
The methodologies must be adapted to the circumstances of the group

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Case study A1 A2 A3 A4 A11 B4 Analysis of cases presented in the classroom 20
Document analysis A5 A6 A7 A12 C4 C7 Use of adequate information resources. Each group must present to the rest of the class a given theoretical concept 20
Multiple-choice questions A1 A3 A4 C1 multiple choice test 40
Supervised projects A5 A8 A9 A10 A13 Project or final essay in groups 20
 
Assessment comments

The student is considered within the general ongoing assessment if he/she presents over 20% of total practice. The same evaluation system will be applied in the first opportunity and in July. In order to pass the course, it is necessary to obtain a mínimum of 5 points over 10 (as the total grade) AND in the exam (in order to calculate that average grade) it is necessary to obtain a mínimum of 4 points over 10.
Case studies, document analysis and the supervised projects are done over the whole duration of the course and it is not possible to elaborate them out of the lecturing period because they are developed in the classroom. Both part time and full time students are subject to the same evaluation system.
Of course, accusing the exam with devices that allow communication with the outside or that stock information is not allowed. If a student is found cheating in the exam, the final grade will be cero both in the first opportunity and in July


If the situation allows for normal in-classroom lectures and activities, the grading system will be the one described above (Scenario 1: 20% case studies and participation, 20% documentary sources, 20% final essay and 40% exam). All activities will take place in the classroom (or, if the Faculty designs a partially online system in which students sometimes have presence-based activities and others have remote/online activities, if it is possible to have an in-house exam in the physical classroom


Contingency plan:
If this face to face exam cannot be celebrated in a presence-based modality and a remote/online environment is in force, then the grading system will be changed to the following (Scenario 2)
 
1. Case studies and participation of classroom activities: 25%of the total grade.
2. Documentary sources (theoretical concept): 25%of the total grade
2. Final essay: 50%of the total grade. Half of these points will grade the written submission (identical for all the members of the group) and the other half will take into account the individual presentation and answers to the questions during the presentations of each member.
 
In this case (scenario 2), all methodologies will be transferred to a remote environment in which students should submit activities through Teams and Moodle. Lectures will take place through Teams at the usual class schedule.
This structure of evaluation (both evaluations systems depending on the real situation at that moment) will be in force for both the first and the second opportunity and for both part time and full time students.


Notes: For the second opportunity (in July), the student that has not passed the course in the first opportunity must take the re-sit exam and can review/perform, improve and submit the other three components previously described. In the case of remote/online classes only, the grading system will be that exhibited under “Scenario 2”; the student will hand in through Teams/Moodle all the three components of the evaluation, submitting a video for the final essay (at least a week before the date of the official exam) and answer the questions the lecturer formulates (for this, the student must contact the lecturer to establish the timing of his/her presentation in Teams)


Sources of information
Basic Cuervo, A. (2008). Introducción a la Adminsitración de Empresas. Thompson Civitas

Ivancevich, John M & Robert Konopaske,R. (2011). Organizational Behavior and Management Mc Graw-Hill 

Bateman & Snell (2013) Management 
Kinicki & Williams (2011) Management
Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Economic Analysis of Organisations/611G01032

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.