Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Literatura Norteamericana nos seus Textos Código 613G03047
Titulación
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Optativa 4.5
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Frias Rudolphi, Maria
Correo electrónico
maria.frias@udc.es
Profesorado
Frias Rudolphi, Maria
Correo electrónico
maria.frias@udc.es
Web
Descrición xeral This course is designed to provide students with a historic and literary overview of African American writing in US., as well as a critical study of various genres such as vernacular tradition (Black English), short story, drama, and the novel. Beginning with slave narratives, we will analyze outstanding works from the Harlem Renaissance, the School of Protest, the Black Aesthetics Movement, and we will also pause to look at contemporary black women writers. We will read texts which are concerned with race, sex, and politics to see to what extent they are central in a larger cultural and historical mainstream context. Basically, the aim of this coure is to provide students with knowledge of the literary roots of African American writing so that they may better contextualize more recent and popular works.

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria.
A2 Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual.
A6 Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa.
A7 Coñecer as literaturas en lingua galega, española e inglesa.
A8 Ter dominio instrumental oral e escrito dunha segunda lingua estranxeira.
A10 Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións.
A11 Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada.
A14 Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos.
A15 Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica.
A16 Ter un coñecemento avanzado das literaturas en lingua inglesa.
A17 Coñecer a historia e a cultura das comunidades anglófonas.
A18 Dominar a gramática da lingua inglesa.
A19 Coñecer a situación sociolingüística da lingua inglesa.
A20 Coñecer a variación lingüística da lingua inglesa.
A21 Coñecer a evolución histórica externa e interna da lingua inglesa.
B1 Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información.
B2 Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas.
B3 Adquirir capacidade de autoformación.
B4 Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno.
B5 Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas.
B6 Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva.
B7 Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico.
B8 Apreciar a diversidade.
B9 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
B10 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Familiarizarse con algúns dos autores máis pertinentes e os seus textos correspondentes.. A1
Ser capaz de ler criticamente. Ser capaz de identificar cuestións de xénero e carreira específicas dentro dos textos necesarios. A6
A10
Saber como relacionar mainstream discurso literario americano e temas recorrentes cos que son particulares de escritores americanos africanos en xeral. A11
A14
A15
A16
A17
A19
A20
A21
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C2
C3
C4
C6
C7
C8
Identificar temas recorrentes e/ou discursos literarios entre os escritores americanos africanos analizados, e formular as súas propias conclusións. A2
A7
Use a bibliografía apropiada (libros, capítulos de libros, ou revistas literarias), así como faga algún reserch vía instalacións de internet B1
Sexa fluído en inglés (C2). Cando estudantes fan probas escritas ou exercicios deberían concentrarse para facer bo uso de gramática inglesa. Textos/exercicios escritos deberían ser ben organizados, coherente, e lexible. A6
A8
A18
B10
Ser capaz de comparar e contrastar textos escritos por autores diferentes que tratan con cuestións totalmente diferentes. A estudantes ensínase a como sinalar semestre de thrughout de de diferenzas ou similitudes principal. O seu obxectivo é ler entrementres as liñas para subliñar información máis pertinente, e comprobar se pode ser comparado e/ou contrastado. Este método implica moita práctica que fai "lecturas minuciosas". B5
Sexa capaz de traballar en grupos, organice o alloted de tempo, prioridades de conxunto, e faga bo uso de traballo de equipo. B6
A literatura é sobre vida. Estudantes deberían ser capaces de ensinar un interese profundo e unha comprensión de cuestións de carreira e xénero na nosa propia comunidade así como mundiais. Deberían facer que clasifica calquera tema particular, relatado a tema, e iso podería ser de interese á clase completa (noticias de medios de comunicación, un concerto, unha película, brutalidade de policía, mal comportamento racista en deportes, etc) C7
Os Africans eran traídos á forza á América (e Europa) para traballar como escravos. Este tema ensina a estudantes a respectar o outro -- non importa que tipo de otherness esa persoa concreta representa. O coñecemento dos antecedentes socio históricos -- racista, discriminatorio, e terriblemente violento -- debería facer os estudantes (nos todos) mellor entender as diferenzas dentro dunha comunidade dada, e respectalos C4

Contidos
Temas Subtemas

A Literatura de Escravismo e Liberdade (1745-1865)
Sobre Narracións de Escravo, e "a terra de leite e mel".

O Renacemento de Harlem (1865-1919)
"Cando Harlem era en actualidade". Novelas de Pase.
Realismo, Naturalismo e Modernismo (1940-1960) A Novela de Protesta.
O Movemento de Artes Negro (1960-1970)

Os Anos Sesenta, A Loita para o Movemento Correcto Civil, e o lema "Negro é Bonito".
Drama Americano Africano.
De Lorraine Hansberry a August Wilson: "En Soños Aprazados".

Escritoras negras dende 1970.
De Mammies a Militantes.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Lecturas A1 0 27 27
Presentación oral A6 A10 A11 A14 A15 A16 1 11 12
Proba de resposta breve A2 A7 A8 A18 A19 2.5 0 2.5
Sesión maxistral A17 A20 A21 B3 B4 16 16 32
Proba de ensaio B1 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C2 C3 C4 5 21 26
Obradoiro C6 C7 7 2 9
Actividades iniciais C8 2 1 3
 
Atención personalizada 1 0 1
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Lecturas As Lecturas obrigatorias son elixidas cronoloxicamente para mellor entender o contexto social, así como o papel no cal Literatura Americana Africana xoga americano principal discurso Literario.
Grazas ao programa detallado, estudantes serán informados con antecedencia das lecturas asignadas a cada clase.
Espérase que estudantes len coidadosamente e criticamente, e veñen ás súas propias conclusións. Tamén se espera que veñen a clase coa lectura necesaria asignada feita.
Instrutor proporcionaría unha introdución curta que inclúe recepción crítica, formal e cuestións de temas, e sinalaría máis aspectos pertinentes así estudantes poderían ser informados antes de realmente empezar a súa propia lectura do material.
Presentación oral
Presentación de clase é traballo de equipo. Formato necesario é presentación de punto de poder.
Estudantes elixen tema para falar aproximadamente da lista proporcionada por instrutor de obras e textos que non imos tratar en clase. Estudantes deberían informar o instrutor do autor/traballo da súa elección. Estudantes necesitan incluír o seguir: breve resumo de argumento; recepción crítica (dúas revisións: un positivo; unha negativa); unha entrevista con escritor (cando e se é posible); un artigo dunha revista literaria ou capítulo de libro, e calquera outro material visual que consideran pertinente (clips de adaptacións de película; clips de documentais; artigos de medios de comunicación, etc).
Equipo é feito de 3 estudantes (4 máx.)
Proba de resposta breve
Isto é unha proba "de tipo de quizz de identificar".
Estudantes son esperados que proporciona breve e ás respostas de punto.
Dunha lista, os estudantes deberían identificar un elemento, unha expresión recorrente, unha metáfora, un nome correcto, unha posta ou unha declaración particular das lecturas necesarias. A idea é ir do moi particular ao máis general.
Estudantes deberían comentar nas razóns polas cales pensan que palabra particular ou palabras son pertinentes para o texto completo.
Sesión maxistral Este non é a conferencia aburrida unidireccional tradicional que alguén podería esperar. O propósito desta conferencia ten que familiarizar estudantes co novo texto necesario e ser autor, sinala en cuestións principais vendidas con, comentar en recepción crítica, e pedirlles que presta atención particular a certas pasaxes, as reaccións dos carácteres ou discoure narrativo utilizado.
Conferencia sempre vai dúas formas. Estudantes son máis que benvida interromper e preguntar cuestións, ou facer comentarios. Esta metodoloxía de tipo de conferencia é, de feito, máis un diálogo entre estudantes e profesor onde estudante non son o "cristal baleiro", e o instrutor non é a "xerra chea".
Proba de ensaio Neste escenario nos seus estudos académicos, estudantes deberían ser capaces de escribir ben ensaios organizados, orixinais, e críticos. Isto non é unha clase onde vostede ten que memorizar datas e nomes. Pola contra, espérase que vostede le criticamente e escribe cunha declaración de tese en mente.
Deste xeito, é esixido que estudantes escriben un ensaio comparativo sobre temas elixidos polo instrutor.
Sonlle dadas varias opcións (ata catro), escribir sobre aspectos formais do texto ou sobre temas recorrentes ou caracterización. O uso de probas dos textos son unha obriga, e isto é a razón pola cal estudantes son permitidos para usar os libros para isto dentro clasificar proba.
Antes do ensaio comparativo longo, os estudantes terán a oportunidade traballar en e escribirán un ensaio curto (catro a cinco páxinas anhelan). Isto é unha asignación tomar á casa.
Obradoiro Unha tenda de traballo en lectura minuciosa sempre axuda estudantes a aprender a como ler de forma creativa e criticamente.
Despois da nosa metodoloxía (do máis específico ao máis general), estudantes son proporcionados un selecction de citas do texto que estamos a ler clase. Coa axuda do instrutor, primeiro, sinalamos aspectos literarios como moito básicos. Concentrámonos en voz narrativa, punto de vista, lingua utilizada, ton e estilo, ou caracterización e posta. Sempre intentamos atopar unha resposta para a cuestión: Vostede cre que esta cita é pertinente para o texto completo? Por que? Por que non?
Actividades iniciais A primeira semana en clase a estudantes será dada información específica acerca do que é esperado deles, as tarefas diferentes utilizadas en clase, e como axudalos a mellor organizar o seu tempo cando preparándose para concursos de lectura, ensaio curto, presentacións de ensaio ou clase comparativas.
É tamén importante saber o que vostede espera dun tema -- Literatura Americana Africana -- que non é normalmente incluído no programa de Universidades Españolas.
Eu recomendaría estudantes para estar atento a calquera noticias nos medios de comunicación, unha película, un concerto, ou unha conferencia referíase a este tema, e eu animaríaos a compartir esa información coa clase.

Atención personalizada
Metodoloxías
Presentación oral
Sesión maxistral
Proba de ensaio
Obradoiro
Descrición
Lecturas /lecturas Necesarias. Para estudantes que aínda teñen problemas graves co uso de inglés, recomendareinos como achegarse os textos. Eu podería preparar un conxunto de cuestións curtas para axudalos a organizar lectura e comprensión paso a paso.

As presentacións orais/Orais Presentación son, en xeral, unha tarefa dura para a maior parte estudantes. A idea é comprobar quen no grupo ten máis problemas de lingua, e suxerir formas diferentes de contribuír á presentación de grupo. Poderiamos tamén suxerir un traballo por parellas para eses estudantes que están detrás no agarre da lingua.

Ensaio de Proba de ensaio/Comparative. Isto é unha proba crucial para este tema. É un texto escrito onde os estudantes teñen que organizar as súas propias ideas sobre un tema e proporcionar probas de textos. A algúns estudantes faltan capacidades críticas, tende a ser descritivo e prot-oriented. En preparación para o ensaio comparativo longo, instrutor pediríalles que traballan nun ensaio curto tomar á casa. Isto faríaos ser preparados para a máis dentro profundidade e ensaio comparativo desafiante.

Obradoiro/"Work-shop" en citas de texto necesario. Algún achado de estudantes moi difícil ler criticamente e atopar as súas propias ideas dun texto dado. Aínda que esta actividade é clase orientada, énfase e protagonism é dado a estudantes que tenden a manterse silenciosos cando pedida unha interpretación dunhas cantas liñas dun texto. Por sinalar nos aspectos particulares que son pertinentes, e necesitan ser analized, estudantes poñen o agarre de que "lectura minuciosa" medio no mesmo tempo eles desenvolven as súas propias ideas do texto dado. Se tempo permitía, tendemos a traballar en pequenos grupos (4 estudantes máx.) onde a estudantes é dada unha lista de citas, e ao grupo é asignada unha cita particular para completamente analizar. Despois de quince minutos (aprox.) cada grupo proporcionar a súa propia interpretación, aínda que non sempre estar de acordo un co outro -- que é un plus. Teñen que proporcionar probas do texto.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral A6 A10 A11 A14 A15 A16 Os estudantes traballarían en grupos (ata 4 estudantes máx.), e presenta un tema á clase.

Dunha lista proporcionada polo instrutor, os estudantes elixen un autor concreto e texto que non é incluído na lista de lecturas necesaria.

Isto é unha presentación de Powerpoint. Esíxese que proporcionan, polo menos, a información seguinte: breve resumo de argumento; recepción crítica de traballo (mínimo dun possitive e unha revisión negativa); unha entrevista co autor (se e cando posible); información dun capítulo dun libro;; poden tamén incluír algún material visual como un clip da adaptación de película, un clip dun documental, ou noticias do media).Students son animados poñer algunhas tarxetas con notas, pero son animados a non se preparar para o presentación completo.
30
Proba de resposta breve A2 A7 A8 A18 A19 Este é a proba "Identify-Quizz".
A estudantes é proporcionada unha lista que inclúen algún do seguir: elementos, metaphores, expresións recorrentes, marcas, información intertextual, nomes correctos, postas, etc.
Estudantes deberían identificar autor e texto, e comentar nos palabra/palabras particulares dados.
Comentarían nas razóns polas cales son pertinentes para o texto completo. Por que? Por que non?
Respostas son abertas, pero os estudantes deberían utilizar probas de texto.
"Indentify-Quizz" está baseado en información de lecturas necesarias.
10
Proba de ensaio B1 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C2 C3 C4 Suponse que isto é a proba máis pertinente porque cobre unha serie ampla de tarefas. Estudantes deberían demostrar que teñen un bo agarre de inglés. Teñen que expresar as súas ideas claramente e coherentemente.
Posto que isto é un ensaio comparativo, estudantes teñen que elixir entre varias opcións, e proporcionar un ensaio ben organizado, onde fan despexar os seus puntos ao mesmo tempo apoian as súas ideas con probas (citas) do texto. Intente necesidades e introdución, un corpo e unha conclusión. Isto non é unha tarefa descritiva, e non estou a esperar ler as súas notas de clase, senón que aprendo da súa lectura persoal e creativa dos textos/temas necesarios. Ensaio está baseado en información de lecturas necesarias.
Anterior ao ensaio comparativo, estudantes son tamén esixidos que escribe un ensaio curto tomar á casa sobre unha selección de textos e autores.
40
Obradoiro C6 C7 Obradoiro/Quotation Test.
Baseado na experiencia gañada durante o Taller de Cita, estudantes son preparados para pasar unha proba de dentro clase onde se lles pide que se concentran nunha cita particular e proporcionan non soamente unha lectura minuciosa pero tamén identificar autor, e traballo, narrador, ton de protagonistas e estilo.
Isto non é unha cuestión descritiva, senón unha cuestión onde se supón que o estudante le criticamente. Citas son seleccionadas entre as lecturas necesarias.
Estudantes son proporcionados varias eleccións (ata catro).
20
 
Observacións avaliación

Os estudantes han de aprobar TODAS as probas para conseguir APROBAR. Os que non alcancen a nota media (50 puntos) de cada proba terán que presentarse ao exame de Xullo.

A proba de Xullo consta dos seguintes apartados: 1) Test resposta curta; 2) Análise dunha cita das lecturas obrigatorias (incluirase: nome do autor ou texto, análises críticas, temas, cuestións de raza ou xénero, etc. É necesario responder as preguntas seguintes: Na súa opinión esta cita é relevante no contexto da obra? Por que? Por que non?; 3) Un ensaio comparativo (introdución, corpo e conclusión) das lecturas obrigatorias. Os estudantes han de achegar citas dos textos que xustifiquen os seus razoamentos. Dadas as características desta proba, permítese que os estudantes consulten os seus libros de lectura durante a realización. Non é necesario memorizar nada para este exercicio. É preciso ler críticamente e escribir de maneira coherente. Haberá varias opcións. Haberá un exame oral, para o cal se anunciará oportunamente o contido que estará relacionado cos textos obrigatorios. 

N.P: O estudante recibirá a cualificación de "Non   Presentado" no caso de que non se presente á proba de xullo ou non complete o 50% ou máis da nota asignada a cada unha das probas da avaliación continua de xuño. 

Estudantes a tempo parcial. Quen teña concedida dispénsaa académica debe porse en contacto coa profesora durante as DÚAS primeiras semanas do cuadrimestre para falar de aspectos concretos. Poden contactar por correo electrónico (maria.frias@udc.es), pero unha cita presencial é necesaria tamén.

En caso de non poder presentarse a calquera das probas, rogo póñanse en contacto  comigo canto antes para buscar solucións.

Quen teña concedida dispénsa académica, e como establece a Normativa de permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidade de xullo en calquera das oportunidades.

Os alumnos que se presentan á convocatoria adiantada de decembro avaliaranse segundo as normas especificadas para a oportunidade de xullo.

Estudantes con necesidades especiais: Os/as alumnos/as con necesidades especiais e/ou que teñen calquera tipo de discapacidade (física, psicolóxica, socio-cultural) deben contactar coa Unidade Universitaria de Atención á Diversidade (ADI): adi@udc.es


Fontes de información
Bibliografía básica Carby, Hazel (1987). Reconstructing Womanhood: The Emergence of the Afro-American Woman Novelist. New York: Oxford UP
McQueen, Steve (dir.) (2014). 12 Years a Slave. 20th Century Fox
(). African American Review.
Christian, Barbara (1980). Black Women Novelists, 1892-1976. Westport (Connecticut) : Greenwood Press.
Beaulieu, Elizabeth Ann (1999). Black Women Writers and the American Neo-Slave Narrative . Westport: Greenwood P.
Baker, Houston (1984). Blues, Ideology, and Afro-American Literature: A Vernacular theory. Chicago: Chicago UP.
Hill, Patricia Liggins (ed) (1998)). Call and Response: The Riverside Anthology of the African American Literary Tradition.
hooks, bell (2000). Feminist theory from margin to center.. Cambridge : Bell Hooks.
Stepto, Robert (1991). From Behind the Veil: A Study of African American Narrative. Urbana: U of Illinois P.
Christian, Barbara (2007). New Black feminist criticism, 1985-2000 . Urbana : University of Illinois Press.
Gates, Henry Louis, Jr. (1997). Norton Anthology of African American Literature.. Norton
hooks, bell (2006). Outlaw culture : resisting representations /. New York: Routledge
Andrew, Foster and Trudier Harris (eds) (2001). Oxford Companion to African American Literature. Oxford UP.
Gates, Henry Louis Jr. (1985). Race, Writing, and Difference. Chicago : The U of Chicago P
hooks, bell (2010). Teaching critical thinking : practical wisdom. New York: Routledge
Bell, Bernard (1987). The Afro-American Novel and its Tradition. Amherst : University of Massachusetts Press.
Graham, Maryemma (2004). The Cambridge Companion to the African American Novel.. Cambridge UP

Lecturas obrigatorias:

Phillis Wheatley's "On Being Brought from Africa to America" (1773) (poem)

Solomon Northup's Twelve Years A Slave (1853). [Excerpts dealing with Patsy]

Harriet Jacobs' Incidents in the Life of a Slave Girl (1861) 

Sojourner Truth's "Aren't I a Woman? (1851) [Recording] [Speech: pages 198-201]. Norton Anthology for African American Literature. (speech)

Zora Neale Hurston's "Sweat" (1926). Short story. Norton Anthology for African American Literature. [pages 999-1008].

James Baldwin's "Sonny's Blues." Norton Anthology for African American Literature. [1694-1717]

Lorraine Hansberry's A Raisin in the Sun (1959). Play. Norton Anthology for African American Literature. [pages 1728-1779]

Toni Morrison's The Bluest Eye (1970). Novel. [Only a couple of copies in Library. Copies from Reprografía/Moodle]

Gloria Naylor's "The Two" [Chapter] from The Women of Brewster Place (1982). Novel. Norton Anthology for African Am. Literature. [2544-2577] 

Taiye Selasi's "The Sex Lives of African Girls" (2011). Short Story. (Reprografía/Moodle)

NOTE: This is a tentative list of required readings.

Bibliografía complementaria Gadsby, Meredith. (2006). Sucking salt : Caribbean women writers, migration, and surviva. Columbia : University of Missouri P.
Frias, María (1998). "Marriage Doesn't Make Love": El discurso del matrimonio en la obra de Zora Neale Hurston. Alcalá: Universidad de Alcalá
Eastwood, Clint (dir.) (2001). Bird. Madrid: Warner Bross
Naylor, Gloria (2004). Conversations with Gloria Naylor . Jackson : University Press of Mississippi
King, Lovalerie (2008). he Cambridge introduction to Zora Neale Hursto. New York: Cambridge UP
Sirk, Douglass (dir.) (2005). Imitation of life. Universal City, Calif. : Universal Studios Home Video.
Fleischner, Jennifer. (1996). Mastering slavery : memory, family, and identity in women's slave narratives. New York: New York UP
Fraile, Ana (1996). ora Neale Hurston y su aportación a la literatura afroamericana [Recurso electrónico]. Salamanca: Universidad P.
(2010). Precious. Madrid: Warner Bross
Sapphire (2010). Push.
Amian, Katrin. (2008). Rethinking postmodernism(s) : Charles S. Peirce and the pragmatist negotiations of Thomas Pynchon, Toni Morrison, and Jonathan Safran Foer . Amsterdam ; New York : Rodopi
Conner, Marc C. (2000). The aesthetics of Toni Morrison speaking the unspeakable. Jackson: UP of Miss.,
Coppola, Francis (dir.) (1984). The Cotton Club . [USA] : Zoetrope Studios
Denard, Carolyn C. (ed). (2008). Toni Morrison : conversations. Jackson: UP of Miss.,
Esta é só unha bibliografía selecte que tamén inclúe material visual.

Estudante será subministrado con unha versión estendida da lista (autores específicos, en particular), e material visual máis audio será incorporado.

Este material é fundamental para comprender mellor a realidade social de raza e xénero no groso da poboación dos Estados Unidos. Esa é a razón pola que os estudantes serán encouraed para asistir aos filmes (algúns filmes notables sobre artistas incribles, como Paxaro, Billie Holiday, Ray Charles ou Tina Turner), así como a versión do xogo de A Raisin in the Sun por Lorena Hansberry, ou a versión cinematográfica de Richard Wright Native Son onde o escritor fai o papel do protagonista. As mulleres de Brewster Place por Gloria Naylor, The Color Purple por Alice Walker, ou Amado, baseado na novela do mesmo título de Toni Morrison son unha obriga para os estudantes deste asunto.

Os alumnos son animou a traer á aula calquera material que poida atopar relacionados coa comunidade africano-americanos nos Estados Unidos (un novo concerto ou espectáculo, un novo filme, un novo libro, ou calquera tipo de noticias nos medios de comunicación).                                                                                

Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Literatura Norteamericana 1/613G03024
Literatura Poscolonial/613G03026
Cuestións de Lingua Inglesa/613G03031
A Literatura Inglesa e a súa Crítica/613G03032
Literatura Norteamericana 2/613G03035
Variedades do Inglés/613G03042
Literatura e Artes Visuais/613G03044

Materias que se recomenda cursar simultaneamente
A Literatura Inglesa e a súa Crítica/613G03032
Literatura Inglesa (Séculos XVIII e XIX/613G03036

Materias que continúan o temario
Traballo Fin de Grao/613G03041

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías