Datos Identificativos 2015/16
Asignatura (*) Variación e cambio na lingua inglesa Código 613505009
Titulación
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2013)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Crespo Garcia, Maria Begoña
Correo electrónico
begona.crespo.garcia@udc.es
Profesorado
Crespo Garcia, Maria Begoña
Correo electrónico
begona.crespo.garcia@udc.es
Web http://www.imaes.eu/?page_id=31
Descrición xeral Este curso ten como obxectivo proporcionar aos alumnos unha sólida formación na diversidade lingüística explorando os factores internos e externos que teñan un papel importante no cambio lingüístico

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título

Contidos
Temas Subtemas
1. Introdución.

2. A lingüística histórica: fundamentos básicos e metodoloxías.

3. Variación e cambioa diferentes niveis 3.1 Etimoloxía e fonoloxía
3.2 Semántica
3.3 Morfoloxía,
3.4 Sintaxe

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Seminario 10 15 25
Debate virtual 5 5 10
Proba de resposta breve 2 10 12
Sesión maxistral 10 18 28
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Seminario
Debate virtual
Proba de resposta breve
Sesión maxistral

Atención personalizada
Metodoloxías
Seminario
Descrición
Os estudantes serán atendidos en horarios de titorías ou ben por Moodle ou por correo electrónico.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Sesión maxistral Participación dos estudantes duarante os seminarios e sesións maxistrais e resposta a cuestións plantexadas pola profesora. 25
Proba de resposta breve 50
Debate virtual 25
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

North America. Cambridge : Cambridge University Press.

Barber, Charles. 2000. The English Language: A Historical Introduction. Cambridge: Cambridge University Press.

Blake, Norman (ed). 1992. The Cambridge history of the English language. Vol.2: 1066-1476. Cambridge : Cambridge University Press.

Brinton, Laurel .J. & Traugott, Elizabeth Closs. 2005. Lexicalization and

Grammaticalization in Language Change. Cambridge: Cambridge University

Press.

Narrog Heiko & Heine, Bernd (eds.) 2011. The Oxford handbook of

grammaticalization. Oxford: Oxford University Press.

Burchfield, Robert (ed). 1994. The Cambridge history of the English language. Vol.5: English in Britain and Overseas : origins and development. Cambridge : Cambridge University Press.

Burnley, David. 2000. The History of the English Language: A Source Book. London: Longman.

Cable, Thomas. 2002. A Companion to Baugh and Cable's History of the English Language. London:Routledge.

Coates, Jennifer. 2004. Women, Men, and Language: A Sociolinguistic Account of Gender Differences in Language. London: Pearson Longman.

Coupland, Nikolas and Jaworski, Adam. 2009. The New Sociolinguistics Reader. London: Palgrave.

Coupland, Nikolas. 2007. Language variation and identity. Cambridge; New York: Cambridge University Press.

Chambers, J.K., Peter Trudgill and Natalie Schilling-Estes (eds). 2003. The Handbook of Language Variation and Change. London: Blackwell Publishing Ltd.

Denison, David, and Hogg, Richard. 2006. A history of the English language. Cambridge: Cambridge University Press.

Fairclough, Norman. 2001. Language and Power. London: Longman.

Hickey, Raymon. 2003 (ed). Motives for language change. Cambridge: Cambridge University Press.

Fitzmaurice, Susan M. & Taavitsainen, Irma (eds). 2007. Methods in historical pragmatics. Berlin : Mouton de Gruyter.

Hogg , Richard (ed). 1992. The Cambridge history of the English language. Vol.1: The beginnings to 1066. Cambridge : Cambridge University Press.

Holmes, Janet. 2008. An Introduction to Sociolinguistics. London: Longman.

Hughes, Arthur, Trudgill, Peter & Watt, Dominic. 2005. English accents and dialects. London: Hodder Arnold.

Kortmann, B. & Upton, C. 2008. Varieties of English: The British Isles. Berlin: Mouton de Gruyter.

Kytö, Merja, John Scahill & Harumi Tanabe (eds). 2010. Language change and variation from old English to late modern English: A festschrift for Minoji Akimoto. Berlin: Peter Lang.

Romaine, Suzanne. 2000. Language in Society: An Introduction to Sociolinguistics. Oxford: Oxford University Press.

Stockwell, Peter. 2007. Sociolinguistics: A Resource Book for Students.London: Routledge.

Trudgill, Peter. 2000. Sociolinguistics: An Introduction to Language and Society. London: Penguin.

Bergs, Alexander / Brinton, Laurel J. (eds). 2012. English Historical Linguistics. An International Handbook. Berlin: Walter de Gruyter.

Lass. Roger (ed). 2000. The Cambridge history of the English language. Vol.3: 1476-1776. Cambridge : Cambridge University Press.

Romaine, Suzanne (ed). 1999. The Cambridge history of the English language. Vol.4: 1776-1997. Cambridge : Cambridge University Press.

Trudgill, Peter. 2010. Investigations in sociohistorical linguistics : stories of colonisation and contact . Cambridge/ New York : Cambridge University Press.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

Os estudants deberán completar todas as tarefas e lecturas así como asistir ás sesións preparados para os debates. Deben visitar a plataforma educativa da UDC e consultar o seu correo institucional con regularidade.

Penalizaranse as malas prácticas académicas (copia, plaxio, autoplaxio, etc.).



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías