Datos Identificativos 2015/16
Asignatura (*) Literatura Inglesa 2 Código 613G01017
Titulación
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Clark Mitchell, David Mitchell
Correo electrónico
david.clark@udc.es
Profesorado
Alonso Giraldez, Jose Miguel
Clark Mitchell, David Mitchell
Perez Janeiro, Purificacion
Correo electrónico
miguel.giraldez@udc.es
david.clark@udc.es
purificacion.pjaneiro@udc.es
Web
Descrición xeral Estudo panoràmico da literatura inglesa dos seculos XVIII, XIX, XX e XXI.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Familiarizarse coa evolución da literatura inglesa A1
A7
A8
A16
B1
Aprender e aplicar técnicas de análise literaria A2
A17
Familiarizarse con aspectos diversos da historia de Gran Bretaña e a súa cultura B5
B8
Saber recoñecer e analizar os contidos ideolóxicos dos textos B2
B7

Contidos
Temas Subtemas
1. A novela no século XVIII. 1.1. Introducción.
1.2. Swift, Defoe
.
2.A novela no século XIX (I).
O romanticismo.
2.1. Jane Austen
2.2. The Brontës.
2.3 Blake, Wordsworth, Burns.

6. 1900- 6.1 Literatura inglesa do século XX.
6.2 CXXI - novas tendencias.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Discusión dirixida A1 A2 A16 18 18 36
Traballos tutelados A16 A17 B1 B5 0 30 30
Sesión maxistral A16 B5 B8 10 10 20
Seminario A16 B7 B8 10 5 15
Lecturas A7 A8 B2 0 45 45
 
Atención personalizada 4 0 4
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Discusión dirixida Debate na clase. Require lecturas previas.
Traballos tutelados Traballos individuais ou en grupo pequeno.
Sesión maxistral Explicación de temas.
Seminario Discusión en máis profundidade de temas. Realizaranse en grupo reducido para favorecer a participación de todas/os.
Lecturas Ler os textos do corpus (obras ou fragmentos)

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
O alumnado deberá preparar traballos individuais e por grupos sobre textos e temas do corpus para a sua presentación escrita ou oral.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Lecturas A7 A8 B2 Control das lecturas realizadas 5
Seminario A16 B7 B8 Participación e desenvolvemento dos traballos dentro dos seminarios. 5
Discusión dirixida A1 A2 A16 O profesor valorará o traballo dos estudantes a diario e o seu compromiso. Teráse en conta a participación activa e a atención prestada. 10
Traballos tutelados A16 A17 B1 B5 Traballos puntuables de diverso tipo. 30
Sesión maxistral A16 B5 B8 Dúas probas (unha hacia metade do curso; outra na data asignada para o exame final) nas que o alumnado deberá amosar o seu dominio nos contidos e destrezas traballados nas sesión maxistrais e tamén nos grupos reducidos e seminarios. Deberase acadar unha cualificación mínima de 4 sobre 10 en cada unha das dúas probas para que a nota resultante poida ser sumada á obtida no resto das actividades avaliables. 50
 
Observacións avaliación

<p> Na oportunidade de xullo os alunos/as realizarán un traballo sobre os textos de estudo(50% da nota) e o exame (50% da nota). Aqueles alunos/as que o longo do curso presentaran traballos satisfactoriamente non teñen que presentar ningun traballo adicional;Os alunos/as que non se presenten ás probas obxectivas da primeira ou segunda oportunidade acadarán a cualificación de Non Presentado se non entregaron mais do 50% das actividades avaliables durante o curso. O alumnado matriculado a tempo parcial e que teña concedida unha dispensa académica deberá porse en contacto co profesorado da materia a principio de curso para planificar cada situación concreta e individual, os axustes necesarios na avaliación, no tocante as porcentaxes de Discusión dirixida;lecturas;traballos tutelados. </p>


Fontes de información
Bibliografía básica Brantlinger, P. y Thesing, W. (eds) (2005). A Companion to the Victorian Novel . Oxford:Blackwell
Showalter, Elaine (1989). A Literature of their Own. From Brontë to Lessing. London: Routledge
Stevenson, Randall (1993). A Reader`s Guide to the 20th Century Novel in Britain. London: Harvester
Ruthven, K.K. (1984). Feminist Literary Studies. An Introduction. Cambridge: CUP
Ledger, Sally (1997). Fiction and Feminism at the fin de siècle. Manchester: Manchester UP
Álvarez Amorós et al (1998). Historia crítica de la novela inglesa . Salamanca:Ediciones Colegio de España
Lorenzo Modia, M.J. (1998). Literatura inglesa del siglo XVIII. A Coruña: Universidade da Coruña
Butler, Marilyn (1981). Rebels and Revolutionaries: English Literature and its Background, 1760-1830 . Londres y Oxford: O.U.P.
Liggins, Emma; Maunder, A.; Robins, R. (eds) (2011). The British Short Story. London: Palgrave
Copeland, E. &amp;amp;amp;amp; Mc Master, J. (eds) (2001). The Cambridge Companion to Jane Austen. Cambridge: CUP
Marcus,L. and Nicholls (2005). The Cambridge History of Twentieth Century English Literature. Cambridge: CUP
Head, Dominic (2002). The Cambridge Introduction to Modern British Fiction 1950-2000. Cambridge: CUP
Rogers, P. (ed.) (1978). The Eighteenth Century. The Context of English Literature. London: Methuen
Stone, Lawrence (1990). The Family, Sex and Marriage in England 1500-1800. Harmondsworth: Penguin
Miles, Rosalind (1987). The Female Form. Women Writers and the Conquest of the Novel. London: Routledge
Damrosch , D y Dettmar, K (eds) (2009). The Longman Anthology of British Literature, Volume 2C: The Twentieth Century and Beyond (4th Edition). Londres: Longman
Gilbert, S. and Gubar, S. (2000). The Madwoman in the Attic. Yale UP
Chris, Carol T. et al (Eds) (2006). The Norton Anthology of English Literature, vol 2. New York &amp;amp;amp;amp; London: Norton
Greenblatt, Stephen et al (eds) (2005). The Norton Anthology of English Literature: The Victorian Age. New York: Norton
Thomson, D. (1981). The Pelican History of England in the Twentieth Century. Harmondsworth: Penguin
Spencer, Jane (1986). The Rise of the Woman Novelist: From Aphra Behn to Jane Austen. Oxford: Blackwell
Sanders, Andrew (1994). The Short Oxford History of English Literature. Oxford: Clarendon
Todd, Janet (1992). The Sign of Angellica. Women, Writing and Fiction 1600-1800. Columbia UP
Wollstonecraft, Mary (2004). Vindicacion dos dereitos da muller. Santiago de Compostela: Sotelo Blanco

Lista de leituras: Na maioría dos casos se empregarán fragmentos das obras.&nbsp;

David

CXVIII

Gulliver`s Travels, Moll Flanders.

&nbsp;

CXIX &nbsp;

Emma, Jane Eyre. Blake poems. Wordsworth poems. Great Expectations, "Lord Arthur Savile's Crime"

&nbsp;

Puri &amp; Miguel

CXX &amp; CXXI

&nbsp;

Daphne du Maurier&nbsp;&nbsp;&nbsp; Rebecca.

&nbsp;

Jeanette Winterson-&nbsp;&nbsp; Oranges are not the only fruit

&nbsp;

Antonia S. Byatt.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Medusa’s Ankle (Stories)

&nbsp;

P.D. James&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Death Comes to Pemberley

&nbsp;

Angela Carter&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; The Boody Chamber and other stories.

&nbsp;

Malcolm Bradbury &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Eating People is Wrong

Margaret Dabble&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; The Pure Gold Boy

&nbsp;

Ian McEwan&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Atonement

&nbsp;

William Boyd&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Fascination

&nbsp;

Benjamin Black&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; The Black-Eyed Blonde

Bibliografía complementaria Pyckett, Lynn (1995). Engendering Fictions. The English Novel in the Early 20th Century. London: Arnold
Eagleton, Mary (1998). Feminist Literary Criticism. London: Longman
Todd, Janet (1988). Feminist Literary History. London: Polity Press
Hanson, Clare (1987). Short Stories, Short Fiction 1880-1980. London: MacMillan
Bell, Michael (1980). The Context of English Literature. London: Methuen


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario
Introdución aos Estudos Literarios/613G03005
Literatura Inglesa 1/613G03010

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías