Datos Identificativos 2022/23
Asignatura (*) Xéneros e modos literarios en lingua inglesa Código 613505119
Titulación
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2019)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Inglés
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Gomez Blanco, Carlos Juan
Correo electrónico
carlos.gomezb@udc.es
Profesorado
Gomez Blanco, Carlos Juan
Correo electrónico
carlos.gomezb@udc.es
Web http://http://www.imaes.eu/
Descrición xeral http://www.imaes.eu/
Debate e análise do xénero literario enfocado ás expectativas dos lectores e á naturalización de textos desconocidos.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Aprendizaje y manejo de tipología literaria derivada de los conceptos de “género” y “modo” -Participación en debates teóricos sobre los conceptos de “género” y “modo” -Conocimiento y análisis de textos teóricos y literarios en lengua inglesas de distintos periodos desde la perspectiva del “género” y el “modo” A1
A1
A1
A1
A1
A1
A1
B1
B1
B1
C1

Contidos
Temas Subtemas
1. Os conceptos de xénero e modo: definición, similitudes e diferencias
2. Formulacións xenéricas e modais na preceptiva literaria en lingua inglesa
3. Da comedia e o cómico á traxedia e o trágico: xéneros e modos en obras da tradición literaria e fílmica en inglés
Estudo de fontes (Dryden, Fielding, etc)
Problemas.
Naturalización.
Parodia

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Seminario A1 A2 A3 A7 A9 A10 A11 B6 B7 B9 C6 7 20 27
Traballos tutelados A1 A3 A7 A9 A10 B6 B7 2 18 20
Foro virtual A1 A2 A3 A7 A9 B6 0 10 10
Sesión maxistral A7 A9 A11 B6 B7 B9 5 11 16
 
Atención personalizada 2 0 2
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Seminario Seminarios: nos que se estudiarán casos prácticos que exemplifiquen o uso de géneros e modos literarios na literatura en lingua inglesa así como a subversión dos mesmos na historia da literatura en lingua inglesa.
Traballos tutelados Ensaio de 10 folios a dobre espazo
Foro virtual Titorías virtuais: control de lecturas, revisión de ensaios. Foros de debate a través da plataforma virtual.
Sesión maxistral Sesións presenciais de carácter expositivo sobre os conceptos teóricos de xénero e modo literario.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Orientación do mesmo.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Seminario A1 A2 A3 A7 A9 A10 A11 B6 B7 B9 C6 Comentarios/debate en clase. 10
Traballos tutelados A1 A3 A7 A9 A10 B6 B7 ensaio escrito (e presentacion oral previa do mesmo si é factible; a presentación valdría o 40% e o traballo escrito 50% da nota final). Os alumnos que non asistan terían que facer dous traballos (5 + 5 puntos) 90
 
Observacións avaliación

Dado o carácter semi-presencial do título, a
asistencia é obrigatoria, salvo dispensa solicitada en tempo e forma e
concedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre respetando
as normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes no
título, así como os sistemas de avaliación que figuran expresamente nas guías
docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das consecuencias que poida
ter para a súa avaliación final a ausencia a determinadas sesións presenciais.

Quen
teña concedida a dispensa académica, e como establece a Normativa de
permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidade
de xullo.

Quen
non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou
superior ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a cualificación
de Non Presentado.

Traballos orixinales, non plaxiados. Usaremos turnitin.

Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidade
de xullo, na que cada estudante terá que demostrar ter acadadas as
competencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado
do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios
convidos que poidan suplir o resto das actividades.


Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía básica e complementaria
Aristotle. Poetics. Trans. Gerald F. Else. Michigan: The University Press, 1977.
Bushnell, Rebeca, ed. A Companion to Tragedy. Malden, MA: Blackwell, 2005.
Derrida, Jacques. “The Law of Genre”. Trans. A. Ronell. Critical Inquiry 7/1 (1980): 55-81. Available at: http://eng1020.pbworks.com/f/DerridaLawofGenre.pdf
Fowler, Alastair. Kinds of Literature: An Introduction to the Theory of Genres and Modes. Oxford: Oxford University Press, 1982.
Genette, Gérard. The Architext: An Introduction. Trans. Jane A. Lewin. Berkeley, CA: University of California Press, 1992.
Lodge, David. The Modes of Modern Writing: Metaphor, Metonymy, and the Typology of Modern Literature. Cornell University Press, 1977.
Stott, Andrew. Comedy. New York: Routledge, 2005.
Todorov, Tzvetan. Genres in Discourse. Trans. Catherine Porter. Cambridge: Cambridge University Press, 1990.
Wallace, Jennifer. The Cambridge Introduction to Tragedy. Cambridge: Cambridge University Press, 2007.
Weitz, Eric. The Cambridge Introduction to Comedy. Cambridge: Cambridge University Press, 2009.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías