Identifying Data 2021/22
Subject (*) Taxation of Financial Transactions Code 611G01041
Study programme
Grao en Economía
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Optional 6
Language
Spanish
Teaching method Hybrid
Prerequisites
Department Economía
Coordinador
Prado Dominguez, A. Javier
E-mail
ajavier.prado@udc.es
Lecturers
Prado Dominguez, A. Javier
E-mail
ajavier.prado@udc.es
Web
General description O obxectivo principal desta materia é que o alumno poida analizar a incidencia das figuras fiscais que forman o sistema tributario español en diferentes tipos de operacións financeiras, habilidade que lle permitirá facer un consello fiscal óptimo entre diferentes alternativas de investimento. para o seu futuro desenvolvemento profesional. Esta materia comeza cun primeiro tema introdutorio que delimita as operacións financeiras e os impostos que van grava-las. O resto do temario está adicado a unha análise detallada da avaliación das operacións realizadas con cada un dos tipos de activos financeiros.
Contingency plan 1. Modificacións de contido:
Non se farán cambios.
2. Metodoloxías
* Metodoloxías de ensino que se manteñen
Sesión maxistral
–Traballos tutelados (con atención personalizada) (computados na avaliación)
-A atención personalizada
* Metodoloxías de ensino que se modifican
Non se farán cambios.
3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes:
Correo electrónico: a petición do estudante e cando o requira o horario lectivo. Empregarase para facer consultas, solicitar reunións virtuais, para resolver dúbidas e para realizar o seguimento necesario dos traballos supervisados.
–Moodle: O mesmo uso que no caso anterior. Dependendo das necesidades dos estudantes, realizaranse "foros temáticos asociados aos módulos" da materia para formular as consultas requiridas.
-Equipos: de 1 a 2 sesións semanais para supervisar e apoiar o traballo supervisado.
4. Modificacións en avaliación
1. Se houbese a posibilidade de realizar a proba: exame (60%) e avaliación continua (40%).
2. En calquera outro caso:
Traballos tutelados (100%): En relación cos traballos supervisados, valoraranse as seguintes:
-Adaptación metodolóxica das propostas de traballo. –A profundidade do contido. O uso de fontes actuais e complementarias. A presentación con claridade expositiva. .
Avaliación observacións: (Paraoalumnadocondedicacióncompleta, alumnadoatempoparcial, requisitosparasuperaramateria, condiciónsdaavaliaciónna2ªoportunidade, etc)
Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que: Deixaranse de computar e puntuar a asistencia.
REQUISITOSPARASUPERARAMATERIA) Elaboraciónepresentacióndostraballosdepequenogrupo (100%): 1.Asistireparticiparregularmentenasactividadesdaclase.2.Obterunhapuntuacióndo50% dopesodecadaunhadaspartesobxectodeavaliación (traballostutela dous) .3.Envíase a gardas de garda expostas en todos os ataques indicados. 4. A oportunidade por desidia será sometida aos mesmos criterios.
5. Modificacións da bibliografía ou da webgrafía:
-Sen cambios.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 CE1- Contribuír á boa xestión da asignación de recursos tanto no ámbito privado como no público.
A2 CE2-Identificar e anticipar problemas económicos relevantes en relación coa asignación de recursos en xeral, tanto no ámbito privado como no público.
A3 CE3-Aportar racionalidade á análise e á descripción de calquera aspecto da realidade económica.
A4 CE4-Avaliar consecuencias e distintas alternativas de acción e seleccionar as mellores, dados os obxectivos.
A5 CE5-Emitir informes de asesoramento sobre situación concretas da economía (internacional, nacional ou rexional) ou de sectores da mesma.
A6 CE6-Redactar proxectos de xestión económica a nivel internacional, nacional ou rexional. Integrarse na xestión empresarial.
A7 CE7-Identificar as fontes de información económica relevante e o seu contido.
A8 CE8-Entender as institucións económicas como resultado e aplicación de representacións teóricas ou formais acerca de cómo funciona a economía.
A9 CE9-Derivar dos datos información relevante imposible de recoñecer por non profesionais.
A10 CE10-Usar habitualmente a tecnoloxía da información e as comunicación en todo a seu desempeño profesional.
A12 CE12-Aplicar á análise dos problemas criterios profesionais baseados no manexo de instrumentos técnicos.
B1 CB1 - Que os estudantes demostren posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e que soe encontrar nun nivel que, ainda que se apoia en libros de texto avanzados, inclue tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
B2 CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que se demostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da su entorna de traballo.
B3 CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da su área de estudo) para emitir xuizos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B4 CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B5 CB5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 CG1- Que os estudantes formados se convertan en profesionais capaces de analizar, reflexionar e intervir sobre os diferentes elementos que constitúen un sistema económico
B7 CG2 - Que os estudantes coñezan o funcionamento e as consecuencias dos sistemas económicos, as distintas alternativas de asignación de recursos, acumulación de riqueza e distribución da renda e estean en condicións de contribuír ao seu bo funcionamento e mellora
B8 CG3 -Que os estudantes sexan capaces de identificar e anticipar os problemas económicos relevantes, identificar alternativas de resolución, seleccionar as máis axeitadas e avaliar os resultados aos que conduce.
B9 CG4 -Que os estudantes respecten os dereitos fundamentais e de igualdade de oportunidades, non discriminación e accesibilidade universal das persoas con minusvalidez.
C1 CT1-Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 CT2-Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 CT3-Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 CT4-Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 CT5-Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 CT6-Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A12
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C3
C4
C5
C6
C7
C8
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A12
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
C1
C3
C4
C5
C6
C7
C8
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A12
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C3
C4
C5
C7
A7
A8
A9
A10
A12
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C3
C4
C7
A1
A10
C1
C3
C7
C8
C1
C2
C4
C5
C6

Contents
Topic Sub-topic
1. Basic concepts 1.1. Types of financial assets.
1.2. Taxes that affect operations with financial assets.
1.3. Wealth portfolio management.
2. Taxation of banking products and fixed income instruments. 2.1. Bank deposits and loans.
2.2. Obligations, bonds and other fixed income assets.
2.3. Public debt.
3. Taxation of equity instruments and financial derivatives. 3.1. Company Shares.
3.2. Collective investment institutions.
3.3. Derivative financial instruments.
4, Taxation of pension-savings products. 4.1. Plans and pension funds.
4.2. Social security mutual funds.
4.3. Private insurance

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Introductory activities A2 A3 A4 A7 A9 A10 A12 B1 C1 C3 C6 C7 2 0 2
Guest lecture / keynote speech A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A12 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 15 30 45
ICT practicals A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A12 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 8 16 24
Problem solving A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A12 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 17 51 68
Objective test A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A12 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 3 0 3
 
Personalized attention 8 0 8
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Introductory activities nitial activities Session devoted to offering a global view of the incidence of taxes in force in Spain in the different types of assets and financial operations.
Guest lecture / keynote speech The faculty exposes in the classroom the fundamental aspects of the themes of the program.
ICT practicals Practical works that will be carried out using, mainly, the resources available on the web page of the AEAT (Spanish Fiscal Authority).
Problem solving Resolution by students of exercises and practical cases of taxes in force in Spain that tax different types of financial operations.
Objective test Written exam that will consist of a theoretical part and a practical part about the contents of the subject.

Personalized attention
Methodologies
Guest lecture / keynote speech
ICT practicals
Description
In each case, personalized attention will be offered both in the class sessions and in the tutoring schedule.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Problem solving A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A12 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 Resolution of exercises and practical liquidation assumptions that the student must deliver to the teacher. 25
Objective test A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A12 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 s a written examination that will consist of two parts: a theoretical part and a practical part of settlement of assumptions. The qualification of the test will be done on 10 points, which will be the result of the joint assessment of the two parties, being necessary to reach a minimum in each of them (2.5 points). 70
ICT practicals A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A12 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Resolution of practical cases that the student must deliver 5
 
Assessment comments


Evaluation observations



A) EVALUATION REGULATIONS:



1. Assessment conditions: It
is forbidden to access the exam room with any device that allows communication
with the outside and / or information storage.



2. Identification of the
student: The student must prove her personality in accordance with current
regulations.



B) TYPES OF RATING:



1. Qualification of not
presented: Corresponds to the student, when he only participates in evaluation
activities that have a weighting of less than 20% on the final qualification,
regardless of the qualification achieved.



2. Students with recognition
of part-time dedication and academic waiver of attendance exemption: Except for
the dates approved in the Faculty Board for the final objective test, for the
remaining tests a specific calendar of compatible dates will be agreed at the
beginning of the course with your dedication.



C) EVALUATION OPPORTUNITIES:



1. First opportunity: the
evaluation criteria previously indicated in this section will be applied.



2. Second chance: the
evaluation criteria are the same for all evaluation opportunities, always
taking into account the regulations on the second chance (article 18, section
5).



3. Early call: In the early
call, it is possible to recover the points of the continuous assessment
(problem solving, short answer tests, and interventions during the lectures) by
means of additional questions to the final objective test.



D) OTHER EVALUATION OBSERVATIONS:



The possibility of conducting
partial exams on the subject is not excluded. The teacher as part of the
teaching schedule, keeping their grade until the second opportunity, will
announce these partial exams.



Subjects that it is recommended to have taken before
Financial Operations Analysis/611G01004
Spanish Public Finance: the Tax System /611G01031

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

It is recommended to follow the indications given in this Teaching Guide. Moreover:

1. The delivery of the documentary works carried out in this subject:

a. It will be requested in virtual format and / or computer support

b. It will be done through Moodle, in digital format without the need to print them

2. The importance of ethical principles related to sustainability values in personal and professional behavior must be taken into account.

3. Work will be done to identify and modify sexist prejudices and attitudes and the environment will be influenced to modify them and promote values of respect and equality.

4. The full integration of students who, for physical, sensory, psychological or sociocultural reasons, have trouble to an adequate, equal and profitable access to university life will be facilitated.