Identifying Data 2020/21
Subject (*) Literary Genres in English Code 613505119
Study programme
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2019)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 3
Language
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Letras
Coordinador
Gomez Blanco, Carlos Juan
E-mail
carlos.gomezb@udc.es
Lecturers
Gomez Blanco, Carlos Juan
E-mail
carlos.gomezb@udc.es
Web http://http://www.imaes.eu/
General description http://www.imaes.eu/
Debate e análise do xénero literario enfocado ás expectativas dos lectores e á naturalización de textos desconocidos.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Sen cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas
*Metodoloxías docentes que se modifican
A presentación oral do traballo sería en Teams. De ter problemas con Teams se grabaría y mandaría en video a través de Moodle. Todas as clases via Moodle ou Teams no horario de clase oficial. Os comentarios de texto a través de Moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo eléctronico, Moodle e Teams.
4. Modificacións na avaliación
Ninguna
*Observacións de avaliación:
Os alumnos con dispensa ou dedicación a tempo parcial terán o mesmo traballo tutelado que os demais. Os comentarios de texto feitos durante o curso serán reemplazados por uno nun día de mutuo acordo. A presentación oral é opcional e poderá facerse en un horario distinto sempre antes do fin do curso.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Ninguna

Study programme competencies
Code Study programme competences

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Learn literary typology and concepts associated with “genre”. Debate on such concepts. Textual analysis. A1
A1
A1
A1
A1
A1
A1
B1
B1
B1
C1

Contents
Topic Sub-topic
1. Genre concepts and theory.
2. Generic formulae.
3. Comedy and tragedy in English/American literature and film.
Study of sources (Dryden, Fielding, etc)
Problems.
Naturalization.
Parody

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Seminar A1 A2 A3 A7 A9 A10 A11 B6 B7 B9 C6 7 20 27
Supervised projects A1 A3 A7 A9 A10 B6 B7 2 18 20
Online forum A1 A2 A3 A7 A9 B6 0 10 10
Guest lecture / keynote speech A7 A9 A11 B6 B7 B9 5 11 16
 
Personalized attention 2 0 2
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Seminar Seminarios: nos que se estudiarán casos prácticos que exemplifiquen o uso de géneros e modos literarios na literatura en lingua inglesa así como a subversión dos mesmos na historia da literatura en lingua inglesa.
Supervised projects Ensaio de 10 folios a dobre espazo
Online forum Titorías virtuais: control de lecturas, revisión de ensaios. Foros de debate a través da plataforma virtual.
Guest lecture / keynote speech Sesións presenciais de carácter expositivo sobre os conceptos teóricos de xénero e modo literario.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
Help with the essay

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Seminar A1 A2 A3 A7 A9 A10 A11 B6 B7 B9 C6 Commentaries done in class. 20
Supervised projects A1 A3 A7 A9 A10 B6 B7 Written essay (and a previous oral presentation if possible, in which case the written version is 50 per cent of this mark, that is, 4 points). 80
 
Assessment comments

Dado o carácter semi-presencial do título, a
asistencia é obrigatoria, salvo dispensa solicitada en tempo e forma e
concedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre respetando
as normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes no
título, así como os sistemas de avaliación que figuran expresamente nas guías
docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das consecuencias que poida
ter para a súa avaliación final a ausencia a determinadas sesións presenciais.

Quen
teña concedida a dispensa académica, e como establece a Normativa de
permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidade
de xullo.

Quen
non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou
superior ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a cualificación
de Non Presentado.

Traballos orixinales, non plaxiados. Usaremos turnitin.

Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidade
de xullo, na que cada estudante terá que demostrar ter acadadas as
competencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado
do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios
convidos que poidan suplir o resto das actividades.


Sources of information
Basic

Bibliografía básica e complementaria
Aristotle. Poetics. Trans. Gerald F. Else. Michigan: The University Press, 1977.
Bushnell, Rebeca, ed. A Companion to Tragedy. Malden, MA: Blackwell, 2005.
Derrida, Jacques. “The Law of Genre”. Trans. A. Ronell. Critical Inquiry 7/1 (1980): 55-81. Available at: http://eng1020.pbworks.com/f/DerridaLawofGenre.pdf
Fowler, Alastair. Kinds of Literature: An Introduction to the Theory of Genres and Modes. Oxford: Oxford University Press, 1982.
Genette, Gérard. The Architext: An Introduction. Trans. Jane A. Lewin. Berkeley, CA: University of California Press, 1992.
Lodge, David. The Modes of Modern Writing: Metaphor, Metonymy, and the Typology of Modern Literature. Cornell University Press, 1977.
Stott, Andrew. Comedy. New York: Routledge, 2005.
Todorov, Tzvetan. Genres in Discourse. Trans. Catherine Porter. Cambridge: Cambridge University Press, 1990.
Wallace, Jennifer. The Cambridge Introduction to Tragedy. Cambridge: Cambridge University Press, 2007.
Weitz, Eric. The Cambridge Introduction to Comedy. Cambridge: Cambridge University Press, 2009.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.