Competencias del título |
Código
|
Competencias del título
|
B3 |
CG3 Manejo solvente de la información sobre la UE y de los portales jurídicos y de información de la Unión Europea |
B7 |
CB8 - Que los estudiantes sean capaces de integrar conocimientos y enfrentarse a la complejidad de formular juicios a partir de una información que, siendo incompleta o limitada, incluya reflexiones sobre las responsabilidades sociales y éticas vinculadas a la aplicación de sus conocimientos y juicios |
B8 |
CB9 - Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones ¿y los conocimientos y razones últimas que las sustentan¿ a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma. |
C2 |
Dominar la expresión y la comprensión de forma oral y escrita de un idioma extranjero. |
C3 |
Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida. |
Resultados de aprendizaje |
Resultados de aprendizaje |
Competencias del título |
Buscar, clasificar, organizar e presentar documentación en francés das institucións europeas. |
|
BI3
|
CI2 CI3
|
Comprender e sintetizar o sentido xeral dun documento xurídico redixido en francés. |
|
BI3 BI7 BI8
|
CI1 CI2
|
Pedir e dar en francés informacións xurídicas. |
|
BI3 BI7 BI8
|
CI2
|
Saber utilizar ferramentas e recursos para solucionar problemas lingüísticos plantexados polos documentos xurídicos redixidos en francés. |
|
BI3 BI7
|
CI2 CI3
|
Contenidos |
Tema |
Subtema |
Non existe un temario de contidos teóricos propiamente dito. Durante as aulas utilizarase unha metodoloxía centrada na práctica das destrezas lingüísticas e ofrecerase ao alumnado diversos recursos e ferramentas que reforcen a súa capacidade de autonomía e responsabilidade no proceso de aprendizaxe. |
• A UE e as linguas.
• Os portais comunitarios. Aproveitamento lingüístico. Principais ferramentas e recursos de axuda linguïstica para a lingua francesa (glosarios, thesaurus, bases terminolóxicas, manuais de estilo...)
• Outros portais xurídicos francófonos. Aproveitamento lingüístico.
• Outros recursos lingüísticos. |
Planificación |
Metodologías / pruebas |
Competéncias |
Horas presenciales |
Horas no presenciales / trabajo autónomo |
Horas totales |
Actividades iniciales |
B3 C2 |
1 |
0 |
1 |
Prácticas a través de TIC |
B3 B7 B8 C2 C3 |
5 |
0 |
5 |
Solución de problemas |
B3 B7 B8 C1 C2 C3 |
4 |
0 |
4 |
Lecturas |
B3 B7 B8 C2 C3 |
0 |
11 |
11 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)Los datos que aparecen en la tabla de planificación són de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías |
Metodologías |
Descripción |
Actividades iniciales |
Primeira toma de contacto coa materia, na que se desenvolven actividades destinadas a obter información relevante sobre o alumnado e sobre as súas competencias de partida, co fin de articular a docencia de xeito que se favorezan aprendizaxes eficaces e significativas, que partan dos saberes previos e intereses do alumnado. |
Prácticas a través de TIC |
Actividades prácticas presenciais en pequenos grupos. Búsquedas de documentación e información en portais especializados. |
Solución de problemas |
Actividades prácticas presenciais individuais para mellorar as destrezas de comprensión lectora e expresión escrita. Traballarase con textos de especialidade de diversa tipoloxía, resolvendo os potenciais problemas de comprensión coa aplicación de ferramentas adecuadas. |
Lecturas |
Material que o alumnado deberá ler/consultar/preparar fóra da aula para a realización dalgunhas actividades presenciais. |
Atención personalizada |
Metodologías
|
|
|
Solución de problemas |
Prácticas a través de TIC |
Lecturas |
|
Descripción |
A atención personalizada será unha constante nesta materia, na que prima a aplicación dos coñecementos adquiridos. O profesorado fará un seguimento particular de cada estudante, e prestará especial atención á súa adicación, ao seu interese por aprender e ao seu compromiso coa materia e co grupo.
O profesorado atenderá puntualmente e de forma individualizada aos-ás estudantes cando a actividade encomendada ou o seu desempeño así o aconsellen.
Os-as estudantes poden acudir en horario de titorías e aulas ao profesorado para tratar todas as cuestións relacionadas coa materia que estimen pertinentes. |
|
Evaluación |
Metodologías
|
Competéncias |
Descripción
|
Calificación
|
|
|
|
0 |
|
|
|
0 |
|
|
|
0 |
Solución de problemas |
B3 B7 B8 C1 C2 C3 |
Valora as actividades prácticas presenciais individuais para mellorar as destrezas de comprensión lectora e expresión escrita (traballo con textos de especialidade de diversa tipoloxía, resolvendo os potenciais problemas de comprensión coa aplicación de ferramentas adecuadas). |
40 |
Prácticas a través de TIC |
B3 B7 B8 C2 C3 |
Valora as actividades prácticas presenciais en pequenos grupos (búsquedas de documentación e información en portais especializados). |
50 |
Lecturas |
B3 B7 B8 C2 C3 |
Valora o traballo realizado polo alumnado fóra da aula (lectura/consulta/preparación de textos para a realización de actividades presenciais). |
10 |
|
Observaciones evaluación |
A materia está planificada de xeito estrictamente práctico. É preciso ter asistido a un mínimo do 80% das horas presenciais e ter participado activamente en todas as actividades programadas dentro e fóra das aulas. O alumnado que non supere a materia na convocatoria ordinaria deberá realizar un traballo práctico para poder superala na oportunidade de xullo.
|
Recomendaciones |
Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente |
|
Asignaturas que se recomienda cursar simultáneamente |
|
Asignaturas que continúan el temario |
|
|