Datos Identificativos 2017/18
Asignatura (*) Traballo Fin de Grao Código 613G03041
Titulación
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Alonso Giraldez, Jose Miguel
Barros Grela, Eduardo
Cabarcos Traseira, Maria Jesus
Cancelo Lopez, Pablo
Clark Mitchell, David Mitchell
Floyd Moore, Alan
Frias Rudolphi, Maria
Gomez Blanco, Carlos Juan
Lezcano Gonzalez, Emma
Liste Noya, Jose
Lorenzo Modia, Maria Jesus
Moskowich-Spiegel Fandiño, Isabel
Nuñez Puente, Carolina
Perez Janeiro, Purificacion
Rodriguez Gonzalez, Olivia
Simal Gonzalez, Begoña
Vazquez Veiga, Nancy
Woodward Smith, Elizabeth Anne
Correo electrónico
miguel.giraldez@udc.es
eduardo.barros@udc.es
maria.jesus.cabarcos@udc.es
pablo.cancelo2@udc.es
david.clark@udc.es
alan.floyd@udc.es
maria.frias@udc.es
carlos.gomezb@udc.es
emma.lezcano@udc.es
jose.listen@udc.es
maria.lorenzo.modia@udc.es
isabel.moskowich-spiegel.fandino@udc.es
c.nunez@udc.es
purificacion.pjaneiro@udc.es
olivia.rodriguez.gonzalez@udc.es
begona.simal@udc.es
nancy.vazquez.veiga@udc.es
elizabeth.woodward@udc.es
Web http://http://www.udc.es/filo/estudantes/normativa_academica/regulamento_traballo_fin_grao_17_05_
Descrición xeral O traballo de fin de grao supón a realización, por parte de cada estudante e de forma individual,dun proxecto, unha memoria ou un estudo concreto baixo a supervisión dun ou máis directores. Neste traballo deben integrarse e desenvolverse os contidos formativos recibidos, así como as capacidades, competencias e habilidades adquiridas durante o período de docencia do grao. Máis información: http://www.udc.es/filo/estudantes/normativa_academica/regulamento_traballo_fin_grao_17_05_2012.html

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Ser capaz de buscar, xestionar, organizar e interpretar datos nos estudos lingüísticos e / ou literarios co obxecto de emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes deste ámbito de estudos, demostrando ademais un pensamento e xuízo crítico, lóxico e creativo. A1
A2
A6
B1
B3
C2
C6
C8

Contidos
Temas Subtemas
O contido específico do traballo acordarase co/a titor/a dentro do marco da liña do TFG asignada. Os que xurdiren durante o desenvolvemento do traballo.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A1 A2 A6 B1 B3 C2 C6 C8 10 120 130
Presentación oral A1 A2 A6 B1 B3 C2 C6 C8 1 9 10
 
Atención personalizada 10 0 10
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados O/A alumno/a realizará o traballo baixo a dirección dun/ha profesor/a, que orientará, realizará un seguimento do proceso de elaboración e autorizará a presentación e defensa do mesmo.
Presentación oral O día senalado no calendario académico do centro, o/a alumno/a presentará e defenderá o seu traballo perante unha comisión avaliadora nomeada pola Xunta de Facultade, nun tempo máximo de 20 minutos.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
A TFG elaborarase baixo a coidadosa supervisión do profesorado asignado.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral A1 A2 A6 B1 B3 C2 C6 C8 Valorarase o uso axeitado de medios e materiais de apoio, a claridade na exposición, a competencia lingüística, a capacidade de convicción, e as respostas na defensa. 20
Traballos tutelados A1 A2 A6 B1 B3 C2 C6 C8 Valoraranse as seguintes cuestións:

- Aspectos formais (claridade e expresión escrita, organización da información, referencias bibliográficas, formato adecuado ás recomendacións da normativa do TFG): 20 pt.

- Estructura (organización das diversas seccións do traballo): 25 pt.

- Contidos (Resumo ou "abstract"), teoría e crítica, articulación e análise): 35 pt.

80
 
Observacións avaliación
<p>Calquera falta de honradez académica (plaxio ou outras formas) penalizarase co suspenso automático do TFG. </p>

Fontes de información
Bibliografía básica Swales, John M. (1994). Academic writing for graduate students essential tasks and skills: a course for nonnative speakers of english.. Ann Arbor: The University of Michigan Press.
Murray, Rowena. (2006). The handbook of academic writing: a fresh approach.. Maidenhead, England; New York: McGraw-Hill: Open University Press.

Bibliografía complementaria

A que recomendar o profesorado que supervise o traballo.


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións
&lt;div&gt;&lt;br /&gt;&lt;/div&gt;


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías