Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
Coñecer o conxunto normativo aplicable, lexislativo e xurisprudencial, e a doutrina aplicables ao mundo da empresa |
A2 |
Identificar, saber interpretar e facer fronte ás diferentes problemáticas xurídico-económicas que afecten á empresa |
A3 |
Coñecer, manexar, elaborar e interpretar os principais documentos de tipo xurídico-económico relacionados co mundo empresarial. |
A4 |
Coñecer e aplicar as técnicas contables, de elaboración e análise de estados financeiros e outros instrumentos de xestión. |
A5 |
Elaborar, comunicar e defender con soltura textos xurídicos, como dictames e informes, memorias ou traballos de investigación |
B1 |
Capacidade para planificar e levar a cabo tarefas xurídicas complexas de modo autónomo |
B2 |
Capacidade para coordinar e desenvolver tarefas de asesoramento técnico (xurídico/xurídico empresarial) no seo dun grupo de traballo |
B3 |
Capacidade para estructurar ordenadamente os feitos e as disposicións xurídicas relevantes dun caso |
B4 |
Capacidade para identificar cuestións xurídicas relevantes partindo dun conxunto complexo de feitos non estructurado xurídicamente |
B5 |
Capacidade para identificar e aplicar todas as fontes xurídicas relevantes nunha cuestión concreta |
B6 |
Habilidade/Capacidade para a toma de decisións |
B7 |
Capacidade para encontrar solucións novas ou imaxinativas no plantexamento dun problema |
B8 |
Capacidade para analizar os problemas xurídicos dende unha pluralidade de enfoques e elexir o máis idóneo no caso concreto. |
B9 |
Capacidade para expoñer o coñecemento cun dominio axeitado das habilidades orais e escritas propias do asesoramento xurídico(-empresarial) |
B10 |
Capacidade para estructurar e redactar con fluidez textos xurídicos elaborados, empregando a terminoloxía técnicamente apropiada. |
B11 |
Capacidade para estructurar os argumentos e transmitilos oralmente con competencia técnica e habilidade oratoria |
B12 |
Capacidade para ler e interpretar traballos complexos relacionados co ámbito xurídico |
B13 |
Capacidade para sintetizar os argumentos xurídicos de forma precisa |
B14 |
Capacidade para traballar en equipos interdisciplinares como experto en dereito e contribuir efectivamente ás súas tarefas |
B15 |
Capacidade para asesorar sobre as posibles resolucións dun caso |
B16 |
Capacidade para deseñar estratexias alternativas conducentes ás distintas solucións |
B18 |
Destreza no manexo de ferramentas multimedia que sirven de apoio ás tarefas de asesoramiento |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Adquirir coñecementos sobre as novas Directivas de Contratación Pública |
AJ1 AJ2 AJ3 AJ4 AJ5
|
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ6 BJ7 BJ8 BJ9 BJ10 BJ11 BJ12 BJ13 BJ14 BJ15 BJ16 BJ18
|
CJ1 CJ2 CJ3 CJ4 CJ5 CJ6 CJ7 CJ8
|
Coñecer a Lei 9/2017, de 8 de novembro, de Contratos do Sector Público, pola que se transponen ó ordenamento xurídico español as Directivas do Parlamento Europeo e do Consello 2014/23/UE e 2014/24/UE, de 26 de febreiro de 2014 |
AJ1 AJ2 AJ3 AJ4 AJ5
|
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ6 BJ7 BJ8 BJ9 BJ10 BJ11 BJ12 BJ13 BJ14 BJ15 BJ16 BJ18
|
CJ1 CJ2 CJ3 CJ4 CJ5 CJ6 CJ7 CJ8
|
Obtener un coñecemento avanzado dos contratos empregados pola Administración Pública nas súas relacións cos distintos suxeitos privados e ámbitos de su actuación
|
AJ1 AJ2 AJ3 AJ5
|
|
|
Capacidade de análisise e determinación dos problemas de validez, eficacia que afectan aos contratos típicos das Administracións Públicas |
AJ2 AJ3 AJ5
|
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4
|
|
Coñecemento das políticas sociais, culturais, medioambientais, económicas, etc, e súa incidencia na contratación pública. |
AJ1 AJ2 AJ3 AJ5
|
BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ7 BJ8
|
|
Xurisdicción e remedios xurisdiccionais ou administrativos en relación ás controversias dimanantes da contratación pública |
AJ1 AJ2 AJ3 AJ5
|
|
CJ1 CJ2 CJ6
|
Capacidade para redactar cláusulas contractuais complexas, condicións xerais que reflictan o réxime xurídico da contratación administrativa e a protección do administrado
|
AJ3 AJ5
|
BJ12 BJ13 BJ14 BJ15 BJ16
|
CJ1
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
I. Lei 9/2017, de 8 de novembro, de Contratos do Sector Público, pola que se transponen ó ordenamento xurídico español as Directivas do Parlamento Europeo e do Consello 2014/23/UE e 2014/24/UE, de 26 de febreiro de 2014 |
1. Introducción. La contratación pública en el marco de la Unión Europea: Nuevas Directivas de contratos y concesiones públicas
2. Estudio de os objetivos, los principios y los elementos más destacados de la norma, en atención a los conocimientos previos de los alumnos. Entre ellos analizaremos
- Los encargos a medios propios o las operaciones in house
- El ámbito subjetivo de la Ley de Contratos del Sector público
Tipos de contratos
- Fases de la contratación pública
- Tipos de procedimientos de adjudicación de contratos
|
II. Contratación pública verde y circular |
Estudios de los objetivos, la regulación sectorial de aplicación y de las posibilidades y límites de integración de consideraciones ambientales y circulares en las diferentes fases de la contratación |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Case study |
A1 A2 A3 A5 B16 B15 B14 B13 B12 B11 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 |
5 |
38 |
43 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A3 A4 A5 B18 B16 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
5 |
25 |
30 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Case study |
Para facilita-la correcta comprensión dos contidos explicados complementarase o seu estudio con casos concretos e coa análise efectuada pola xurisprudencia.
Levarase a cabo, de modo presencial, un taller de xurisprudencia sobre algúns aspectos esenciais indetificados polo profesor. Os alumnos terán que expoñer oralmente o resultado das actividades encargadas de análise xurisprudencial. Valorarase a participación activa nestas sesións, en coherencia coa memoria do título. |
Guest lecture / keynote speech |
O contido da materia exporase a través da súa explicación nas clases presenciais.
|
Personalized attention |
|
Description |
Bloc de Notas (OFFICE 365): os contidos e información do Bloc de Notas será actualizados de modo contínuo en atención ao desenvolvemento dos materiais adaptados á non presencialidade, e as necesidades e aos tempos que, a criterio do profesor, precisan os alumnos para ir xestionando toda a información e o proceso de aprendizaxe.
Chat (TEAMS): pode ser utilizado polo alumno en cada momento. O tempo de resposta será dun máximo de 24 horas.
Reunión a través de TEAMS en gurpo ou de xeito individual: esta é unha posibilidade que se ofrece á alumna/o (ou grupo) que precise dunha atención directa a través dunha titoría con audio e video. A temporalización vai depender da demanda das alumnos/os en atención ás súas necesidades.
Correo electrónico: os/as estudantes teñen á súa disposición os correos electrónicos do profesorado para facer consultas, solicitar aclaracións, requirir materiais docentes, etc. É un recurso a disposición das persoas que teñen dificultades cos anteriores recursos. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Case study |
A1 A2 A3 A5 B16 B15 B14 B13 B12 B11 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 |
Valorarase a claridade e calidade do traballos práctico realizado polo alumnos.
Así mesmo, un 20% da nota estará orientada a valorar a asistencia activa aos seminarios o talleres de posta en común dos casos prácticos ou das análises xurisprudenciais, de acordo coas previsións da memoria do título. |
100 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
Pernas García, Juan José, dir. (2013). Contratación pública estratégica . Cizur Menor (Navarra): Aranzadi-Thomson Reuters
Pernas García, J. J. (2012). Contratación pública verde. La Ley
Gimeno Feliu, José María (2018). Estudio sistemático de la Ley de Contratos del Sector Público. Cizur Menor (Navarra): Thomson Reuters Aranzadi
Moreno Molina, José Antonio (2018). Una nueva contratación pública social, ambiental, eficiente, transparente y electrónica. Bomarzo |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Final Dissertation/612943319 |
|
|