Identifying Data 2021/22
Subject (*) Administrative practice Code 612499006
Study programme
Mestrado Universitario en Avogacía (plan 2012)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Dereito Público
Coordinador
Barrio Garcia, Gonzalo
E-mail
gonzalo.barrio@udc.es
Lecturers
Barrio Garcia, Gonzalo
E-mail
gonzalo.barrio@udc.es
Web
General description Obxectivo xeral:

A formación ten por obxecto que o alumno/a adquira as habilidades, actitudes e coñecementos en materia de dereito administrativo, en orde a desenvolverse e relacionarse xuridicamente coas distintas administracións públicas, coñecendo os seus procedementos e metodoloxía, así como coa orde xurisdicional contencioso-administrativo. O anterior debe permitir adquirir un nivel de coñecementos que permita un asesoramento de empresas e particulares na súa actuación antes as Administracións Públicas e entidades do sector público.

Igualmente, realizarase unha análise e redacción de documentos xurídicos, dirección de procedementos administrativos e, en xeral, ao correcto exercicio da profesión neste ámbito.

Abordarase o exame dos seguintes aspectos:

1.- Réxime xurídico das administracións públicas e procedemento administrativo común.

Obxectivos: coñecer as fases do acto administrativo. Coñecer a forma dos actos de comunicación e notificación. Coñecer as consecuencias da falta de resolución nos prazos legais. Coñecer o réxime do silencio administrativo positivo e negativo. Coñecer as alegacións e recursos. Coñecer e manexar a estrutura formal dos recursos máis habituais. Coñecer os dereitos e deberes da administración e os administrados. Coñecer as peculiaridades da potestade sancionadora.
Habilidades: distinguir entre actos expresos e presuntos. Identificar as notificacións defectuosas. Diferenciar os tipos de nulidade, anulabilidad e invalidez dos actos administrativos. Manexar os termos e prazos do procedemento. Analizar a presenza das garantias procesuais na actividade administrativa sancionadora. Redactar escritos de alegacións.
Actitudes: valorar os dereitos e deberes dos cidadáns ante a administración. Valorar a importancia dos actos de comunicación e os vicios do acto administrativo. Valorar a importancia de intervir na proba do procedemento.

2.- Regulación da xurisdición contencioso-administrativa.

Obxectivos: coñecer o ámbito da xurisdición. Coñecer as condicións para ser parte no procedemento. Coñecer os requisitos e especialidades do proceso. Saber diferenciar as distintas formas de terminación do proceso. Coñecer o sistema de recursos así como a súa técnica de tramitación.
Habilidades: desenvolverse nas distintas posicións procesuais. Saber determinar a competencia obxectiva e territorial. Utilizar adecuadamente as medidas cautelares. Preparar e desenvolver o xuízo oral. Actuar con seguridade e corrección nas audiencias. Intervir na proposición e práctica da proba. Dominar a técnica das conclusións finais. Detectar os motivos de impugnación da resolución xudicial e elixir correctamente o recurso que corresponda.
Actitudes: ter conciencia da rigorosidade dos prazos e señalamientos. Valorar a conveniencia da interposición dos recursos. Valorar as opcións de desestimiento, mediación e conciliación xudicial. Preparar de forma responsable os procesos nos que se vai a intervir. Valorar a conveniencia de impugnar unha resolución xudicial.

3.- Responsabilidade patrimonial das administracións públicas.

Obxectivos: coñecer os elementos que interveñen nos supostos de responsabilidade patrimonial. Coñecer as consecuencias do proceso (cálculo de indemnizacións) Coñecer as especialidades do procedemento. Ámbito de actuación do Consello Consultivo da Xunta de Galicia.
Habilidades: saber discernir os supostos en que existe responsabilidade patrimonial da administración. Saber valorar a proba existente. Dominar o procedemento. Informar o cliente sobre o resultado previsible do procedemento.
Actitudes: valorar a concorrencia dos requisitos necesarios para a existencia de responsabilidade das administracións públicas.

4.- Expropiación forzosa.

Obxectivos: coñecer as canles para iniciar un procedemento de expropiación. Distinguir as fases do procedemento de expropiación. Coñecer a relevancia do levantamento de actas como requisito previo á ocupación. Coñecer o ámbito, fases e funcionamento do proceso expropiatorio.
Habilidades: diferenciar os distintos tipos de expropiación. Redactar escritos con especial referencia ás alegacións á folla de aprecio. Ter en conta os criterios para a fixación do prezo.
Valorar as posibilidades de proba para a acreditación do valor. Iniciar o procedemento de reversión.
Actitudes: valorar a conveniencia de acudir á vía contenciosa nos supostos de desconformidade co prezo. Valorar a folla de aprecio e a súa fundamentación.

5.- Contratación no sector público.

Obxectivos: coñecer a lexislación en materia de contratación das Administracións Públicas e do sector público, tanto nas fases de preparación do contrato, adxudicación como nas fases de execución e liquidación contractual.
Coñecer os mecanismos de contratación administrativa e os diferentes procedimientos.
Habilidades: elaborar escritos dirixidos a distintos órganos de contratación. Analizar e redactar pregos de condicións, recursos especiais en materia de contratación e calquer outro escrito que surta efectos nun procedemento de contratación.
Actitudes: Aproximación aos condicionantes da contratación do sector público e coñecer o procedemento de contratación e as súas especialidades.

6.- Dereitos e liberdades dos estranxeiros en España e a súa integración social.

Obxectivos: dominar a lexislación en materia de estranxeiría. Coñecer o funcionamento da administración na devandita materia. Coñecer o control xudicial en estranxeiría.
Habilidades: diferenciar os distintos réximes en materia de estranxeiría. Identificar a vía máis idónea para a regularización dos estranxeiros. Informar o cliente dos seus dereitos e deberes como estranxeiro ilegal ou residente. Formular escritos para a administración competente. Formular recursos xurisdicionais.
Actitudes: valorar a conveniencia de solicitar a regularización de estranxeiro. Asesorar de forma responsable ao cliente. Preparar de forma responsable os procedementos na materia.

7.- Ordenación do territorio, medio ambiente e urbanismo.

Obxectivos: coñecer as distintas clases de chan, o seu réxime xurídico e os dereitos e obrigacións dos propietarios. Coñecer o réxime xurídico dos diferentes títulos administrativos de intervención no ámbito urbanístico. Coñecer os distintos modelos de ordenación do territorio e, en particular, os plans sectoriais e demais plans de ordenación territorial. Coñecer os distintos tipos de plans urbanísticos, os seus efectos, viabilidade e procedemento de tramitación. Coñecer o réxime xurídico do fose de ordenación. Coñecer os distintos sistemas de actuación e xestión urbanísitica. Coñecer os tipos de licenzas urbanísticas, a súa tramitación e os seus efectos. Coñecer o réxime de inspección urbanística. Coñecer os tipos de infraccións, sancións, prescrición e procedementos urbanísticos.
Coñecer a normativa e xurisprudencia máis frecuenteh sobre medio ambiente. Coñecer os programas e competencias das administracións públicas en materia ambiental. Coñecer as formas de control e tutela ambiental. Coñecer o réxime xurídico dos diferentes sectores variables ambientais.
Habilidades: diferenciar os tipos de chan. Saber como proceder para solicitar unha licenza ou declaracións responsables e comunicacións previas. Manexar con facilidade os diferentes tipos de plans. Manexar con facilidade a terminoloxía específica.
Analizar os sistemas de actuación dos plans. Manexar os distintos tipos de licenzas urbanísticas e outros títulos habilitantes. Saber como actuar nos trámites de concesión de licenzas. Recoñecer cal é o réxime xurídico aplicable en cada momento e a cada tipo de infracción. Poder intervir nun procedemento sancionador. Saber distinguir entre infracción urbanística e delito. Manexar a normativa, xurisprudencia e doutrina en materia de medio ambiente. Diferenciar as singularidades e caracterese do diferentres sectores ambientais.
Actitudes: valorar as posibles alternativas existentes á hora de solicitar autorizacións administrativas na materia. Valorar os efectos económicos que presenta o desenvolvemento dun plan urbanístico e tamén ambiental. Informar o cliente das consecuencias do plan sobre unha propiedade ou dereito. Valorar a procedencia de instar un procedemento administrativo para a concesión de licenzas ou outros títulos habiltantes. Asesorar correctamente en supostos de ruína, agregacións ou segregacións. Poder intervir nun procedemento sancionador. Asesorar ao cliente en materia ambiental nas súas actuacións.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos

Os contidos das diferentes materias teñen que manterse por precisar o seu estudio para a superación do máster e poder afrontar con garantia as probas de avaliación para o acceso a profesión de avogado/a.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen

A "Sesión maxistral" deberá adaptarse a unha atención personalizada virtual para resolver dúbidas aos estudantes para a preparación dos contidos das materias.

Igualmente, o "estudo de casos" efectuarase impulsando foros de Moodle para o seu comentario, solución e resolución de dúbidas.
*Metodoloxías docentes que se modifican
A realización de xuizos simulados e a asistencia a vistas xudiciais poderá verse alterado adaptándose a súa realización os requerimentos de seguridade que poidan establecer as autoridades sanitarias.

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

Prestarase a atención personalizada a través do correo electrónico ou a través de plataformas como Teams e Moodle.

4. Modificacións na avaliación
No "estudo de casos" atenderase a valorar tamén aqueles casos prácticos e traballos realizados durante o curso de modo virtual.
"A proba mixta" consistente en preguntas tipo test de resposta a través de opción múltiple poderase realizar a través da plataforma Moodle na modalidade virtual.
Finalmente, poderanse desenvolver traballos tutelados que permitan unha avaliación continua.
*Observacións de avaliación:
A nota final será o resulatdo da media das notas acadadas en cada parte según as probas realizadas. Non se require nota mínima para aprobar cada actividade. Para aprobar a materia é necesario un mínimo de 5 puntos sobre 10.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Potenciarase o acceso a materiais das materias que estén dispoñibles de modo virtual.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Posuír, comprender e desenvolver habilidades que posibiliten aplicar os coñecementos académicos especializados adquiridos no grao á realidade cambiante á que se enfrontan os avogados para evitar situacións de lesión, risco ou conflito en relación aos intereses encomendados ou o seu exercicio profesional ante tribunais ou autoridades públicas e nas funcións de asesoramento
A2 Coñecer as técnicas dirixidas á investigación e establecemento dos feitos nos distintos tipos de procedemento, especialmente a produción de documentos, os interrogatorios e as probas periciais
A3 Coñecer e ser capaz de integrar a defensa dos dereitos dos clientes no marco dos sistemas de tutela xurisdicionais nacionais e internacionais
A4 Coñecer as diferentes técnicas de composición de intereses e saber atopar solucións a problemas mediante métodos alternativos á vía xurisdicional
A5 Coñecer e saber aplicar os dereitos e deberes deontolóxicos profesionais nas relacións do avogado co cliente, as outras partes, o tribunal ou autoridade pública e entre avogados
A6 Coñecer e avaliar as distintas responsabilidades vinculadas ao exercicio da actividade profesional, incluíndo o funcionamento básico da asistencia xurídica gratuíta e a promoción da responsabilidade social da avogado
A7 Saber identificar conflitos de intereses e coñecer as técnicas para a súa resolución, establecer o alcance do segredo profesional e da confidencialidade, e preservar a independencia de criterio
A8 Saber identificar os requirimentos de prestación e organización determinantes para o asesoramento xurídico
A9 Coñecer e saber aplicar na práctica a contorna organizativa, de xestión e comercial da profesión de avogado, así como o seu marco xurídico asociativo, fiscal, laboral e de protección de datos de carácter persoal
A10 Desenvolver destrezas e habilidades para a elección da estratexia correcta para a defensa dos dereitos dos clientes tendo en conta as esixencias dos distintos ámbitos da práctica profesional
A11 Saber desenvolver destrezas que permitan ao avogado mellorar a eficiencia do seu traballo e potenciar o funcionamento global do equipo ou institución en que o desenvolve mediante o acceso a fontes de información, o coñecemento de idiomas, a xestión do coñecemento e o manexo de técnicas e ferramentas aplicadas
A12 Coñecer, saber organizar e planificar os recursos individuais e colectivos dispoñibles para o exercicio nas súas distintas modalidades organizativas da profesión de avogado
A13 Saber expor de forma oral e escrita feitos, e extraer argumentalmente consecuencias xurídicas, en atención ao contexto e ao destinatario ao que vaian dirixidas, de acordo no seu caso coas modalidades propias de cada ámbito procedimental
A14 Saber desenvolver traballos profesionais en equipos específicos e interdisciplinares
A15 Saber desenvolver habilidades e destrezas interpersoais, que faciliten o exercicio da profesión de avogado nas súas relacións cos cidadáns, con outros profesionais e coas institucions
B1 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B4 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B5 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo
B6 Capacidade de traballo en equipo
B7 Capacidade de liderado
B8 Compromiso ético e moral coa sociedade analizado, ademais, desde unha perspectiva solidaria
B9 Capacidade de resolución de problemas
B10 Desenvolvemento dos principios de lealdade e confidencialidade
B11 Capacidade de argumentar tanto en forma oral como escrita
B12 Desenvolvemento dun espírito crítico, lóxico e creativo
B13 Capacidade de manexo das tecnoloxías da información e comunicación no desenvolvemento da súa actividade laboral
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da Comunidade Autónoma
C2 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida
C3 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C4 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras
C5 Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse
C6 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida
C7 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
1.- To train the student in a practical learning process in the field of administrative law 2.- To know the normative set and jurisprudential doctrine in the field of action of public entities 3.- To identify, know how to interpret and face the different problems that affect administrative and inter-administrative relations 4.- To elaborate, communicate and defend with fluency legal positions 5.- Ability to structure in an orderly manner the relevant facts and legal provisions of a case 6. - Ability to identify and apply all relevant legal sources in a specific issue 7.- Ability to analyze legal problems from a plurality of approaches and choose the most appropriate in the specific case 8.- Ability to present knowledge with an adequate command of oral and written skills specific to l 9.- Ability to structure and write fluently legal texts using technically appropriate terminology 10.Ability to advise on possible resolutions of a caseegal advice
1.- Formar o estudiante nun proceso de aprendizaxe práctica no campo do dereito administrativo 2.- Coñecer o conxunto normativo e a doutrina xurisprudencial no ámbito de actuación das entidades públicas 3.- Identificar, saber interpretar e facer frente as diferentes problemáticas que afecten as relacións administrativas e interadministrativas 4.- Elaborar, comunicar e defender con soltura posicionamientos xurídicos 5.- Capacidade para estructurar ordenamente os feitos e disposicións xurídicas relevantes dun caso 6.- Capacidade para identificar e aplicar todas as fontes xurídicas relevantes nunha cuestión concreta 7.- Capacidade para analizar ls problemas xurídicos dende unha pluralidade de enfoques e elexir o máis idóneo no caso concreto 8.- Capacidade para expoñeer o coñecemento con un dominio adecuado das habilidades oratorias e preparación de escritos propios do asesoramiento xurídico 9.-Capacidade para estructurar e redactar con fluidez textos xurídicos utilizando a terminoloxía técnicamente apropiada 10.- Capacidade para asesorar sobre as posibles resolucións dun caso AC1
AC2
AC3
AC4
AC5
AC6
AC7
AC8
AC9
AC10
AC11
AC12
AC13
AC14
AC15
BC1
BC2
BC3
BC4
BC5
BC6
BC7
BC8
BC9
BC10
BC11
BC12
BC13
CC1
CC2
CC3
CC4
CC5
CC6
CC7

Contents
Topic Sub-topic
General objective: The training aims for the student to acquire the skills, attitudes and knowledge in administrative law, in order to develop and relate legally with the different public administrations, knowing their procedures and methodology, as well as with the contentious-administrative jurisdictional order. This should allow the student to acquire a level of knowledge that allows him/her to advise companies and individuals in their actions before the Public Administrations and the public sector. Likewise, an analysis and drafting of legal documents, management of administrative procedures and, in general, the correct exercise of the profession in this field will be carried out. The following aspects will be examined:
1.- Legal system of public administrations and common administrative procedure.
Objectives: to know the phases of the administrative act. To know the form of the acts of communication and notification. To know the consequences of the lack of resolution within the legal deadlines. To know the regime of positive and negative administrative silence. To know the allegations and appeals. To know and handle the formal structure of the most common appeals. To know the rights and duties of the administration and the administered. To know the peculiarities of the sanctioning power. Skills: distinguish between express and presumed acts. To identify defective notifications. Differentiate the types of nullity, annulment and invalidity of administrative acts. Manage the terms and deadlines of the procedure. Analyze the presence of procedural guarantees in the administrative sanctioning activity. To draft written pleadings. Attitudes: to value the rights and duties of citizens before the administration. To value the importance of the acts of communication and the vices of the administrative act. To value the importance of intervening in the evidence of the procedure
2.- Regulation of the contentious-administrative jurisdiction.

Objectives: to know the scope of the jurisdiction. To know the conditions to be part of the procedure. To know the requirements and specialties of the process. To know how to differentiate the different forms of termination of the process. To know the system of appeals as well as its processing technique. Skills: to be able to manage in the different procedural positions. To know how to determine the objective and territorial competence. Proper use of precautionary measures. Prepare and develop the oral trial. Act safely and correctly in hearings. Intervene in the proposition and practice of evidence. Master the technique of final conclusions. Detect the reasons for challenging the court decision and correctly choose the appropriate remedy. Attitudes: to be aware of the strictness of deadlines and appointments. To value the convenience of filing appeals. Evaluate the options of dismissal, settlement and judicial conciliation. To prepare responsibly the processes in which one is going to intervene. Assess the advisability of challenging a court decision.
3.- Patrimonial liability of public administrations. ç

Objectives: to know the elements that intervene in the assumptions of patrimonial responsibility. To know the consequences of the process (calculation of compensation). To know the specialities of the procedure. Scope of action of the Advisory Council of the Xunta de Galicia. Skills: to know how to discern the cases in which there is patrimonial responsibility of the administration. To know how to evaluate the existing evidence. Mastering the procedure. Inform the client about the foreseeable outcome of the procedure. Attitudes: to value the concurrence of the necessary requirements for the existence of liability of the public administrations.

4.- Compulsory expropriation.
Objectives: to know the channels to initiate an expropriation procedure. To distinguish the phases of the expropriation procedure. To know the relevance of the minutes as a prerequisite to the occupation. To know the scope, phases and operation of the expropriation process. Skills: differentiate the different types of expropriation. To draft writings with special reference to the allegations to the appraisal sheet. Take into account the criteria for setting the price. To value the possibilities of proof for the accreditation of the value. To initiate the reversion procedure. Attitudes: to value the convenience of going to the contentious route in the assumptions of disagreement with the price. To value the appraisal sheet and its grounds.
5.- Contracting in the public sector.

Objectives: to know the legislation on contracting of the Public Administrations and the public sector, both in the phases of preparation of the contract, awarding and in the phases of execution and liquidation of the contract. To know the mechanisms of administrative contracting.
I.- Procedimento administrativo. Prof. responsable: Augusto Pérez-Cepeda Vila, Abogado
Formalización da actuación administrativa
2.- Proceso contencioso-administrativo. Prof. responsable: Asunción Montero Carré, Abogada Garantía xurisdiccional contencioso-administrativa
I. Administrative Procedure. PROF. RESPONSIBLE: Augusto Pérez-Cepeda Vila- Lawyer
II. Contentious-Administrative Proceedings. PROF. PROFESSOR RESPONSIBLE: Asunción Montero Carré- Lawyer
III. Public Administrations' Patrimonial Liability. PROF. PROFESSOR RESPONSIBLE: Luis Vázquez Forno -Legal Counsel of SERGAS-.
IV. Public Sector Contracting. PROF. PERSON IN CHARGE: Gonzalo Barrio
V. Forced Expropriation. PROF. PROFESSOR RESPONSIBLE: Carolina Pardo-Ciorraga Barros -Lawyer-.
VI. Rights and Freedoms of Foreigners in Spain and their Social Integration. PROF. PROFESSOR RESPONSIBLE: Juan José Vázquez Rodrígiez -Abogado-
VII. Spatial Planning, Urbanism and Environment. PROF. PROFESSOR IN CHARGE: Gonzalo Barrio
Formalization of the administrative activity.
Contentious-administrative jurisdictional guarantee.
Compensation for administrative actions.
Contracting regime of public administrations and other public sector entities.
Analysis of compulsory expropriation legislation.
Legal status of foreigners.
Urban and territorial planning.
Environmental protection.
4. Contratación do sector público. Prof. responsable: Gonzalo Barrio Réxime de contratación das administracións públicas e outras entidades do sector púlbico
5. Expropiación forzosa. Prof. responsable: Carolina Pardo-Ciorraga Barrios. Abogada. Análise da lexislación de expropiación forzosa.
6. Dereitos e libertades das persoas extranxeiras en España e a sua integración social. Prof. responsable: Juan José Vázquez Rodríguez. Abogado Estatuto xurídico da persoa extranxeira.
7. Ordenación do territorio, urbanismo e medio ambiente. Prof. responsable: Gonzalo Barrio Ordenación urbanística e territorial. Tutela ambiental.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Document analysis A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 6 20 26
Guest lecture / keynote speech A1 A5 A8 A10 A13 A15 B1 B3 B5 B8 B9 C1 C6 C7 25 40 65
Mixed objective/subjective test A7 A10 A13 2 0 2
Case study A2 A3 A4 A5 A8 A10 A15 B4 B6 B7 B9 B11 C1 C5 C7 20 27 47
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Document analysis Formación do alumno na tipoloxía de fuentes aplicables non dereito público
Guest lecture / keynote speech Exposicións teórico-prácticas sobre os contenidos do programa
Mixed objective/subjective test Integra preguntas tipo de probas de ensaio e tamén preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desarrollo. Ademáis, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/o de asociación.
Case study Plantexamento de supostos de feito que deben ser resoltos aplicando o réxime jurídico que corresponda a cada caso

Personalized attention
Methodologies
Case study
Description
Follow-up of the student's evolution in the understanding of the legal system and solution of problems raised as a consequence of administrative actions.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Case study A2 A3 A4 A5 A8 A10 A15 B4 B6 B7 B9 B11 C1 C5 C7 Practical resolution of a legal problem. Assessment of the solvency and depth of the reasoning used and the suitability of the proposed solution, as well as the quality of the writing used, the rigor of the work done and also the capacity of oral expression in its public presentation. 20
Document analysis A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 Orderly and hierarchical resolution of the normative sources applicable to a given case. 30
Mixed objective/subjective test A7 A10 A13 It allows to determine the level reached by the student in relation to the subjects taught in the module. 50
 
Assessment comments

SECOND CHANCE

The grades obtained in continuous evaluation (in the event that this has been the option chosen by the teacher of each lesson) will be maintained in the second opportunity.

Plagiarism

The plagiarism in the performance of activities or tests will determine the qualification of suspense in them, without prejudice to other responsibilities that may arise from the academic regulations of the UDC.


Sources of information
Basic

General codes of administrative law

General reference manuals in the field of Administrative Law

Specific comments on laws

Jurisprudence databases

Legal content web pages

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.