Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Géneros y modos literarios en lengua inglesa Código 613505119
Titulación
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2019)
Descriptores Ciclo Periodo Curso Tipo Créditos
Máster Oficial 2º cuatrimestre
Primero Optativa 3
Idioma
Inglés
Modalidad docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinador/a
Gomez Blanco, Carlos Juan
Correo electrónico
carlos.gomezb@udc.es
Profesorado
Gomez Blanco, Carlos Juan
Correo electrónico
carlos.gomezb@udc.es
Web http://http://www.imaes.eu/
Descripción general http://www.imaes.eu/
Debate e análise do xénero literario enfocado ás expectativas dos lectores e á naturalización de textos desconocidos.
Plan de contingencia 1. Modificacións nos contidos
Sen cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas
*Metodoloxías docentes que se modifican
A presentación oral do traballo sería en Teams. De ter problemas con Teams se grabaría y mandaría en video a través de Moodle. Todas as clases via Moodle ou Teams no horario de clase oficial. Os comentarios de texto a través de Moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo eléctronico, Moodle e Teams.
4. Modificacións na avaliación
Ninguna
*Observacións de avaliación:
Os alumnos con dispensa ou dedicación a tempo parcial terán o mesmo traballo tutelado que os demais. Os comentarios de texto feitos durante o curso serán reemplazados por uno nun día de mutuo acordo. A presentación oral é opcional e poderá facerse en un horario distinto sempre antes do fin do curso.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Ninguna

Competencias del título
Código Competencias del título

Resultados de aprendizaje
Resultados de aprendizaje Competencias del título
Aprendizaje y manejo de tipología literaria derivada de los conceptos de “género” y “modo” -Participación en debates teóricos sobre los conceptos de “género” y “modo” -Conocimiento y análisis de textos teóricos y literarios en lengua inglesas de distintos periodos desde la perspectiva del “género” y el “modo”. A1
A1
A1
A1
A1
A1
A1
B1
B1
B1
C1

Contenidos
Tema Subtema
1. Teoría y conceptos de género y modo: definición, similitudes y diferencias
2. Formulaciones xenéricas y modalis en la preceptiva literaria en lingua inglesa
3. De la comedia a la á tragedia: géneros y modos en obras de la tradición literaria y fílmica en inglés
Estudo de fontes (Dryden, Fielding, etc)
Problemas.
Naturalización.
Parodia

Planificación
Metodologías / pruebas Competéncias Horas presenciales Horas no presenciales / trabajo autónomo Horas totales
Seminario A1 A2 A3 A7 A9 A10 A11 B6 B7 B9 C6 7 20 27
Trabajos tutelados A1 A3 A7 A9 A10 B6 B7 2 18 20
Foro virtual A1 A2 A3 A7 A9 B6 0 10 10
Sesión magistral A7 A9 A11 B6 B7 B9 5 11 16
 
Atención personalizada 2 0 2
 
(*)Los datos que aparecen en la tabla de planificación són de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos

Metodologías
Metodologías Descripción
Seminario Seminarios: nos que se estudiarán casos prácticos que exemplifiquen o uso de géneros e modos literarios na literatura en lingua inglesa así como a subversión dos mesmos na historia da literatura en lingua inglesa.
Trabajos tutelados Ensaio de 10 folios a dobre espazo
Foro virtual Titorías virtuais: control de lecturas, revisión de ensaios. Foros de debate a través da plataforma virtual.
Sesión magistral Sesións presenciais de carácter expositivo sobre os conceptos teóricos de xénero e modo literario.

Atención personalizada
Metodologías
Trabajos tutelados
Descripción
Orientación del mismo.

Evaluación
Metodologías Competéncias Descripción Calificación
Seminario A1 A2 A3 A7 A9 A10 A11 B6 B7 B9 C6 Comentarios hechos en clase. 20
Trabajos tutelados A1 A3 A7 A9 A10 B6 B7 Ensayo escrito de 8 puntos (y presentación oral previa del mismo si es factible, en cuyo caso la presentación valdría la mitad (el 40% de la nota final). 80
 
Observaciones evaluación

Dado o carácter semi-presencial do título, a
asistencia é obrigatoria, salvo dispensa solicitada en tempo e forma e
concedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre respetando
as normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes no
título, así como os sistemas de avaliación que figuran expresamente nas guías
docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das consecuencias que poida
ter para a súa avaliación final a ausencia a determinadas sesións presenciais.

Quen
teña concedida a dispensa académica, e como establece a Normativa de
permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidade
de xullo.

Quen
non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou
superior ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a cualificación
de Non Presentado.

Traballos orixinales, non plaxiados. Usaremos turnitin.

Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidade
de xullo, na que cada estudante terá que demostrar ter acadadas as
competencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado
do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios
convidos que poidan suplir o resto das actividades.


Fuentes de información
Básica

Bibliografía básica e complementaria
Aristotle. Poetics. Trans. Gerald F. Else. Michigan: The University Press, 1977.
Bushnell, Rebeca, ed. A Companion to Tragedy. Malden, MA: Blackwell, 2005.
Derrida, Jacques. “The Law of Genre”. Trans. A. Ronell. Critical Inquiry 7/1 (1980): 55-81. Available at: http://eng1020.pbworks.com/f/DerridaLawofGenre.pdf
Fowler, Alastair. Kinds of Literature: An Introduction to the Theory of Genres and Modes. Oxford: Oxford University Press, 1982.
Genette, Gérard. The Architext: An Introduction. Trans. Jane A. Lewin. Berkeley, CA: University of California Press, 1992.
Lodge, David. The Modes of Modern Writing: Metaphor, Metonymy, and the Typology of Modern Literature. Cornell University Press, 1977.
Stott, Andrew. Comedy. New York: Routledge, 2005.
Todorov, Tzvetan. Genres in Discourse. Trans. Catherine Porter. Cambridge: Cambridge University Press, 1990.
Wallace, Jennifer. The Cambridge Introduction to Tragedy. Cambridge: Cambridge University Press, 2007.
Weitz, Eric. The Cambridge Introduction to Comedy. Cambridge: Cambridge University Press, 2009.

Complementária


Recomendaciones
Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente

Asignaturas que se recomienda cursar simultáneamente

Asignaturas que continúan el temario

Otros comentarios


(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías