Identifying Data | 2021/22 | ||||||||||||||||
Subject (*) | Regional Public Law in Spain | Code | 612G01030 | ||||||||||||||
Study programme |
|
||||||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | ||||||||||||
First and Second Cycle | 2nd four-month period |
Third | Obligatory | 6 | |||||||||||||
Language |
|
||||||||||||||||
Teaching method | Face-to-face | ||||||||||||||||
Prerequisites | |||||||||||||||||
Department | Dereito Público |
||||||||||||||||
Coordinador |
|
|
|||||||||||||||
Lecturers |
|
|
|||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||
General description |
Con esta materia o que se pretende é acadar coñecemento xeral sobre o dereito autonómico que estudará a organización territorial do Estado, as súas bases constitucionais e as vías de acceso á autonomía; a distribución de competencias entre o Estado e as Comunidades Autónomas; a doctrina do Tribunal Constitucional sobre o reparto de competencias. Por outro lado, se analiza a organización das Comunidades Autónomas: as súas Asambleas Lexislativas e os seus órganos executivos. Finalmente, se estuda o réximen xurídico dos principais sectores da actividade da competencia autonómica con especial alusión ás leis que regulan o contido propio e específico do dereito derivado do Estatuto de Galicia |
||||||||||||||||
Contingency plan |
DISPENSA - SEGUNDA OPORTUNIDADE - PLAGIO 1.- Na segunda oportunidade se mantendrá la nota de la Parte de Prácticas de la Primeira oportunidade. Un aviso para o alumnado: En caso de plagio se aplicará penalización. Nos casos de dispensa o alumnado podrá elexir si realiza un examen da parte teórica que le supondrá un nota sobre 10. O se prefere facer un dosier de prácticas que se ponderará con la teoría (65-35 %). Para a superación da materia será requisito imprescindible aprobar a proba mixta. A nota resultante servirá para facer a media co resto das puntuacións. Na segunda oportunidade se mantendrá la nota de la Parte de Prácticas de la Primeira oportunidade. PLAN DE CONTINGENCIA: Que se continúe co as sesións magistrais a través de Teams Que se impulse a atención personalizada a través do correo electrónico Que se impulse a utilización dos foros de Moodle para resolver dúbidas por parte do alumnado Realización duna prueba mixta por cada partede da asignatura, oral o tipo test, que teña un valor do 65 % do total da cualificación final. Sendo necesario aprobar esta proba para poder aprobar a asignatura Que se realicen trabajos tutelados por cada parte da asignatura, que permitan la evaluación continua e que teña un valor del 35 % del total da calificación final 1. Modificacións nos contidos - Non se realizarán cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen - Seminario - Sesión maxistral - Atención personalizada *Metodoloxías docentes que se modifican - Non se fará a Proba mixta, xa que realizarase unha proba tipo test por cada parte da asignatura que teña un valor do 40% do total da cualificación final, sendo necesario aprobala para poder superar a asignatura. - Realizaranse Traballos tutelados por cada parte da asignatura, que permitan a avaliación continua e que teñan un valor do 60% do total da cualificación final. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados. - Moodle: Diariamente. Impulsaranse os foros para resolver dúbidas do alumnado. - Teams: Continuarase coas sesións maxistrais no horario establecido. 4. Modificacións na avaliación - Realizarase unha proba tipo test por cada parte da asignatura que teña un valor do 40% do total da cualificación final, sendo necesario aprobala para poder superar a asignatura. - Realizaranse Traballos tutelados por cada parte da asignatura, que permitan a avaliación continua e que teñan un valor do 60% do total da cualificación final. - A nota final sería o resultado da media das notas acadadas en cada parte. *Observacións de avaliación: - En canto á avaliación, haberá os mesmos criterios tanto para a primeira como para a segunda oportunidade. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía - Non se realizarán cambios. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |