Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Estudos ingleses e medios de comunicación Código 613505101
Titulación
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2019)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Estévez Saa, José Manuel
Correo electrónico
jose.manuel.estevez.saa@udc.es
Profesorado
Estévez Saa, José Manuel
Correo electrónico
jose.manuel.estevez.saa@udc.es
Web http://www.imaes.eu/?page_id=31
Descrición xeral Os medios de comunicación en lingua inglesa, as técnicas de redacción xornalística, os estilos xornalísticos, o léxico propio dos xornais, os titulares de prensa e a súa tradución. Máis información na web reseñada enrriba destas liñas.
Plan de continxencia 1.Modificacións nos contidos
Non se modifican.
2.Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Textos, Documentos e Traballos tutelados.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Sesións presenciais que pasan a ser telemáticas no mesmo horario vía Email, Moodle e Teams.
3.Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle, Teams e Correo Electrónico.
4.Modificacións na avaliación
Avaliación Continua 100%. Traballos tutelados, Tarefas de lectura, Ensaio, Exercicios e Actividades propostas.
Observacións de avaliación:
Participación evaluada vía Teams e a través de contribucións escritas á discusión.
5.Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se modifica. Facilitaranse textos en formato electrónico sempre que sexa posible.

Competencias do título
Código Competencias do título
A2 E02. Coñecemento dos principais recursos e ferramentas de investigación lingüística.
A3 E03. Capacidade de reflexionar sobre os factores que condicionan a aprendizaxe e a adquisición do inglés como lingua estranxeira.
A5 E05. Coñecemento dos estudos do inglés con fins específicos e as súas aplicaciónns a outras disciplinas.
A7 E07. Capacidade para analizar distintos tipos de discursos e xéneros discursivos orais e/ou escritos en lingua inglesa.
A8 E08. Coñecemento do papel do inglés nos distintos medios de comunicación.
A10 E10. Capacidade de utilizar as técnicas empregadas para a análise de textos artísticos e culturais no ámbito anglófono
A15 E15. Coñecer entornas laborais e profesionais onde o inglés ocupa un lugar relevante como medio e vehículo de expresión.
B3 CB8. Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
B4 CB9. Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades.
B7 CX2. Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos na contorna multidisciplinar e multifacética dos Estudos Ingleses
B8 CX3. Capacidade para utilizar de forma eficiente as novas tecnoloxías da información e da comunicación no ámbito dos Estudos Ingleses.
B9 CX4. Capacidade para presentar en público experiencias, ideas ou informes, así como emitir xuízos en función de criterios, de normas externas ou de reflexións persoais para o que será necesario alcanzar un dominio suficiente da linguaxe académica e científica tanto na súa vertente escrita como oral.
B14 CX9. Capacidade para realizar traballos de investigación de carácter académico nos distintos ámbitos dos Estudos Ingleses

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Proporcionar aos estudantes os conceptos e destrezas básicas relacionadas co Inglés e os Medios de Comunicación AI3
AI5
AI7
AI8
AI15
BI3
BI4
BI7
BI8
BI9
BI14
Considerar cómo os métodos de comunicación evolucionaron desde formas interpersonales a comunicación de masas. AI5
AI7
AI10
BI4
BI8
BI9
Proporcionar aos estudantes fundamentos conceptuais para estudar textos e productos dos medios de comunicación. AI3
AI5
AI7
AI8
BI8
BI9
BI14
Analizar e investigar a comunicación audio-visual, impresa e basada en TIC. AI3
AI5
AI7
BI4
BI8
Aprender a comunicarse con fluidez dentro do mundo audiovisual e de prensa escrita. AI3
BI4
BI8
BI9
Comunicarse de maneira eficaz en inglés oral e escrito AI5
AI8
BI8
BI9
Proporcionar ao alumnado un análisis completo das diferentes tipoloxías periodísticas e as diferentes técnicas lingüísticas que se deben emplear en cada unha delas. AI2
AI3
AI5
AI7
BI7
BI14
Traducir textos periodísticos á lingua galega e á lingua castelá. AI5
AI7
BI7
BI9
Ser capaces de escribir textos periodísticos en lingua inglesa. En concreto, titulares en estilos diferentes e con obxectivos diversos. AI5
AI7
AI8
BI7

Contidos
Temas Subtemas
Principais medios de comunicación. Estudo de textos e productos. Audiencias e institucións.
Qué son as noticias? Historias: identificación e tipoloxía. Elaboración de noticias. Análise. Representación e ideoloxía
A linguaxe dos medios de comunicación. Escritura e edición. Ortografía e puntuación. Estilo. Erros comúns.
Terminoloxía e conceptos relacionados coas TIC. Elementos multimedia e medios de comunicación dixitais.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Seminario A2 A3 A5 A7 A8 A10 A15 B3 B4 B7 B8 B9 B14 10 50 60
Presentación oral A2 A3 A5 A7 A8 A10 A15 B3 B4 B7 B8 B9 B14 1 1 2
Obradoiro A2 A3 A5 A7 A8 A10 A15 B3 B4 B7 B8 B9 B14 3 9 12
 
Atención personalizada 1 0 1
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Seminario A asistencia a clase é obrigatoria. Clases teóricas expoñendo conceptos e terminoloxía, coa utilización de presentacións multimedia, videos e elementos que podan contribuir a comprender os conceptos, procesos e ideas. Traballo en pequenos grupos para elaboración de proxectos, preguntas, opinións. Durante o curso os alumnos preparán e farán comentarios sobre os temas, vídeos e material presentado en clase ou a través do campus virtual. Esta metodoloxía ten como obxectivo a práctica de destrezas orais e escritas, así como promover o traballo individual e en grupo.
Presentación oral Unha presentación sobre o traballo final
Obradoiro Traballo en pequenos grupos de discusión e debate. O alumnado preparará e comentará diversos temas durante o curso, usando video e outro tipo de medios, así como a plataforma dixital.

Atención personalizada
Metodoloxías
Seminario
Obradoiro
Descrición
A asistencia ás sesións na aula é obrigatoria.
Pódese acudir ao despacho do profesor en horas de titoría, e tamén poden contactar con el a través do correo electrónico.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Seminario A2 A3 A5 A7 A8 A10 A15 B3 B4 B7 B8 B9 B14 A asistencia a clase é obrigatoria.

- Exame curto de opción múltiple, respostas curtas, verdadero/falso, etc para amosar o progreso de aprendizaxe do alumnado sobre as materias traballadas na clase. (25%)

- Entrega dun traballo ou proxecto escrito (25%)
50
Presentación oral A2 A3 A5 A7 A8 A10 A15 B3 B4 B7 B8 B9 B14 Presentación oral en inglés. Terá un valor do 50% da nota total do traballo final. 25
Obradoiro A2 A3 A5 A7 A8 A10 A15 B3 B4 B7 B8 B9 B14 Esta parte da avaliación consistirá en preguntas do profesorado ao alumnado, tanto orales como escritas. Se terá en conta a participación activa na plataforma virtual e nas discusións nesta materia. 25
 
Observacións avaliación
<p> Os progresos do alumnado serán avaliados no transcurso do seminario, tendo en conta a asistencia a e a participación activa nas sesións presenciais, ademais do traballo individual de cada alumno/a. Contemplaranse a participación, implicación e execución das
tarefas orais e escritas, realizadas dentro e fora da aula (por exemplo, exercicios, problemas, comentarios, tarefas escritas, presentacións orais e escritas, problemas de análise, e tests).</p><p><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:officedocumentsettings>
<o:allowpng/>
</o:officedocumentsettings>
</xml><p><!--[if gte mso 9]><xml>
<w:worddocument>
<w:view>Normal</w:view>
<w:zoom>0</w:zoom>
<w:trackmoves/>
<w:trackformatting/>
<w:hyphenationzone>21</w:hyphenationzone>
<w:punctuationkerning/>
<w:validateagainstschemas/>
<w:saveifxmlinvalid>false</w:saveifxmlinvalid>
<w:ignoremixedcontent>false</w:ignoremixedcontent>
<w:alwaysshowplaceholdertext>false</w:alwaysshowplaceholdertext>
<w:donotpromoteqf/>
<w:lidthemeother>ES-TRAD</w:lidthemeother>
<w:lidthemeasian>X-NONE</w:lidthemeasian>
<w:lidthemecomplexscript>X-NONE</w:lidthemecomplexscript>
<w:compatibility>
<w:breakwrappedtables/>
<w:snaptogridincell/>
<w:wraptextwithpunct/>
<w:useasianbreakrules/>
<w:dontgrowautofit/>
<w:splitpgbreakandparamark/>
<w:enableopentypekerning/>
<w:dontflipmirrorindents/>
<w:overridetablestylehps/>
</w:compatibility>
<w:donotoptimizeforbrowser/>
<m:mathpr>
<m:mathfont m:val="Cambria Math"/>
<m:brkbin m:val="before"/>
<m:brkbinsub m:val="&#45;-"/>
<m:smallfrac m:val="off"/>
<m:dispdef/>
<m:lmargin m:val="0"/>
<m:rmargin m:val="0"/>
<m:defjc m:val="centerGroup"/>
<m:wrapindent m:val="1440"/>
<m:intlim m:val="subSup"/>
<m:narylim m:val="undOvr"/>
</m:mathpr></w:worddocument>
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<w:latentstyles deflockedstate="false" defunhidewhenused="true"
defsemihidden="true" defqformat="false" defpriority="99"
latentstylecount="267">
<w:lsdexception locked="false" priority="0" semihidden="false"
unhidewhenused="false" qformat="true" name="Normal"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="9" semihidden="false"
unhidewhenused="false" qformat="true" name="heading 1"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="9" qformat="true" name="heading 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="9" qformat="true" name="heading 3"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="9" qformat="true" name="heading 4"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="9" qformat="true" name="heading 5"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="9" qformat="true" name="heading 6"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="9" qformat="true" name="heading 7"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="9" qformat="true" name="heading 8"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="9" qformat="true" name="heading 9"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="39" name="toc 1"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="39" name="toc 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="39" name="toc 3"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="39" name="toc 4"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="39" name="toc 5"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="39" name="toc 6"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="39" name="toc 7"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="39" name="toc 8"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="39" name="toc 9"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="35" qformat="true" name="caption"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="10" semihidden="false"
unhidewhenused="false" qformat="true" name="Title"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="1" name="Default Paragraph Font"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="11" semihidden="false"
unhidewhenused="false" qformat="true" name="Subtitle"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="22" semihidden="false"
unhidewhenused="false" qformat="true" name="Strong"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="20" semihidden="false"
unhidewhenused="false" qformat="true" name="Emphasis"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="59" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Table Grid"/>
<w:lsdexception locked="false" unhidewhenused="false" name="Placeholder Text"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="1" semihidden="false"
unhidewhenused="false" qformat="true" name="No Spacing"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="60" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light Shading"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="61" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light List"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="62" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light Grid"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="63" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Shading 1"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="64" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Shading 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="65" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium List 1"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="66" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium List 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="67" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 1"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="68" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="69" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 3"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="70" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Dark List"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="71" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful Shading"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="72" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful List"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="73" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful Grid"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="60" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light Shading Accent 1"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="61" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light List Accent 1"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="62" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light Grid Accent 1"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="63" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Shading 1 Accent 1"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="64" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Shading 2 Accent 1"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="65" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium List 1 Accent 1"/>
<w:lsdexception locked="false" unhidewhenused="false" name="Revision"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="34" semihidden="false"
unhidewhenused="false" qformat="true" name="List Paragraph"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="29" semihidden="false"
unhidewhenused="false" qformat="true" name="Quote"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="30" semihidden="false"
unhidewhenused="false" qformat="true" name="Intense Quote"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="66" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium List 2 Accent 1"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="67" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 1 Accent 1"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="68" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 2 Accent 1"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="69" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 3 Accent 1"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="70" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Dark List Accent 1"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="71" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful Shading Accent 1"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="72" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful List Accent 1"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="73" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful Grid Accent 1"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="60" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light Shading Accent 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="61" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light List Accent 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="62" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light Grid Accent 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="63" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Shading 1 Accent 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="64" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Shading 2 Accent 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="65" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium List 1 Accent 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="66" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium List 2 Accent 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="67" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 1 Accent 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="68" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 2 Accent 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="69" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 3 Accent 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="70" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Dark List Accent 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="71" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful Shading Accent 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="72" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful List Accent 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="73" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful Grid Accent 2"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="60" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light Shading Accent 3"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="61" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light List Accent 3"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="62" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light Grid Accent 3"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="63" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Shading 1 Accent 3"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="64" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Shading 2 Accent 3"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="65" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium List 1 Accent 3"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="66" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium List 2 Accent 3"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="67" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 1 Accent 3"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="68" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 2 Accent 3"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="69" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 3 Accent 3"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="70" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Dark List Accent 3"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="71" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful Shading Accent 3"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="72" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful List Accent 3"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="73" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful Grid Accent 3"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="60" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light Shading Accent 4"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="61" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light List Accent 4"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="62" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light Grid Accent 4"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="63" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Shading 1 Accent 4"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="64" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Shading 2 Accent 4"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="65" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium List 1 Accent 4"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="66" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium List 2 Accent 4"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="67" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 1 Accent 4"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="68" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 2 Accent 4"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="69" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 3 Accent 4"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="70" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Dark List Accent 4"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="71" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful Shading Accent 4"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="72" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful List Accent 4"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="73" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful Grid Accent 4"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="60" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light Shading Accent 5"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="61" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light List Accent 5"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="62" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light Grid Accent 5"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="63" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Shading 1 Accent 5"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="64" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Shading 2 Accent 5"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="65" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium List 1 Accent 5"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="66" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium List 2 Accent 5"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="67" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 1 Accent 5"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="68" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 2 Accent 5"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="69" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 3 Accent 5"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="70" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Dark List Accent 5"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="71" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful Shading Accent 5"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="72" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful List Accent 5"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="73" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful Grid Accent 5"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="60" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light Shading Accent 6"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="61" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light List Accent 6"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="62" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Light Grid Accent 6"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="63" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Shading 1 Accent 6"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="64" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Shading 2 Accent 6"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="65" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium List 1 Accent 6"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="66" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium List 2 Accent 6"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="67" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 1 Accent 6"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="68" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 2 Accent 6"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="69" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Medium Grid 3 Accent 6"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="70" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Dark List Accent 6"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="71" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful Shading Accent 6"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="72" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful List Accent 6"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="73" semihidden="false"
unhidewhenused="false" name="Colorful Grid Accent 6"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="19" semihidden="false"
unhidewhenused="false" qformat="true" name="Subtle Emphasis"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="21" semihidden="false"
unhidewhenused="false" qformat="true" name="Intense Emphasis"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="31" semihidden="false"
unhidewhenused="false" qformat="true" name="Subtle Reference"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="32" semihidden="false"
unhidewhenused="false" qformat="true" name="Intense Reference"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="33" semihidden="false"
unhidewhenused="false" qformat="true" name="Book Title"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="37" name="Bibliography"/>
<w:lsdexception locked="false" priority="39" qformat="true" name="TOC Heading"/>
</w:latentstyles>
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 10]>
<style>
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Tabla normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:"Cambria","serif";
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-ansi-language:ES-TRAD;
mso-fareast-language:EN-US;}
</style>
<![endif]-->

<p class="MsoNormal">Dado o carácter semi-presencial do título, a
asistencia é obrigatoria, salvo dispensa solicitada en tempo e forma e
concedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre respetando
as normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes no
título, así como os sistemas de avaliación que figuran expresamente nas guías
docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das consecuencias que poida
ter para a súa avaliación final a ausencia a determinadas sesións presenciais.</p>

<p class="MsoNormal">Quen
teña concedida a dispensa académica, e como establece a Normativa de
permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidade
de xullo.</p>

<p class="MsoNormal">Quen
non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou
superior ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a cualificación
de Non Presentado.</p>

<p class="MsoNormal">Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidade
de xullo, na que cada estudante terá que&nbsp;demostrar ter acadadas as
competencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado
do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios
convidos que poidan suplir o resto das actividades.</p>

</p><style><p class="MsoNormal">Os progresos do alumnado serán
avaliados no transcurso do seminario, tendo en conta a asistencia a e a
participación activa nas sesións presenciais, ademais do traballo individual de
cada alumno/a. Contemplaranse a participación, implicación e execución das
tarefas orais e escritas, realizadas dentro e fora da aula (por exemplo,
exercicios, problemas, comentarios, tarefas escritas, presentacións orais e
escritas, problemas de análise, e tests).</p> </body> </html> </style>

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía básica e complementaria
Branston, Gill and Roy Stafford. The Media Student’s Book. London: Routledge, 2010
Ceramella, N. Cambridge English for the Media. Cambridge University Press, 2008.
Clark, Vivienne, James Baker, and Eileen Lewis. Key Concepts &amp; Skills for Media Studies. London: Hodder, 2008.
Downes, B. and S. Miller. Teach Yourself Media Studies. London: Hodder,1998.
Evans, Harold. Essential English for Journalists, Editors and Writers. London: Pimlico, 2000.
Glynn, Kevin. Tabloid Culture. London: Duke University Press, 2000.
Hicks, Wynford, S. Adams and H. Gilbert. English for Journalists. London: Routledge, 2009.
Keeble, Richard. The Language of Newspapers. London: Routledge, 2002.
O’Sullivan, Tim, Brian Dutton, and Philip Rayner. Studying the Media. London:Arnold, 2003.
Price, Stuart. Media Studies. London: Longman, 2000.
Wall, Peter. Media Studies for GCSE. London: Collins, 2000.

Recommended websites:
www.media-awareness.ca
www.bfi.org.uk/education-research
www.newmediastudies.com/
www.theory.org.uk/
www.mediaguardian.co.uk

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías