Datos Identificativos 2015/16
Asignatura (*) Lingüística contrastiva aplicada á lingua inglesa Código 613505012
Titulación
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2013)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Soto Vazquez, Adolfo Luis
Correo electrónico
luis.soto@udc.es
Profesorado
Soto Vazquez, Adolfo Luis
Correo electrónico
luis.soto@udc.es
Web
Descrición xeral Estudo da terminoloxía e das expresións do inglés xurídico e a sua traducción o español

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 E01 Coñecemento dos principais modelos de investigación lingüística.
A2 E02. Coñecemento dos principais recursos e ferramentas de investigación lingüística.
A5 E05. Coñecemento dos estudos do inglés con fins específicos e as súas aplicaciónns a outras disciplinas.
A6 E06. Coñecemento dos estudos de variación e cambio lingüístico no ámbito anglófono.
A8 E08. Coñecemento do papel do inglés nos distintos medios de comunicación.
A9 E09. Coñecemento dos principais modelos e recursos de investigación literaria/cultural no ámbito anglófono
A11 E11. Capacidade para identificar e analizar as características máis relevantes da cultura e das institucións do ámbito anglófono a través de diversos tipos de textos pertencentes a diferentes épocas históricas.
A12 E12. Capacidade para comprender diferentes achegas teóricas e críticas así como a súa aplicación á análise de textos literarios e culturais no ámbito anglófono.
B6 CX1. Capacidade de afondar naqueles conceptos, principios, teorías ou modelos relacionados cos distintos campos dos Estudos Ingleses, así como de coñecer a metodoloxía necesaria para a resolución de problemas propios de devandita área de estudo
B7 CX2. Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos na contorna multidisciplinar e multifacética dos Estudos Ingleses
B8 CX3. Capacidade para utilizar de forma eficiente as novas tecnoloxías da información e da comunicación no ámbito dos Estudos Ingleses.
B9 CX4. Capacidade para presentar en público experiencias, ideas ou informes, así como emitir xuízos en función de criterios, de normas externas ou de reflexións persoais para o que será necesario alcanzar un dominio suficiente da linguaxe académica e científica tanto na súa vertente escrita como oral.
B10 CX5. Habilidad para investigar e manexar novos coñecementos e información no contexto dos Estudos Ingleses
B11 CX6. Capacidade para adquirir un espírito crítico que leve aos estudantes a considerar a pertinencia das investigacións existentes nas áreas de estudo que conforman os Estudos Ingleses, así como das súas propias.
B12 CX7. Habilidades de consolidación e desenvolvemento da competencia lingüística (nivel C2) no uso falado e escrito da lingua inglesa.
B13 CX8. Autonomía progresiva na aprendizaxe, procuras propias de recursos e información, accedendo para iso a fontes bibliográficas e documentais sobre os distintos ámbitos que conforman os Estudos Ingleses.
B14 CX9. Capacidade para realizar traballos de investigación de carácter académico nos distintos ámbitos dos Estudos Ingleses
B15 CX10. Capacidade para presentar e defender un traballo de investigación utilizando a terminoloxía e os recursos adecuados e apropiados dentro do campo obxecto de estudo.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Conocimiento de los ámbitos semánticos del inglés jurídico y su correspondencia en el español jurídico. AI5
AI6
AI8
AI9
AI11
AI12
Coñecemento dos principais modelos de investigación lingüística. AI1
Coñecemento dos principais recursos e ferramentas de investigación lingüística AI2
AI6
Capacidade da afondar naqueles conceptos, principios, teorías ou modelos relacionados cos distintos campos dos Estudos Ingleses, así como coñecer a metodoloxía necesaria para a resolución de problemas propios da devandita área de estudio. AI9
BI6
Capacidade para adquirir os coñecementos adquiridos na conorna multidisciplinar e multifacética dos Estudos Ingleses. AI11
BI7
Capacidade para utilizar de forma eficiente as novas tecnoloxías da información e da comunicación no ámbito dos Estudos Ingleses. AI12
Capacidade para utilizar de forma eficiente as novas tecnoloxías da información e da comunicación no ámbito dos Estudos Ingleses. BI8
Capacidade para presentar en público experiencias, ideas ou informes, así como emitir xuizos en función de criterios, de normas externas ou de reflexión persoais para o que será necesario alcanzar un dominio suficiente da lingua académica e científica tanto na sua verte escrita como oral. BI9
Habilidade para investigar e manexar novos coñecementos e información no contexto dos Estudos Ingleses. BI10
Capacidade para adquirir un espíritu crítico que leve aos estudantes a considerar apertenencia das investigacións existentes que conforman os Estudos Ingleses, así como das suas propias. BI11
Habilidades de consideración e de desenvolvemento da competencia lingüística (nivel C2) no uso falado e escrito da lingua inglesa. BI12
Autonomía progresiva, na aprendizaxe, procuras propìas de recursos e información, accedendo para iso as fonte bibliográficas e documentais sobre os distintos ámbitos que conforman os Estudos Ingleses. BI13
Capacidade para realizar traballos de investigación de carácter acedémico nos distintos ámbitos dos Estudos Ingleses. BI14
Capacidade para presentar e defender un traballo de investigación utilizando a terminoloxía e os recurso adecuados e apropiados dentro dentro do campo obxecto de estudo. BI15

Contidos
Temas Subtemas
O inglés xurídico
Contratos
Sociedades mercantís
Delitos de luva branca
Póliza de seguros
Impostos
Latinismos, sintaxe, polisemia
Contrato de compravenda
Obligacións do vendedor
Contrato de aluguer
Contrato de traballo
Empresario individual
Sociedade colectiva
Sociedade mercantil
Piratería
Marcas rexistradas
Violación dos dereitos de autor
Dereito xurídico
Responsabilidade xurídica
Arancéis.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Estudo de casos A11 B11 4 12 16
Glosario A6 0 4 4
Proba obxectiva A5 B10 B13 2 0 2
Presentación oral A8 B9 B15 3 0 3
Prácticas a través de TIC A9 A12 B6 B7 B8 B12 B14 6 20 26
Discusión dirixida A2 A5 A6 A8 A9 4 0 4
Sesión maxistral A1 A5 A6 A8 14 0 14
 
Atención personalizada 6 0 6
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Estudo de casos Resolver supostos de construccións de inglés xurídico mediante as directrices do profesor.
Glosario Elaboración de listados de termos de inglés xurídico extraídos dos textos propostos polo profesor
Proba obxectiva Respostas breves a preguntas dos aspectos mais relevantes da materia.
Presentación oral Exposición verbal por parte dos alumnos/as de traballos específico.
Prácticas a través de TIC Aplicación dos aspectos teóricos da materia mediante a elaboración traballos.
Discusión dirixida Debate sobre aspectos relevantes da mteria.
Sesión maxistral Exposición polo profesor dos aspectos mais relevantes da materia

Atención personalizada
Metodoloxías
Estudo de casos
Sesión maxistral
Proba obxectiva
Glosario
Presentación oral
Prácticas a través de TIC
Descrición
Estudo de casos: resolver supostos de constructions de inglés xurídico mediante as directrices do prfesor.
Glosario: elaboración de listados de termo de inglés xurídico coa axuda do profesor.
Proba obxectiva: contestación a preguntas breves.
Slución de problemas: cuestións xurdidas a raíz da exposición oral do profesor que requiren algunha aclaración.
Presentación oral: exposición verbal dos trabalos elaborados polos alumnos/as.
Prácticas a traés de TIC: aplicación da teoría do inglés xurídico utilzando textos de inglés xurídico e a su traducción ao español xurídico.
Discusión dirixida: especial atención a cuestións de interés relevante suscitadas polos alumnos/as moderada polo profesor.
Sesión maxistral: o profesor explicará con especial atención aqueles aspectos mais sustancias da materia.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Estudo de casos A11 B11 Resolver supostos de construcción de inglés xurídico mediante a correspondencia en español xurídico. 25
Proba obxectiva A5 B10 B13 Preguntas que requiren unha resposta breve. 25
Glosario A6 Elaborar listados de termos de inglés xurídico derivados de textos de inglés xurisprudencial. 15
Presentación oral A8 B9 B15 Exposición verbal na aula dos traballos elaborados polos alumnos/as. 10
Prácticas a través de TIC A9 A12 B6 B7 B8 B12 B14 Traballos elaborados polos alumnos/as sobre aspectos relevantes da materia. 25
 
Observacións avaliación

<p>Toda parte avaliada debe acadar 4/10. O alumno/a debe realizar, como mínimo o 5% do traballo requerido para a cualificación final. </p>
<p>Si suspende unha parte o varias, ésta ou éstas deberán repetirse no exame de xullo.</p>
<p>Aqueles alumnos/as oficialmente matriculados a tempo parcial e que teñan concedida unha dispensa académica, como establece a Normativa de permanencia desta univerisdade, serán avaliados en calquera oportunidade seguindo os mesmos criterios establecidos para a segunda oportunidade de xullo.</p>


Fontes de información
Bibliografía básica Alaraz, E. y Hughes, B. (2000). Diccionario de términos jurídicos.. Barcelona: Ariel
Infante Lope, J. (1984). Diccionario jurídico. Barcelona:Vecchi
White, James Boyd (1993). Justice and Translation. Chicago: University of Chicago Press

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías