Datos Identificativos 2015/16
Asignatura (*) Métodos e recursos de investigación literario-cultural no ámbito anglófono Código 613505002
Titulación
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2013)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Nuñez Puente, Carolina
Correo electrónico
c.nunez@udc.es
Profesorado
Nuñez Puente, Carolina
Correo electrónico
c.nunez@udc.es
Web http://www.imaes.eu/?page_id=31
Descrición xeral Ensinar ao estudiantado os obxectivos e métodos da investigación literaria e cultural na área de humanidades.
Familiarizar ao estudantado cos métodos de procura de información sobre temas de investigación literaria e cultural en inglés.
Informar ao estudantado sobre as tendencias dentro do ámbito académico anglosaxón en relación coa investigación literaria e cultural.
Axudar aos estudantado a distinguir na práctica diferentes actividades de investigación, co fin de preparalos como profesionais do mundo académico no campo literario e cultural en inglés.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título

Contidos
Temas Subtemas
1. Introducción
2. O traballo de investigación (tipos e aspectos)
3. A escritura do traballo
4. Obxectivos, metodoloxía, corpus, argumentación e estructura
5. Traballar con datos e fontes
6. O traballo con outros materiais
7. Requisitos lingüísticos
8. Manuais de estilo
9. Presentación e publicación dun traballo de investigación
10. Cuestións legais
11. Outras aplicacións da investigación literaria e cultural

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados 2 18 20
Presentación oral 5 0 5
Seminario 10 40 50
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais).
Presentación oral Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado expón traballos.
Seminario Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema ou dunha lectura. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e as conclusións ás que teñen que chegar todos os compoñentes do seminario.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Estou a disposición dos estudantes no meu despacho nas horas de titoría, como tamén a través do teléfono e o correo electrónico.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Seminario -Participación na clase, durante as sesións presenciais e a través doutros medios (e-mail, fórums de debate, plataforma virtual) 30
Traballos tutelados As actividades poderán incluir:
-Resúmes críticos e/ou recensións lecturas obligatorias
-Escritura dun abstract coas suas correspondentes palabras chave
-Escritura dun artígo de investigación
50
Presentación oral -Preparación dunha presentación oral 20
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

(Bibliografía)

Achtert, Walter S., and Joseph Gibaldi. MLA Handbook for Writers of Research Papers. New York: Modern Language Association, 2009. Print.

 

Altick, Richard D. and John Fenstermaker. The Art of Literary Research. New York: W. W. Norton & Co., 1992. Print.

 

Bourdieu, Pierre, et al. Academic Discourse: Linguistic Misunderstanding and Professional Power. Stanford: Stanford UP, 1994. Print.

 

Canagarajah, A. Suresh. Critical Academic Writing and Multilingual Students. Ann Arbor: The U of Michigan P, 2002. Print.

 

The Chicago Manual of Style. Chicago: The U of Chicago P, 2010. Print.

 

Da Sousa Correa, Delia and W. R. Owens, eds. The Handbook to Literary Research. London: Routledge, 2009. Print.

Durham, Meenakshi Gigi and Douglas M. Kellner, eds. Media and Cultural Studies: Keyworks. Oxford: Wiley-Blackwell, 2012. Print.

 

Henry, D. J. and A. Dorling Kindersley. Writing for Life: Paragraph to Essay. Harlow: Longman, 2007. Print.

 

The Hodges Harbrace Handbook. Beverly: Wadsworth, 2010. Print.

 

Leitch, Vincent B. et al, eds. The Norton Anthology of Theory and Criticism. New York: W. W. Norton & Co., 2010. Print.

 

Soriano, Ramón. Cómo se escribe una tesis. Guía práctica para estudiantes e investigadores. Córdoba: Berenice, 2008. Print.

 

Walker, Melissa. Writing Research Papers. A Norton Guide. New York: W. W. Norton & Co., 1996. Print.

 

Wisker, Gina. The Postgraduate Research Handbook. Palgrave Macmillan, 2007. Print.

 

(Webs: URLs)

Modern Language Association: http://www.mla.org/

The Norton Introduction to Literature: http://wwnorton.com/college/english/litweb10/writing/

Purdue Online Writing Lab (OWL): http://owl.english.purdue.edu/

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías