Identifying Data 2019/20
Subject (*) Degree Thesis Code 611G01046
Study programme
Grao en Economía
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate Yearly
Fourth Obligatory 12
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Computación
Dereito Privado
Dereito Público
Economía
Empresa
Letras
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
E-mail
Lecturers
Alvarez Garcia, Begoña
Bruna Quintas, Fernando
Castellanos Garcia, Pablo
Fernandez Redondo, Marta
García Álvarez, María Teresa
Garcia Lorenzo, Antonio
Garcia-Carro Peña, Beatriz
Iglesias Gomez, Guillermo
Juanatey Boga, Oscar
Llano Paz, Fernando de
Martínez Fernández, Paulino
Martinez Fernandez, Valentin
Novo Corti, Maria Isabel
Novo Peteiro, Jose Antonio
Nuñez Gamallo, Ramon Jose
Orosa Gonzalez, Jose Javier
Pena Lopez, Jose Atilano
Rego Veiga, Gustavo
Rivera Castiñeira, M. Berta
Rodríguez Fernández, María Magdalena
Rodríguez González, David
Rodríguez Vázquez, Clide
Sanchez De Paz, Elena
Sanchez Santos, Jose Manuel
Sanchez Sellero, Maria del Carmen
Seijas Diaz, Amparo Dolores
Varela Candamio, Laura
Vasallo Rapela, Alejandro
Vilar Rodriguez, Margarita
E-mail
begona.alvarez@udc.es
f.bruna@udc.es
pablo.castellanos@udc.es
marta.fredondo@udc.es
teresa.galvarez@udc.es
antonio.garcia.lorenzo@udc.es
beatriz.garcia-carro@udc.es
guillermo.iglesias@udc.es
oscar.juanatey.boga@udc.es
fernando.de.llano.paz@udc.es
paulino.martinez@udc.es
valentin.martinez@udc.es
isabel.novo.corti@udc.es
jose.novop@udc.es
ramon.nunez.gamallo@udc.es
javier.orosa@udc.es
atilano.pena@udc.es
gustavo.rego@udc.es
b.rivera@udc.es
magdalena.rodriguez@udc.es
david.rodriguez.gonzalez@udc.es
c.rodriguezv@udc.es
elena.sanchez@udc.es
jose.manuel.sanchez@udc.es
c.sanchez@udc.es
amparo.seijas@udc.es
laura.varela.candamio@udc.es
alejandro.vasallo@udc.es
margarita.vilar.rodriguez@udc.es
Web
General description O traballo de fin de Grado (TFG) é unha materia do plan de estudio de tódalas titulacións da facultade, e supón a realización, por parte do alumno e de forma individual, dun proxecto, dunha memoria o un estudo concreto baixo a supervisión dun ou mais directores/as. Neste traballo deben integrarse e desenvolverse os contidos formativos recibidos, así como as capacidades, competencias e habilidades adquiridas durante o período de docencia do grao.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 CE1- Contribuír á boa xestión da asignación de recursos tanto no ámbito privado como no público.
A2 CE2-Identificar e anticipar problemas económicos relevantes en relación coa asignación de recursos en xeral, tanto no ámbito privado como no público.
A3 CE3-Aportar racionalidade á análise e á descripción de calquera aspecto da realidade económica.
A4 CE4-Avaliar consecuencias e distintas alternativas de acción e seleccionar as mellores, dados os obxectivos.
A5 CE5-Emitir informes de asesoramento sobre situación concretas da economía (internacional, nacional ou rexional) ou de sectores da mesma.
A6 CE6-Redactar proxectos de xestión económica a nivel internacional, nacional ou rexional. Integrarse na xestión empresarial.
A7 CE7-Identificar as fontes de información económica relevante e o seu contido.
A8 CE8-Entender as institucións económicas como resultado e aplicación de representacións teóricas ou formais acerca de cómo funciona a economía.
A9 CE9-Derivar dos datos información relevante imposible de recoñecer por non profesionais.
A10 CE10-Usar habitualmente a tecnoloxía da información e as comunicación en todo a seu desempeño profesional.
A11 CE11Leer e comunicarse no ámbito profesional en máis dun idioma, en especial en inglés.
A12 CE12-Aplicar á análise dos problemas criterios profesionais baseados no manexo de instrumentos técnicos.
A13 CE13-Comunicarse con fluidez no seu contorno e traballar en equipo.
B1 CB1 - Que os estudantes demostren posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e que soe encontrar nun nivel que, ainda que se apoia en libros de texto avanzados, inclue tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
B2 CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que se demostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da su entorna de traballo.
B3 CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da su área de estudo) para emitir xuizos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B4 CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B5 CB5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 CG1- Que os estudantes formados se convertan en profesionais capaces de analizar, reflexionar e intervir sobre os diferentes elementos que constitúen un sistema económico
B7 CG2 - Que os estudantes coñezan o funcionamento e as consecuencias dos sistemas económicos, as distintas alternativas de asignación de recursos, acumulación de riqueza e distribución da renda e estean en condicións de contribuír ao seu bo funcionamento e mellora
B8 CG3 -Que os estudantes sexan capaces de identificar e anticipar os problemas económicos relevantes, identificar alternativas de resolución, seleccionar as máis axeitadas e avaliar os resultados aos que conduce.
B9 CG4 -Que os estudantes respecten os dereitos fundamentais e de igualdade de oportunidades, non discriminación e accesibilidade universal das persoas con minusvalidez.
C1 CT1-Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 CT2-Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 CT3-Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 CT4-Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 CT5-Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 CT6-Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Identificar e anticipar problemas económicos relevantes en relación coa asignación de recursos en xeral, tanto no ámbito privado como no público. Así como, contribuír á boa xestión da asignación de recursos tanto no ámbito privado como no público. A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
A13
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Aportar racionalidade á análise e á descripción de calquera aspecto da realidade económica e entender as institucións económicas como resultado e aplicación de representacións teóricas ou formais acerca de cómo funciona a economía. A3
A4
A8
A11
A13
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C4
C6
Identificar as fontes de información económica relevante e o seu contido e emitir informes de asesoramento sobre situación concretas da economía (internacional, nacional ou rexional) ou de sectores da mesma. A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C5
Aplicar á análise dos problemas criterios profesionais baseados no manexo de instrumentos técnicos. A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A12
A13
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C5

Contents
Topic Sub-topic
Adaptarase a cada traballo de fin de grao Adaptarase a cada traballo de fin de grao

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 15 150 165
Workbook A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C6 C7 1 90 91
Document analysis A11 A12 A13 B1 4 32 36
Oral presentation A3 A13 B1 B3 0 1 1
 
Personalized attention 7 0 7
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Seguemento do traballo desenvolvido polo docente mediante un plan de titorías personalizado que pode apoiarse a través das titorias virtuales
Workbook Son lecturas que o titor propon ao alumno que lle van a permitir comprender millor o fenómeno do problema a analizar
Document analysis Documentos de apoio ás lecturas da bibliografía como datos, bases de datos, e outras fontes de interés
Oral presentation O alumno deberá defender ante un tribunal designado por sorteo o seu traballo final de grao

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Workbook
Description

Seguimento persoalizado do traballo e as lecturas realizadas polo alumno. Pódese apoiar en medios tecnolóxicos

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 É o traballo presentado polo alumno. Valorarase a calidade do traballo, o grado de cumprimento dos obxectivos, así como a origixinalidade e a sua presentación 50
Oral presentation A3 A13 B1 B3 O candidato deberá presentar e defender o seu traballo de fin de grao para a evaluación das capacidades desenvolvidas polo/la candidato/a. 50
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

O titor facilitará e orientará a búsqueda bibliográfica do alumno.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

Para calquera dos dous procedementos (simplificado ou xeral):

A evaluación seguirá o procedemento recollido no regulamento de TFG da Facultade de Economía e Empresa

Cada vez que un alumno solicite un procedemento de evaluación fai uso dunha oportunidade.

Os prazos para a solicitude de presentación de tfgs se regulan tal e como establece o calendario de tfgs da Facultade de Economía e Empresa. 

Ligazón a regulamento

http://www.economicas.udc.es/subido/TFGs%201718/1611_Regulamento%20TFG%20FEE%20modificado%20novembro%202017.pdf



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.