Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
B3 |
CG3 Manexo solvente da información sobre a UE e dos portais xurídicos e de información da Unión Europea |
B7 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B8 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
Buscar, clasificar, organizar e presentar documentación en francés das institucións europeas. |
|
BI3
|
CI2 CI3
|
Comprender e sintetizar o sentido xeral dun documento xurídico redixido en francés. |
|
BI3 BI7 BI8
|
CI1 CI2
|
Pedir e dar en francés informacións xurídicas. |
|
BI3 BI7 BI8
|
CI2
|
Saber utilizar ferramentas e recursos para solucionar problemas lingüísticos plantexados polos documentos xurídicos redixidos en francés. |
|
BI3 BI7
|
CI2 CI3
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Non existe un temario de contidos teóricos propiamente dito. Durante as aulas utilizarase unha metodoloxía centrada na práctica das destrezas lingüísticas e ofrecerase ao alumnado diversos recursos e ferramentas que reforcen a súa capacidade de autonomía e responsabilidade no proceso de aprendizaxe. |
• A UE e as linguas.
• Os portais comunitarios. Aproveitamento lingüístico. Principais ferramentas e recursos de axuda linguïstica para a lingua francesa (glosarios, thesaurus, bases terminolóxicas, manuais de estilo...)
• Outros portais xurídicos francófonos. Aproveitamento lingüístico.
• Outros recursos lingüísticos. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
B3 C2 |
1 |
0 |
1 |
Prácticas a través de TIC |
B3 B7 B8 C2 C3 |
5 |
0 |
5 |
Solución de problemas |
B3 B7 B8 C1 C2 C3 |
4 |
0 |
4 |
Lecturas |
B3 B7 B8 C2 C3 |
0 |
11 |
11 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Primeira toma de contacto coa materia, na que se desenvolven actividades destinadas a obter información relevante sobre o alumnado e sobre as súas competencias de partida, co fin de articular a docencia de xeito que se favorezan aprendizaxes eficaces e significativas, que partan dos saberes previos e intereses do alumnado. |
Prácticas a través de TIC |
Actividades prácticas presenciais en pequenos grupos. Búsquedas de documentación e información en portais especializados. |
Solución de problemas |
Actividades prácticas presenciais individuais para mellorar as destrezas de comprensión lectora e expresión escrita. Traballarase con textos de especialidade de diversa tipoloxía, resolvendo os potenciais problemas de comprensión coa aplicación de ferramentas adecuadas. |
Lecturas |
Material que o alumnado deberá ler/consultar/preparar fóra da aula para a realización dalgunhas actividades presenciais. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
|
|
Solución de problemas |
Prácticas a través de TIC |
Lecturas |
|
Descrición |
A atención personalizada será unha constante nesta materia, na que prima a aplicación dos coñecementos adquiridos. O profesorado fará un seguimento particular de cada estudante, e prestará especial atención á súa adicación, ao seu interese por aprender e ao seu compromiso coa materia e co grupo.
O profesorado atenderá puntualmente e de forma individualizada aos-ás estudantes cando a actividade encomendada ou o seu desempeño así o aconsellen.
Os-as estudantes poden acudir en horario de titorías e aulas ao profesorado para tratar todas as cuestións relacionadas coa materia que estimen pertinentes. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
|
|
|
0 |
|
|
|
0 |
|
|
|
0 |
Solución de problemas |
B3 B7 B8 C1 C2 C3 |
Valora as actividades prácticas presenciais individuais para mellorar as destrezas de comprensión lectora e expresión escrita (traballo con textos de especialidade de diversa tipoloxía, resolvendo os potenciais problemas de comprensión coa aplicación de ferramentas adecuadas). |
40 |
Prácticas a través de TIC |
B3 B7 B8 C2 C3 |
Valora as actividades prácticas presenciais en pequenos grupos (búsquedas de documentación e información en portais especializados). |
50 |
Lecturas |
B3 B7 B8 C2 C3 |
Valora o traballo realizado polo alumnado fóra da aula (lectura/consulta/preparación de textos para a realización de actividades presenciais). |
10 |
|
Observacións avaliación |
A materia está planificada de xeito estrictamente práctico. É preciso ter asistido a un mínimo do 80% das horas presenciais e ter participado activamente en todas as actividades programadas dentro e fóra das aulas. O alumnado que non supere a materia na convocatoria ordinaria deberá realizar un traballo práctico para poder superala na oportunidade de xullo.
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|