Identifying Data 2018/19
Subject (*) Criminology Code 612G01038
Study programme
Grao en Dereito
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Fourth Optional 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Dereito Público
Coordinador
Brandariz Garcia, Jose angel
E-mail
jose.angel.brandariz@udc.es
Lecturers
Brandariz Garcia, Jose angel
Carou García, Sara
Faraldo Cabana, Patricia
E-mail
jose.angel.brandariz@udc.es
sara.carou@udc.es
patricia.faraldo@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Coñecemento das principais institucións xurídicas.
A2 Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións sociais.
A3 Percepción do carácter sistemático do ordenamento xurídico.
A4 Percepción do carácter interdisciplinar dos problemas xurídicos.
A5 Coñecemento dos principios e valores constitucionais.
A6 Comprensión das distintas manifestacións do dereito na súa evolución histórica e na súa realidade actual.
A8 Coñecementos básicos de argumentación xurídica.
A9 Capacidade para o manexo de fontes xurídicas (legais, xurisprudenciais e doutrinais).
A10 Capacidade de interpretar e analizar críticamente o ordenamento xurídico.
A11 Capacidade de comprender e de redactar documentos xurídicos.
A12 Manexo da oratoria xurídica. (Capacidade de expresarse apropiadamente en público).
A13 Dominio das novas tecnoloxías aplicadas ao dereito.
A14 Capacidade de elaboración de normas.
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B5 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 Aprender a aprender.
B7 Resolver problemas de forma efectiva, valorando a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
B8 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo, entendendo, tamén, a importancia da cultura emprendedora.
B9 Traballar de forma autónoma con iniciativa tendo en conta a importancia da aprendizaxe ao longo de toda a vida.
B10 Traballar de forma colaborativa.
B11 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B12 Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo, amosando capacidade de expresión tanto oral como escrita en calquera das linguas oficiais da comunidade autónoma, así como nun idioma estranxeiro.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Learning the basic theoretical features of criminological science A4
A9
A10
A13
B6
B10
B5
C1
C4
C6
Learning how to deal with criminological knowledge for practical purposes. A2
A8
A9
A10
A11
A12
A13
B7
B8
B10
B11
B12
B2
B3
C3
Learning to critically analise law regulations and criminological theories. A1
A2
A3
A4
A5
A6
A9
A10
A14
B6
B7
B8
B9
B10
C1
C3
C4
C7
C8

Contents
Topic Sub-topic
Introduction. Concept, object of study and methods of criminological science.
The origins of Criminology.
The onset of the scientific period of Criminology.
Modern scientific Criminology: Theoretical models. Neo-classical models.
Biological criminological models.
Psicological criminological models.
Psychiatric theories of crime.
Psychological theories of crime.
Sociological criminological models.
Sociological models: The theories of social process.
Current criminological models.
New trends in current Criminology.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Collaborative learning A2 A3 A4 A5 A6 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B2 B3 B5 C1 C3 C4 C6 C7 C8 11 33 44
Directed discussion A1 A2 A3 A4 A5 A6 A8 A12 A13 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C1 C7 C8 17 0 17
Case study A2 A3 A4 A5 A6 A8 A12 A13 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C1 C7 C8 16 32 48
Guest lecture / keynote speech A2 A3 A4 A5 A6 A8 B6 B7 B8 B9 B11 C1 C7 C8 36 0 36
Objective test A1 A2 A3 A4 A5 A6 B6 B7 B8 B9 B11 C1 C7 C8 3 0 3
 
Personalized attention 2 0 2
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Collaborative learning Os estudantes traballarán en grupo diversos temas, debendo mostrarse activos e colaboradores cos compañeiros do seu grupo
Directed discussion Discusións críticas sobre temas criminolóxicos
Case study A praxe é un dos elementos chave da nosa disciplina. Por iso, a análise e resolución de casos prácticos na clase será un dos elementos basilares do desenvolvemento da docencia
Guest lecture / keynote speech Mediante o sistema de lección maxistral o docente introducirá ao estudante nos aspectos básicos de cada tema
Objective test Realización de preguntas sobre os temas do programa da materia

Personalized attention
Methodologies
Guest lecture / keynote speech
Objective test
Collaborative learning
Directed discussion
Case study
Description
The personalized attention of the studens will not be associated to an specific methodology, since it will be an uninterrupted task. For these purposes, every activity of the course will be backed by the personal attention given by the lecturer, in order to enable the student to pose questions and to allow the lecturer to adjust his or her methodologies to the particular needs of each student.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Objective test A1 A2 A3 A4 A5 A6 B6 B7 B8 B9 B11 C1 C7 C8 Written test on the topics of the subject. 70
Collaborative learning A2 A3 A4 A5 A6 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B2 B3 B5 C1 C3 C4 C6 C7 C8 Groups of students will analyse several criminological issues. The students are expected to be active and collaborative during the process of collaborative learning. 10
Directed discussion A1 A2 A3 A4 A5 A6 A8 A12 A13 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C1 C7 C8 Debate on criminological issues 5
Case study A2 A3 A4 A5 A6 A8 A12 A13 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C1 C7 C8 Criminology is a practice-oriented science. Thus, the analysis and study of cases will be a key element of the learning process. 15
 
Assessment comments

Since Criminology is a mainly empirical knowledge, the assessment will be organised in accordance to the following patern: the discussion and solving of cases will be attributed as a 30% of the final qualification, while the objective test will be attributed the 70% of the final qualification.


Sources of information
Basic García-Pablos de Molina, Antonio (2013). Criminología. Una introducción a sus fundamentos teóricos. Valencia: Tirant lo Blanch
Larrauri, Elena (2015). Introducción a la criminología y al sistema penal. Madrid: Trotta

Ao filo dalgunhas leccións os docentes poderán por a disposición do estudantado bibliografía complementaria. Asemade, os docentes poderán entregar ao estudantado os apuntamentos da materia.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Criminal Law: General /612G01010
Legal Penalties/612G01020
Criminal Law: Special Part/612G01025

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Prison Law/612G01039

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.