Identifying Data 2021/22
Subject (*) Work Placement Code 611G01045
Study programme
Grao en Economía
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate Yearly
Fourth Optional 18
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Dereito Privado
Economía
Empresa
Coordinador
Barreiro Viñan, Jose Manuel
E-mail
jose.barreiro.vinan@udc.es
Lecturers
Barreiro Viñan, Jose Manuel
Casal Rodríguez, Bruno
Estevez Mengotti, Carlos Benigno
Pereira Saez, Maria Jose
E-mail
jose.barreiro.vinan@udc.es
bruno.casal@udc.es
c.mengotti@udc.es
maria.jose.pereira@udc.es
Web http://http://http://www.economicas.udc.es/subido/practicas_empresas/Regulamento_Practicas_FEE.pd
General description A información relativa a esta asignatura pode consultarse na normativa vixente que regula as prácticas en empresa
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Sen modificacións
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Prácticas presenciais sempre que sexan posibles, como alternativa admitiranse as prácticas virtuais ou teletraballo
*Metodoloxías docentes que se modifican
No suposto de non ser posible rematar as prácticas nin de xeito presencial nin virtual, farase un plan de adaptación curricular que permita superar a materia
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Presencia, Teams e Moodle
4. Modificacións na avaliación
Sen modificacións, coa seguinte salvedade: a parte da cualificación que se corresponde coa asistencia a eventos, no suposto de non poder celebrarse un mínimo de 4 eventos, será prorrateada entre o resto dos ítems que compoñen as cualificacións
*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 CE1- Contribuír á boa xestión da asignación de recursos tanto no ámbito privado como no público.
A3 CE3-Aportar racionalidade á análise e á descripción de calquera aspecto da realidade económica.
A4 CE4-Avaliar consecuencias e distintas alternativas de acción e seleccionar as mellores, dados os obxectivos.
A6 CE6-Redactar proxectos de xestión económica a nivel internacional, nacional ou rexional. Integrarse na xestión empresarial.
A7 CE7-Identificar as fontes de información económica relevante e o seu contido.
B1 CB1 - Que os estudantes demostren posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e que soe encontrar nun nivel que, ainda que se apoia en libros de texto avanzados, inclue tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
B2 CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que se demostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da su entorna de traballo.
B3 CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da su área de estudo) para emitir xuizos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B4 CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B5 CB5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 CG1- Que os estudantes formados se convertan en profesionais capaces de analizar, reflexionar e intervir sobre os diferentes elementos que constitúen un sistema económico
B7 CG2 - Que os estudantes coñezan o funcionamento e as consecuencias dos sistemas económicos, as distintas alternativas de asignación de recursos, acumulación de riqueza e distribución da renda e estean en condicións de contribuír ao seu bo funcionamento e mellora
B8 CG3 -Que os estudantes sexan capaces de identificar e anticipar os problemas económicos relevantes, identificar alternativas de resolución, seleccionar as máis axeitadas e avaliar os resultados aos que conduce.
B9 CG4 -Que os estudantes respecten os dereitos fundamentais e de igualdade de oportunidades, non discriminación e accesibilidade universal das persoas con minusvalidez.
C1 CT1-Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 CT2-Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 CT3-Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 CT4-Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 CT5-Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 CT6-Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
- Contribuir á formación integral do estudante complementando a aprendizaxe teórica e práctica - Facilitar o coñecemento da metodoloxía de traballo adecuada á realidade profesional. - Favorecer o desenvolvemento de competencias técnicas, metodolóxicas, persoais e participativas - Obter unha experiencia práctica que facilite a inserción no mercado de traballo. - Favorecer os valores da innovación, a creatividade e o emprendimento. A1
A3
A4
A6
A7
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C3
C4
C5
C6
C7
C8

Contents
Topic Sub-topic
Os contidos a desenvolver polo estudante fixaranse de común acordó co titor da empresa Os contidos a desenvolver polo estudante fixaranse de común acordó co titor da empresa

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Summary A1 A3 A4 A6 A7 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 1 60 61
Supervised projects A1 A3 A4 A6 A7 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 300 74 374
 
Personalized attention 15 0 15
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Summary O alumno deberá facer un resumo ou memoria das actividades realizadas durante a o periodo de prácticas
Supervised projects A metodoloxia desenvolvida nas prácticas externas corre a cargo da empresa, en función do Plan Formativo e das características e organización da mesma.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
As prácticas teñen tutorización por un profesor tutor da UDC e por un membro da organización na que realicen as prácticas.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A1 A3 A4 A6 A7 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 1) Informe do tutor profesional: 60%
2) Nota media do expediente a recepción do informe do tutor profesional: 20%
3) Asistencia a os eventos que ao largo do curso sexan convocados polo vicedecanato de prácticas externas: 20%
100
 
Assessment comments

Para o recoñecemento da cualificación por asistencia a eventos o estudante debe facilitar os documentos que acrediten tal asistencia como data límite a de recepción do informe do titor profesional.

Para que se recoñeza a cualificación por asistencia a eventos o estudante debe asistir polo menos ao 50% dos que se convoquen desde o vicedecanato de prácticas externas.

A cualificación será proporcional ao número de eventos os que se asista, sempre con un mínimo do 50% dos convocados.
con obxecto de que o estudante poida programar as súas actividades, os eventos serán o primeiro e o terceiro xoves de cada mes, a partires das 19 horas, salvo que se trate de un evento excepcional que por motivos de organización non sexa posible celebralo en tales datas ou no referido horario.
O número de eventos non será superior a 12 nin inferior a 4, ao longo de todo o curso académico.


Sources of information
Basic

Poden consultarse as referencias bibliográficas máis relacionadas cosestudos de Grao

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.