Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
A9 |
E09. Coñecemento dos principais modelos e recursos de investigación literaria/cultural no ámbito anglófono |
A10 |
E10. Capacidade de utilizar as técnicas empregadas para a análise de textos artísticos e culturais no ámbito anglófono |
A11 |
E11. Capacidade para identificar e analizar as características máis relevantes da cultura e das institucións do ámbito anglófono a través de diversos tipos de textos pertencentes a diferentes épocas históricas. |
B6 |
CX1. Capacidade de afondar naqueles conceptos, principios, teorías ou modelos relacionados cos distintos campos dos Estudos Ingleses, así como de coñecer a metodoloxía necesaria para a resolución de problemas propios de devandita área de estudo |
B7 |
CX2. Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos na contorna multidisciplinar e multifacética dos Estudos Ingleses |
B9 |
CX4. Capacidade para presentar en público experiencias, ideas ou informes, así como emitir xuízos en función de criterios, de normas externas ou de reflexións persoais para o que será necesario alcanzar un dominio suficiente da linguaxe académica e científica tanto na súa vertente escrita como oral. |
B10 |
CX5. Habilidad para investigar e manexar novos coñecementos e información no contexto dos Estudos Ingleses |
B11 |
CX6. Capacidade para adquirir un espírito crítico que leve aos estudantes a considerar a pertinencia das investigacións existentes nas áreas de estudo que conforman os Estudos Ingleses, así como das súas propias. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
An advanced introduction to the theoretical and historical contexts of the multiculturalism
debate and later manifestations of cultural diversity in the English-speaking world and its supporting methodological frameworks. The aim is to attain a working knowledge of and critical competence in the theories and debates that constitute the concept of the multicultural in the literature and culture of the English-speaking world via a focus on certain national, regional, and thematic domains that exemplify in their own specific ways cultural diversity in its different manifestations. In this case, the focus is on prose narratives, both short stories and the contemporary novel of the United States, with a specific focus on the spatial representation of multicultural encounter and conflict. |
AI9 AI10 AI11
|
BI6 BI7 BI9 BI10 BI11
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Introduction: thinking, living, theorizing culture |
1.1. What is culture?
1.2. What is cultural diversity? |
2. Difference in/as culture |
2.1. Ethnicity and racial identity
2.2. Gender and sexual identity |
3. Cultures of the post- |
3.1. Postmodernism
3.2. Postcolonialism
3.3. Post-everything? |
4. Culture and conflict: violence in/as culture |
4.1. War and militarized culture
4.2. Terrorism and new world orders |
5. Culture and globalization |
5.1. Transnational and diasporic culture
5.2. Towards the postnational? |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Discusión dirixida |
A11 B11 |
4 |
4 |
8 |
Estudo de casos |
A10 B7 B10 |
8 |
14 |
22 |
Presentación oral |
B9 |
1 |
8 |
9 |
Traballos tutelados |
A10 B7 B10 B11 |
0 |
20 |
20 |
Actividades iniciais |
A9 B6 |
4 |
4 |
8 |
|
Atención personalizada |
|
8 |
0 |
8 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Discusión dirixida |
Discusión en seminario dos textos primarios e as materias teóricas |
Estudo de casos |
Analise e debate dos textos primarios e teóricos en seminario |
Presentación oral |
Presentación de traballos individuáis de aspectos concretos das obras de leiture escollidos en consulta co profesor |
Traballos tutelados |
Elaboración de un traballo de investigación en forma de ensaio |
Actividades iniciais |
Introducción ós conceptos teóricos que se manexara´n no seminario |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Personal tutorials with the supervisor in order to guide the student's reading and her research work. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A10 B7 B10 B11 |
Personal research in the shape of a written essay on a topic related to the seminar's subject matter chosen in consultation with the teacher |
60 |
Estudo de casos |
A10 B7 B10 |
Close reading presented in seminar session of a key aspect of one of the set literary readings |
20 |
Presentación oral |
B9 |
Individual presentation of one of the set theoretical texts encouraging participation by other students |
20 |
|
Observacións avaliación |
Dado o carácter
semi-presencial do título, a asistencia é obrigatoria, salvo
dispensa solicitada en tempo e forma e concedida pola Comisión
Académica Universitaria do título, e sempre respetando as
normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes
no título, así como os sistemas de avaliación que figuran
expresamente nas guías docentes das diferentes materias, e sen
prexuízo das consecuencias que poida ter para a súa avaliación
final a ausencia a determinadas sesións presenciais.
Quen teña concedida a
dispensa académica, e como establece a Normativa de permanencia da
universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á
oportunidade de xullo.
Quen non leve a cabo o
traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou superior
ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a
cualificación de Non Presentado.
Quen non aprobe na primeira
oportunidade terá á posibilidade da oportunidade de xullo, na que
cada estudante terá que demostrar ter acadadas as competencias
da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado
do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade,
máis os exercicios convidos que poidan suplir o resto das
actividades.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Primary sources: Short fiction by: Samuel Delany, Gerald Murnane, Joseph McElroy, Robert Olen Butler [A course pack of these texts will be made available for students at the beginning of the academic year.] Novels: N. Scott Momaday, House Made of Dawn (HarperCollins, 2010) Joseph O'Neill, Netherland (HarperCollins, 2009) |
Bibliografía complementaria
|
|
All secondary materials and critical bibliographies will be provided before the course begins, preferably during the first semester. It will be posted on the course Moodle page several months before the seminar takes place. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
All primary readings must be made before the seminar actually begins
so that fruitful discussion between all members of the seminar can be
possible. All required secondary readings and most primary readings will be made available several
months beforehand via the course Moodle page. You are required to purchase Joseph O'Neill's Netherland for our final sessions. |
|