Datos Identificativos 2018/19
Asignatura (*) Técnicas de Redacción en Inglés Código 613G02030
Titulación
Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Terceiro Optativa 4.5
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Cancelo Lopez, Pablo
Correo electrónico
pablo.cancelo2@udc.es
Profesorado
Cancelo Lopez, Pablo
Correo electrónico
pablo.cancelo2@udc.es
Web http://www.pcudc.es
Descrición xeral Estudo das técnicas para redacción de textos en lingua inglesa.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Describir a xente en canto á aparencia física, personalidade, comportamento (con xustificación / exemplos) vida / estilo de vida / crenzas, comentarios / sentimentos sobre a persoa. A2
A6
B1
B4
C2
Describir os lugares e edificios en termos de nomes, poboación, características xerais e detalles específicos, ambiente, localización, razón para visitar, puntos turísticos, actividades de tempo libre e recomendacións, unha explicación, xustificación, exemplos e comentarios e sentimentos sobre o lugar. A6
A8
B4
B7
B10
C2
C3
C7
Entender as descricións e describir obxectos en termos de tamaño, peso, idade, forma, estándar, cor, orixe, materiais, características especiais e as razóns para ser especial A6
A8
A10
B4
C2
Describir festivais, eventos e cerimonias en termos de data, motivo, preparacións para os ensaios, custom, comida, ambiente, actividades, día real e sentimentos. A6
A8
A11
B4
B6
B8
B10
C1
Presentar unha serie de eventos relacionados, ou imaxinarias de baseado na súa propia experiencia, nun estilo descritivo vivido, incluíndo pensamentos, reaccións dos personaxes principais, describindo as accións coma se fose visto a través dos seus ollos. A8
A15
B4
B8
B10
C2
Escribir unha redacción discursiva do tipo a favor e en contra a presentación de ambos os dous lados dunha cuestión, discutindo puntos a favor dun determinado tema, así como aqueles contra ela, ou as vantaxes e desvantaxes de un asunto particular. Cada punto terá que ser apoiada por xustificacións, exemplos e razóns. A6
A8
B4
B8
C2
Presentar o punto de vista respecto a un tema do escritor, claramente e ser motivada e exaples. O punto de vista oposto ea razón debe ser incluído nun apartado separado antes de que o peche, xunto con un argumento que demostra que é un punto de vista pouco convincente. A opinión do escritor debe ser incluída na introdución e conclusión. A6
A9
B3
B4
B8
C2
C7

Contidos
Temas Subtemas
Descrición das persoas en termos de aparencia física, personalidade e comportamento, vida, estilo de vida e crenzas Puntos a seren considerados:
Idioma e vocabulario
Organización da información
Ligando palabras e estruturas
Descrición de lugares e edificios en termos de localización, razóns para visitar, puntos turísticos, actividades de tempo libre e recommedations Organización e estruturación da información
Lingua útil: impresións Explicando
facer comparacións
Localización verbos e preposicións
Características de estilo formal e informal
Expresando impresións e reaccións
Descrición de obxectos en termos de tamaño, peso, idade, forma, estándar, cor, orixe, material, características especiais, as razóns para ser especial.
Descripción de festivais, eventos e cerimonias
Linguaxe e expresións útiles
Ensayos discursivos.
Ensayos de opinión.
Ensayos sugiriendo soluciones a los problemas.
Ensayos favor y en contra,
Ensayos de opinión,
Ensayos sugiriendo soluciones a los problemas
Comienzo y final de los ensayos discursivos
Consejos útiles para ensayos discursivos
Expresiones útiles para aportación de opiniones
Expresiones de conexión
Narrativas. Organización da información: Establecer o escenario, desenvolver a historia, finalice a historia.
Técnicas para inicio e finalización historias.
Pasados, os tempos verbales e a hora.
Inversión do suxeto
Vocabulario descritivo
narración Flashback

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Aprendizaxe colaborativa A6 A8 A9 B1 B8 B10 C1 C2 10 30 40
Proba de ensaio A9 B4 C3 6 10 16
Análise de fontes documentais A2 A10 5 3 8
Glosario A11 A15 B3 C3 3 2 5
Mapa conceptual A10 A11 B7 C3 3 3 6
Sesión maxistral B4 B6 C2 C3 C7 6 29.5 35.5
 
Atención personalizada 2 0 2
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Aprendizaxe colaborativa Con base no principio de que a verdadeira educación consiste na adquisición acumulativa e sen fin, a combinación e a reordenación de experiencias de aprendizaxe.
Proba de ensaio Mesturado Combinación proba obxectiva / subxectiva da teoría e da práctica que conduce a unha proba que consiste en dar solucións a un problema real
Análise de fontes documentais Traballo documental que implica a lectura de material escrito (que axuda a dixitalizar os documentos nun ordenador e pode usarse un paquete de análise cualitativa).
Glosario Unha lista de termos nun asunto particular, campo ou área de uso, con definicións que o acompañan.
Esta lista na parte de atrás dun libro, explicar ou definir palabras e expresións difíciles ou pouco comúns utilizados no texto.
Mapa conceptual Usadas para organizar visualmente información. A miúdo creados en torno a un único concepto, deseñado como unha imaxe no centro dun espazo en branco
Sesión maxistral Exposición dos contidos básicos da materia, previo á realización das prácticas.

Atención personalizada
Metodoloxías
Sesión maxistral
Aprendizaxe colaborativa
Proba de ensaio
Análise de fontes documentais
Descrición
Neste sentido, cada alumno vai ser coidado de forma individual, tanto en clase e nas horas de titoría, esta alternativa pode ser estendido a outros sistemas de acordo coas necesidades dos alumnos.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Aprendizaxe colaborativa A6 A8 A9 B1 B8 B10 C1 C2 As prácticas deste artigo é desenvolvido en clase e serán avaliados a través de exercicios prácticos que serán presentados para avaliación. 50
50
Proba de ensaio A9 B4 C3 Unha proba composta de afrontar e resolver os exercicios en clase de acordo cos contido do programa terá que ser presentado polos alumnos. 50
 
Observacións avaliación

A efectos de valoración, seguirase o criterio seguinte:

A proba escrita (50%) = proba de ensaio e desenvolvemento.

Aprendizaxe colaborativa (50%), o 30% a para a participación nas clases, o 20% para exercicios na clase.

Os alumnos que non pasan primeira oportunidade ou aqueles que son oficialmente rexistrados como estudantes a tempo parcial, e ser concedida a autorización para non asistir ás clases, según está estipulado nos regulamentos desta Universidade, avaliarase por medio dunha proba escrita co 50% da puntuación e un exame oral marcando co outro 50% da puntuación total.


Fontes de información
Bibliografía básica Virginia Evans (2002). Successful Writing. Express Publishing

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Inglés Científico-Técnico/613G03028

Materias que se recomenda cursar simultaneamente
Tecnoloxías da Información e da Comunicación/613G02007
Técnicas de Redacción en Inglés/613G02030

Materias que continúan o temario
Técnicas de Tradución/613G02018

Observacións

O ensino a impartir transmítese por medio de aulas moi participativas coa entrega de diverso material que permite ao alumnado obter unha visión xeral da utilización de documentos relacionado co comercio, relacións internacionais, a Administración, actividades administrativas, mercantís e civís no uso cotián compaxinando a teoría coa práctica.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías