Identifying Data 2020/21
Subject (*) Degree Thesis Code 611G01046
Study programme
Grao en Economía
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate Yearly
Fourth Obligatory 12
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Computación
Dereito Privado
Dereito Público
Economía
Empresa
Letras
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Varela Candamio, Laura
E-mail
laura.varela.candamio@udc.es
Lecturers
Alló Pazos, María
Alvarez Garcia, Begoña
Campo Villares, Manuel Octavio del
Casal Rodríguez, Bruno
Castellanos Garcia, Pablo
Fernandez Redondo, Marta
Gago Cortés, María Carmen
García Álvarez, María Teresa
Garcia-Carro Peña, Beatriz
Golías Pérez, Montserrat
Gómez Suárez, Manuel Alberto
Iglesias Vazquez, Emma Maria
Juanatey Boga, Oscar
Lopez Rodriguez, Jesus
Martinez Fernandez, Valentin
Martinez Filgueira, Xose Manuel
Mourelle Espasandin, Estefania
Muiño Vazquez, Maria Flora
Novo Corti, Maria Isabel
Novo Peteiro, Jose Antonio
Pena Lopez, Jose Atilano
Rego Veiga, Gustavo
Rey García, Marta
Rodríguez Fernández, María Magdalena
Rodríguez Gulías, María Jesús
Rodríguez Vázquez, Clide
Rungo , Paolo
Sanchez De Paz, Elena
Sanchez Santos, Jose Manuel
Seijas Diaz, Amparo Dolores
Seijas Macias, Jose Antonio
Varela Candamio, Laura
Vasallo Rapela, Alejandro
Vilar Rodriguez, Margarita
E-mail
maria.allo.pazos@udc.es
begona.alvarez@udc.es
m.campov@udc.es
bruno.casal@udc.es
pablo.castellanos@udc.es
marta.fredondo@udc.es
m.gago@udc.es
teresa.galvarez@udc.es
beatriz.garcia-carro@udc.es
montserrat.golias@udc.es
manuel.gomez@udc.es
emma.iglesias@udc.es
oscar.juanatey.boga@udc.es
jesus.lopez.rodriguez@udc.es
valentin.martinez@udc.es
xose.martinez@udc.es
estefania.mourelle@udc.es
flora.muino@udc.es
isabel.novo.corti@udc.es
jose.novop@udc.es
atilano.pena@udc.es
gustavo.rego@udc.es
marta.reyg@udc.es
magdalena.rodriguez@udc.es
maria.gulias@udc.es
c.rodriguezv@udc.es
paolo.rungo@udc.es
elena.sanchez@udc.es
jose.manuel.sanchez@udc.es
amparo.seijas@udc.es
antonio.smacias@udc.es
laura.varela.candamio@udc.es
alejandro.vasallo@udc.es
margarita.vilar.rodriguez@udc.es
Web
General description O traballo de fin de Grado (TFG) é unha materia do plan de estudio de tódalas titulacións da facultade, e supón a realización, por parte do alumno e de forma individual, dun proxecto, dunha memoria o un estudo concreto baixo a supervisión dun ou mais directores/as. Neste traballo deben integrarse e desenvolverse os contidos formativos recibidos, así como as capacidades, competencias e habilidades adquiridas durante o período de docencia do grao.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Sen cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Sen cambios
*Metodoloxías docentes que se modifican
Sen cambios, salvo o paso no seu caso á presentación virtual dos TFG
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Levarase a cabo a través de correo electrónico, Teams ou plataformas virtuais similares, atendendo ás necesidades do alumnado.
4. Modificacións na avaliación
Sen cambios
*Observacións de avaliación:
Sen cambios
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Sen cambios

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 CE1- Contribuír á boa xestión da asignación de recursos tanto no ámbito privado como no público.
A2 CE2-Identificar e anticipar problemas económicos relevantes en relación coa asignación de recursos en xeral, tanto no ámbito privado como no público.
A3 CE3-Aportar racionalidade á análise e á descripción de calquera aspecto da realidade económica.
A4 CE4-Avaliar consecuencias e distintas alternativas de acción e seleccionar as mellores, dados os obxectivos.
A5 CE5-Emitir informes de asesoramento sobre situación concretas da economía (internacional, nacional ou rexional) ou de sectores da mesma.
A6 CE6-Redactar proxectos de xestión económica a nivel internacional, nacional ou rexional. Integrarse na xestión empresarial.
A7 CE7-Identificar as fontes de información económica relevante e o seu contido.
A8 CE8-Entender as institucións económicas como resultado e aplicación de representacións teóricas ou formais acerca de cómo funciona a economía.
A9 CE9-Derivar dos datos información relevante imposible de recoñecer por non profesionais.
A10 CE10-Usar habitualmente a tecnoloxía da información e as comunicación en todo a seu desempeño profesional.
A11 CE11Leer e comunicarse no ámbito profesional en máis dun idioma, en especial en inglés.
A12 CE12-Aplicar á análise dos problemas criterios profesionais baseados no manexo de instrumentos técnicos.
A13 CE13-Comunicarse con fluidez no seu contorno e traballar en equipo.
B1 CB1 - Que os estudantes demostren posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e que soe encontrar nun nivel que, ainda que se apoia en libros de texto avanzados, inclue tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
B2 CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que se demostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da su entorna de traballo.
B3 CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da su área de estudo) para emitir xuizos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B4 CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B5 CB5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 CG1- Que os estudantes formados se convertan en profesionais capaces de analizar, reflexionar e intervir sobre os diferentes elementos que constitúen un sistema económico
B7 CG2 - Que os estudantes coñezan o funcionamento e as consecuencias dos sistemas económicos, as distintas alternativas de asignación de recursos, acumulación de riqueza e distribución da renda e estean en condicións de contribuír ao seu bo funcionamento e mellora
B8 CG3 -Que os estudantes sexan capaces de identificar e anticipar os problemas económicos relevantes, identificar alternativas de resolución, seleccionar as máis axeitadas e avaliar os resultados aos que conduce.
B9 CG4 -Que os estudantes respecten os dereitos fundamentais e de igualdade de oportunidades, non discriminación e accesibilidade universal das persoas con minusvalidez.
C1 CT1-Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 CT2-Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 CT3-Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 CT4-Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 CT5-Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 CT6-Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Identify and anticipate relevant economic problems in relation to the allocation of resources in general, both in the private and public spheres. Contribute to the good management of resource allocation both in the private and public spheres. A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
A13
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Bring rationality to the analysis and description of any aspect of economic reality and understand economic institutions as a result and application of theoretical or formal representations about how the economy works. A3
A4
A8
A11
A13
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C4
C6
Identify the sources of relevant economic information and its content and issue advice on specific situations of the economy (international, national or regional) or sectors thereof. A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C5
Apply to the analysis of problems professional criteria based on the handling of technical instruments. A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A12
A13
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C5

Contents
Topic Sub-topic
It will be adapted to each degree thesis It will be adapted to each degree thesis

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 15 150 165
Workbook A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C6 C7 1 90 91
Document analysis A11 A12 A13 B1 4 32 36
Oral presentation A3 A13 B1 B3 0 1 1
 
Personalized attention 7 0 7
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Seguemento do traballo desenvolvido polo docente mediante un plan de titorías personalizado que pode apoiarse a través das titorias virtuales
Workbook Son lecturas que o titor propon ao alumno que lle van a permitir comprender mellor o fenómeno do problema a analizar
Document analysis Documentos de apoio ás lecturas da bibliografía como datos, bases de datos, e outras fontes de interés
Oral presentation O alumno deberá defender ante un tribunal designado por sorteo o seu traballo final de grao

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Workbook
Description
Personalized monitoring of the work and the readings made by the student. It can be supported by technological means.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 It is the work presented by the student. The quality of the work, the degree of fulfillment of the objectives, as well as the originality and its presentation will be valued 50
Oral presentation A3 A13 B1 B3 The candidate must present and defend his or her final degree project in front of a court, which will evaluate the abilities developed by the candidate. 50
 
Assessment comments

The schedule for the current academic year will be the following one: https://www.economicas.udc.es/subido/COLITO/Procedemento%20de%20dep%C3%B3sito%20de%20TFG.pdf.

The evaluation of the TFG will follow the following criteria: http://www.economicas.udc.es/subido/FACULTADE%20%C3%93RGANOS%20COLEXIADOS/100620%20Avaliaci%C3%B3n_TFG.pdf.


Sources of information
Basic

The tutor will facilitate and guide the student's bibliographic search.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

For either of the two procedures (simplified or general):

The evaluation will follow the procedure included in the TFG regulations of the Faculty of Economics and Business

Every time a student requests an evaluation procedure, he or she uses an opportunity.

The deadlines for requesting the presentation of tfgs are regulated as established in the tfgs calendar of the Faculty of Economics and Business.

Link to regulation

  http://www.economicas.udc.es/subido/TFGs%201718/1611_Regulamento%20TFG%20FEE%20modificado%20novembro%202017.pdf



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.