Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Xéneros e modos literarios en lingua inglesa Código 613505119
Titulación
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2019)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Gomez Blanco, Carlos Juan
Correo electrónico
carlos.gomezb@udc.es
Profesorado
Gomez Blanco, Carlos Juan
Correo electrónico
carlos.gomezb@udc.es
Web http://http://www.imaes.eu/
Descrición xeral http://www.imaes.eu/
Debate e análise do xénero literario enfocado ás expectativas dos lectores e á naturalización de textos desconocidos.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos
Sen cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas
*Metodoloxías docentes que se modifican
A presentación oral do traballo sería en Teams. De ter problemas con Teams se grabaría y mandaría en video a través de Moodle. Todas as clases via Moodle ou Teams no horario de clase oficial. Os comentarios de texto a través de Moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo eléctronico, Moodle e Teams.
4. Modificacións na avaliación
Ninguna
*Observacións de avaliación:
Os alumnos con dispensa ou dedicación a tempo parcial terán o mesmo traballo tutelado que os demais. Os comentarios de texto feitos durante o curso serán reemplazados por uno nun día de mutuo acordo. A presentación oral é opcional e poderá facerse en un horario distinto sempre antes do fin do curso.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Ninguna

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Aprendizaje y manejo de tipología literaria derivada de los conceptos de “género” y “modo” -Participación en debates teóricos sobre los conceptos de “género” y “modo” -Conocimiento y análisis de textos teóricos y literarios en lengua inglesas de distintos periodos desde la perspectiva del “género” y el “modo” A1
A1
A1
A1
A1
A1
A1
B1
B1
B1
C1

Contidos
Temas Subtemas
1. Os conceptos de xénero e modo: definición, similitudes e diferencias
2. Formulacións xenéricas e modais na preceptiva literaria en lingua inglesa
3. Da comedia e o cómico á traxedia e o trágico: xéneros e modos en obras da tradición literaria e fílmica en inglés
Estudo de fontes (Dryden, Fielding, etc)
Problemas.
Naturalización.
Parodia

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Seminario A1 A2 A3 A7 A9 A10 A11 B6 B7 B9 C6 7 20 27
Traballos tutelados A1 A3 A7 A9 A10 B6 B7 2 18 20
Foro virtual A1 A2 A3 A7 A9 B6 0 10 10
Sesión maxistral A7 A9 A11 B6 B7 B9 5 11 16
 
Atención personalizada 2 0 2
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Seminario Seminarios: nos que se estudiarán casos prácticos que exemplifiquen o uso de géneros e modos literarios na literatura en lingua inglesa así como a subversión dos mesmos na historia da literatura en lingua inglesa.
Traballos tutelados Ensaio de 10 folios a dobre espazo
Foro virtual Titorías virtuais: control de lecturas, revisión de ensaios. Foros de debate a través da plataforma virtual.
Sesión maxistral Sesións presenciais de carácter expositivo sobre os conceptos teóricos de xénero e modo literario.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Orientación do mesmo.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Seminario A1 A2 A3 A7 A9 A10 A11 B6 B7 B9 C6 Comentarios en clase. 20
Traballos tutelados A1 A3 A7 A9 A10 B6 B7 ensaio escrito (e presentacion oral previa do mesmo si é factible; a presentación valdría o 50% de esta parte e o 40% da nota final). 80
 
Observacións avaliación

Dado o carácter semi-presencial do título, a
asistencia é obrigatoria, salvo dispensa solicitada en tempo e forma e
concedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre respetando
as normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes no
título, así como os sistemas de avaliación que figuran expresamente nas guías
docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das consecuencias que poida
ter para a súa avaliación final a ausencia a determinadas sesións presenciais.

Quen
teña concedida a dispensa académica, e como establece a Normativa de
permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidade
de xullo.

Quen
non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou
superior ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a cualificación
de Non Presentado.

Traballos orixinales, non plaxiados. Usaremos turnitin.

Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidade
de xullo, na que cada estudante terá que demostrar ter acadadas as
competencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado
do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios
convidos que poidan suplir o resto das actividades.


Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía básica e complementaria
Aristotle. Poetics. Trans. Gerald F. Else. Michigan: The University Press, 1977.
Bushnell, Rebeca, ed. A Companion to Tragedy. Malden, MA: Blackwell, 2005.
Derrida, Jacques. “The Law of Genre”. Trans. A. Ronell. Critical Inquiry 7/1 (1980): 55-81. Available at: http://eng1020.pbworks.com/f/DerridaLawofGenre.pdf
Fowler, Alastair. Kinds of Literature: An Introduction to the Theory of Genres and Modes. Oxford: Oxford University Press, 1982.
Genette, Gérard. The Architext: An Introduction. Trans. Jane A. Lewin. Berkeley, CA: University of California Press, 1992.
Lodge, David. The Modes of Modern Writing: Metaphor, Metonymy, and the Typology of Modern Literature. Cornell University Press, 1977.
Stott, Andrew. Comedy. New York: Routledge, 2005.
Todorov, Tzvetan. Genres in Discourse. Trans. Catherine Porter. Cambridge: Cambridge University Press, 1990.
Wallace, Jennifer. The Cambridge Introduction to Tragedy. Cambridge: Cambridge University Press, 2007.
Weitz, Eric. The Cambridge Introduction to Comedy. Cambridge: Cambridge University Press, 2009.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías