Datos Identificativos 2018/19
Asignatura (*) Literatura e diversidade cultural no ámbito anglófono Código 613505015
Titulación
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2013)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Liste Noya, Jose
Correo electrónico
jose.listen@udc.es
Profesorado
Liste Noya, Jose
Correo electrónico
jose.listen@udc.es
Web http://www.imaes.eu/?page_id=31
Descrición xeral Toda la información relativa tanto a esta materia como al resto del Máster la pueden encontrar en la dirección Web arriba señalada.

Competencias do título
Código Competencias do título
A9 E09. Coñecemento dos principais modelos e recursos de investigación literaria/cultural no ámbito anglófono
A10 E10. Capacidade de utilizar as técnicas empregadas para a análise de textos artísticos e culturais no ámbito anglófono
A11 E11. Capacidade para identificar e analizar as características máis relevantes da cultura e das institucións do ámbito anglófono a través de diversos tipos de textos pertencentes a diferentes épocas históricas.
B6 CX1. Capacidade de afondar naqueles conceptos, principios, teorías ou modelos relacionados cos distintos campos dos Estudos Ingleses, así como de coñecer a metodoloxía necesaria para a resolución de problemas propios de devandita área de estudo
B7 CX2. Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos na contorna multidisciplinar e multifacética dos Estudos Ingleses
B9 CX4. Capacidade para presentar en público experiencias, ideas ou informes, así como emitir xuízos en función de criterios, de normas externas ou de reflexións persoais para o que será necesario alcanzar un dominio suficiente da linguaxe académica e científica tanto na súa vertente escrita como oral.
B10 CX5. Habilidad para investigar e manexar novos coñecementos e información no contexto dos Estudos Ingleses
B11 CX6. Capacidade para adquirir un espírito crítico que leve aos estudantes a considerar a pertinencia das investigacións existentes nas áreas de estudo que conforman os Estudos Ingleses, así como das súas propias.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
An advanced introduction to the theoretical and historical contexts of the multiculturalism debate and later manifestations of cultural diversity in the English-speaking world and its supporting methodological frameworks. The aim is to attain a working knowledge of and critical competence in the theories and debates that constitute the concept of the multicultural in the literature and culture of the English-speaking world via a focus on certain national, regional, and thematic domains that exemplify in their own specific ways cultural diversity in its different manifestations. AI9
AI10
AI11
BI6
BI7
BI9
BI10
BI11

Contidos
Temas Subtemas
1. Multicultural: defining/critiquing cultural diversity
2. Text in/-ing Space: Science Fiction and/as culture
3. Stars in My Pocket Like Grains of Sand – Prologue: A World Apart (3-57)
4. Stars in My Pocket Like Grains of Sand: Monologues 1 (61-170)
5. Stars in My Pocket Like Grains of Sand: Monologues 2 (171-323)
6. "Aye, and Gomorrah": identity's place, desire's space
7. Stars in My Pocket Like Grains of Sand: Epilogue (327-347)

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Discusión dirixida A11 B11 4 4 8
Estudo de casos A10 B7 B10 8 14 22
Presentación oral B9 1 8 9
Traballos tutelados A10 B7 B10 B11 0 20 20
Actividades iniciais A9 B6 4 4 8
 
Atención personalizada 8 0 8
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Discusión dirixida Discusión en seminario dos textos primarios e as materias teóricas
Estudo de casos Analise e debate dos textos primarios e teóricos en seminario
Presentación oral Presentación de traballos individuáis de aspectos concretos das obras de leiture escollidos en consulta co profesor
Traballos tutelados Elaboración de un traballo de investigación en forma de ensaio
Actividades iniciais Introducción ós conceptos teóricos que se manexara´n no seminario

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Personal tutorials with the supervisor in order to guide the student's reading and her research work.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A10 B7 B10 B11 Personal research in the shape of a written essay on a topic related to the seminar's subject matter chosen in consultation with the teacher 60
Estudo de casos A10 B7 B10 Close reading presented in seminar session of a key aspect of one of the set literary readings 20
Presentación oral B9 Individual presentation of one of the set theoretical texts encouraging participation by other students 20
 
Observacións avaliación


Dado o carácter
semi-presencial do título, a asistencia é obrigatoria, salvo
dispensa solicitada en tempo e forma e concedida pola Comisión
Académica Universitaria do título, e sempre respetando as
normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes
no título, así como os sistemas de avaliación que figuran
expresamente nas guías docentes das diferentes materias, e sen
prexuízo das consecuencias que poida ter para a súa avaliación
final a ausencia a determinadas sesións presenciais.


Quen teña concedida a
dispensa académica, e como establece a Normativa de permanencia da
universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á
oportunidade de xullo.


Quen non leve a cabo o
traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou superior
ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a
cualificación de Non Presentado.


Quen non aprobe na primeira
oportunidade terá á posibilidade da oportunidade de xullo, na que
cada estudante terá que demostrar ter acadadas as competencias
da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado
do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade,
máis os exercicios convidos que poidan suplir o resto das
actividades.


Fontes de información
Bibliografía básica

Primary sources:

Samuel Delany, Stars in My Pocket Like Grains of Sand
Samuel Delany, "Aye, and Gomorrah"

Bibliografía complementaria

All secondary materials and critical bibliographies will be provided before the course begins, preferably during the first semester. It will be posted on the course Moodle page several months before the seminar takes place.


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

All primary readings must be made before the seminar actually begins so that fruitful discussion between all members of the seminar can be possible. All required secondary readings and most primary readings will be made available several months beforehand via the course Moodle page.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías