Identifying Data 2020/21
Subject (*) Public Contracts Law Code 612943305
Study programme
Mestrado Universitario en Asesoramento Xurídico Empresarial(plan 2016)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatory 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Dereito Público
Coordinador
Pernas Garcia, Juan Jose
E-mail
jose.pernas@udc.es
Lecturers
Pernas Garcia, Juan Jose
E-mail
jose.pernas@udc.es
Web
General description O obxectivo é a análise de aspectos xerais da regulamentación de contratos do sector público, centrando especial atención no estudo das posibilidades de integración de consideracións ambientais nas diferentes fases do procedemento de contratación pública.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos

Non haberá modificacións nos contidos en caso de suspensión da actividade presencial

2. Metodoloxías

*Metodoloxías docentes que se manteñen

A docencia pasará a ser telemática (síncrona ou non) na súa totalidade, mediante o uso da plataforma Teams.

*Metodoloxías docentes que se modifican

As metodoloxías docentes reforzaranse coas seguintes actuacións, de acordo co criterio de cada un dos profesores responsables de grupo:
- Realización de presentacións de Powerpoint con apuntes y notas de apoio para facilitar a súa compresnión e suplir as carencias de manuais de apoio.
- Realización de titorías grupais non presenciais para solventar dúbidas sobre as diferentes materias.
- Elaboración de vídeos de apoio para facilitar a comprensión do tema e facilitar a identificación das cuestións máis relevantes.
- Atención personalizada reforzada a través dos diferentes mecanismos técnicos que ofrece o paquete OFFICE 365 (fundamentalmente chat de TEAMS).

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

Reforzarase o uso dos medios de atención personalizada non presencial xa previstos na Guía Docente.

Durante os horarios de titorización, ou cando así se sinale polo profesorado, os estudantes terán a posibilidade de programar titorías personalizadas mediante a plataforma Teams.

4. Modificacións na avaliación

Con carácter xeral, manterase a estrutura da avaliación tanto en primeira como en segunda oportunidade.

*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Ningunha

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Coñecer o conxunto normativo aplicable, lexislativo e xurisprudencial, e a doutrina aplicables ao mundo da empresa
A2 Identificar, saber interpretar e facer fronte ás diferentes problemáticas xurídico-económicas que afecten á empresa
A3 Coñecer, manexar, elaborar e interpretar os principais documentos de tipo xurídico-económico relacionados co mundo empresarial.
A4 Coñecer e aplicar as técnicas contables, de elaboración e análise de estados financeiros e outros instrumentos de xestión.
A5 Elaborar, comunicar e defender con soltura textos xurídicos, como dictames e informes, memorias ou traballos de investigación
B1 Capacidade para planificar e levar a cabo tarefas xurídicas complexas de modo autónomo
B2 Capacidade para coordinar e desenvolver tarefas de asesoramento técnico (xurídico/xurídico empresarial) no seo dun grupo de traballo
B3 Capacidade para estructurar ordenadamente os feitos e as disposicións xurídicas relevantes dun caso
B4 Capacidade para identificar cuestións xurídicas relevantes partindo dun conxunto complexo de feitos non estructurado xurídicamente
B5 Capacidade para identificar e aplicar todas as fontes xurídicas relevantes nunha cuestión concreta
B6 Habilidade/Capacidade para a toma de decisións
B7 Capacidade para encontrar solucións novas ou imaxinativas no plantexamento dun problema
B8 Capacidade para analizar os problemas xurídicos dende unha pluralidade de enfoques e elexir o máis idóneo no caso concreto.
B9 Capacidade para expoñer o coñecemento cun dominio axeitado das habilidades orais e escritas propias do asesoramento xurídico(-empresarial)
B10 Capacidade para estructurar e redactar con fluidez textos xurídicos elaborados, empregando a terminoloxía técnicamente apropiada.
B11 Capacidade para estructurar os argumentos e transmitilos oralmente con competencia técnica e habilidade oratoria
B12 Capacidade para ler e interpretar traballos complexos relacionados co ámbito xurídico
B13 Capacidade para sintetizar os argumentos xurídicos de forma precisa
B14 Capacidade para traballar en equipos interdisciplinares como experto en dereito e contribuir efectivamente ás súas tarefas
B15 Capacidade para asesorar sobre as posibles resolucións dun caso
B16 Capacidade para deseñar estratexias alternativas conducentes ás distintas solucións
B18 Destreza no manexo de ferramentas multimedia que sirven de apoio ás tarefas de asesoramiento
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Adquirir coñecementos sobre as novas Directivas de Contratación Pública AJ1
AJ2
AJ3
AJ4
AJ5
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ8
BJ9
BJ10
BJ11
BJ12
BJ13
BJ14
BJ15
BJ16
BJ18
CJ1
CJ2
CJ3
CJ4
CJ5
CJ6
CJ7
CJ8
Coñecer a Lei 9/2017, de 8 de novembro, de Contratos do Sector Público, pola que se transponen ó ordenamento xurídico español as Directivas do Parlamento Europeo e do Consello 2014/23/UE e 2014/24/UE, de 26 de febreiro de 2014 AJ1
AJ2
AJ3
AJ4
AJ5
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ8
BJ9
BJ10
BJ11
BJ12
BJ13
BJ14
BJ15
BJ16
BJ18
CJ1
CJ2
CJ3
CJ4
CJ5
CJ6
CJ7
CJ8
Obtener un coñecemento avanzado dos contratos empregados pola Administración Pública nas súas relacións cos distintos suxeitos privados e ámbitos de su actuación AJ1
AJ2
AJ3
AJ5
Capacidade de análisise e determinación dos problemas de validez, eficacia que afectan aos contratos típicos das Administracións Públicas AJ2
AJ3
AJ5
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
Coñecemento das políticas sociais, culturais, medioambientais, económicas, etc, e súa incidencia na contratación pública. AJ1
AJ2
AJ3
AJ5
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ7
BJ8
Xurisdicción e remedios xurisdiccionais ou administrativos en relación ás controversias dimanantes da contratación pública AJ1
AJ2
AJ3
AJ5
CJ1
CJ2
CJ6
Capacidade para redactar cláusulas contractuais complexas, condicións xerais que reflictan o réxime xurídico da contratación administrativa e a protección do administrado AJ3
AJ5
BJ12
BJ13
BJ14
BJ15
BJ16
CJ1

Contents
Topic Sub-topic
I. Lei 9/2017, de 8 de novembro, de Contratos do Sector Público, pola que se transponen ó ordenamento xurídico español as Directivas do Parlamento Europeo e do Consello 2014/23/UE e 2014/24/UE, de 26 de febreiro de 2014 1. Introducción. La contratación pública en el marco de la Unión Europea: Nuevas Directivas de contratos y concesiones públicas

2. Estudio de os objetivos, los principios y los elementos más destacados de la norma, en atención a los conocimientos previos de los alumnos. Entre ellos analizaremos
- Los encargos a medios propios o las operaciones in house
- El ámbito subjetivo de la Ley de Contratos del Sector público
Tipos de contratos
- Fases de la contratación pública
- Tipos de procedimientos de adjudicación de contratos


II. Contratación pública verde y circular Estudios de los objetivos, la regulación sectorial de aplicación y de las posibilidades y límites de integración de consideraciones ambientales y circulares en las diferentes fases de la contratación

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Case study A1 A2 A3 A5 B16 B15 B14 B13 B12 B11 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 5 38 43
Guest lecture / keynote speech A1 A2 A3 A4 A5 B18 B16 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 5 25 30
 
Personalized attention 2 0 2
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Case study Para facilita-la correcta comprensión dos contidos explicados complementarase o seu estudio con casos concretos e coa análise efectuada pola xurisprudencia.

Levarase a cabo, de modo presencial, un taller de xurisprudencia sobre algúns aspectos esenciais indetificados polo profesor. Os alumnos terán que expoñer oralmente o resultado das actividades encargadas de análise xurisprudencial. Valorarase a participación activa nestas sesións, en coherencia coa memoria do título.
Guest lecture / keynote speech O contido da materia exporase a través da súa explicación nas clases presenciais.

Personalized attention
Methodologies
Case study
Description
Bloc de Notas (OFFICE 365): os contidos e información do Bloc de Notas será actualizados de modo contínuo en atención ao desenvolvemento dos materiais adaptados á non presencialidade, e as necesidades e aos tempos que, a criterio do profesor, precisan os alumnos para ir xestionando toda a información e o proceso de aprendizaxe.

Chat (TEAMS): pode ser utilizado polo alumno en cada momento. O tempo de resposta será dun máximo de 24 horas.

Reunión a través de TEAMS en gurpo ou de xeito individual: esta é unha posibilidade que se ofrece á alumna/o (ou grupo) que precise dunha atención directa a través dunha titoría con audio e video. A temporalización vai depender da demanda das alumnos/os en atención ás súas necesidades.

Correo electrónico: os/as estudantes teñen á súa disposición os correos electrónicos do profesorado para facer consultas, solicitar aclaracións, requirir materiais docentes, etc. É un recurso a disposición das persoas que teñen dificultades cos anteriores recursos.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Case study A1 A2 A3 A5 B16 B15 B14 B13 B12 B11 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 Valorarase a claridade e calidade do traballos práctico realizado polo alumnos.

Así mesmo, un 20% da nota estará orientada a valorar a asistencia activa aos seminarios o talleres de posta en común dos casos prácticos ou das análises xurisprudenciais, de acordo coas previsións da memoria do título.
100
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Pernas García, Juan José, dir. (2013). Contratación pública estratégica . Cizur Menor (Navarra): Aranzadi-Thomson Reuters
Pernas García, J. J. (2012). Contratación pública verde. La Ley
Gimeno Feliu, José María (2018). Estudio sistemático de la Ley de Contratos del Sector Público. Cizur Menor (Navarra): Thomson Reuters Aranzadi
Moreno Molina, José Antonio (2018). Una nueva contratación pública social, ambiental, eficiente, transparente y electrónica. Bomarzo

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus
Final Dissertation/612943319

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.