Identifying Data 2022/23
Subject (*) Project Management Code 614502002
Study programme
Mestrado Universitario en Enxeñaría Informática (plan 2012)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Computación
Matemáticas
Coordinador
Pedreira Fernández, Oscar
E-mail
oscar.pedreira@udc.es
Lecturers
Carpente Rodriguez, Maria Luisa
Pedreira Fernández, Oscar
Silva Coira, Fernando
E-mail
luisa.carpente@udc.es
oscar.pedreira@udc.es
fernando.silva@udc.es
Web
General description A materia de Dirección de Proxectos presenta ao alumno un marco práctico para o desenvolvemento profesional na dirección de proxectos de propósito xeral. O foco non son simplemente os proxectos de desenvolvemento de software, aínda que estes representen unha parte moi importante.

O desenvolvemento da materia abrangue tanto o concepto de proxecto individual coma o de carteira de proxectos. O marco de referencia é o PMBOK editado por Project Management Institute. Ao longo da materia explícanse as áreas de coñecemento nas que o PMBOK divide a Dirección de Proxectos, utilizando un dobre enfoque: por áreas e por procesos.

Unha parte importante da materia é a participación de profesionais de empresas de recoñecido prestixio que colaboran na docencia presentando casos reais do máximo interese en distintos ámbitos de aplicación.

Study programme competencies
Code Study programme competences

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences

Contents
Topic Sub-topic
1. Marco Conceptual da Dirección de Proxectos
2. Alcance, interesados e comunicación.
3. Tempo, custo e seguimento.
4. Xestión de riscos.
5. Persoal.
6. Integración.
7. Outras áreas da xestión de proxectos.
8. Aspectos éticos e profesionais.
.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech 20 36 56
Laboratory practice 15 40 55
Oral presentation 1 10 11
Laboratory practice 4 4 8
Objective test 3 12 15
 
Personalized attention 5 0 5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech O profesor explica o contido da materia
Laboratory practice Estudo de caso que o alumno debe realizar e presentar
Oral presentation O alumno ten que defendar a sua práctica
Laboratory practice Práctica de análise e xestión de riscos.
Objective test Exame da materia

Personalized attention
Methodologies
Laboratory practice
Description
O alumnado revisará o desenvolvemento dos seus traballos e as dúbidas que se poidan presentar co profesorado tanto na teoría como na práctica da asignatura.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Laboratory practice Os alumnos desenvolverán unha práctica da que deberán presentar unha memoria e facer a presentación oral desta.

Valorarase o alcance, contido e xustificación das respostas presentadas.
40
Oral presentation Cada alumno de cada grupo de prácticas deberá defender unha parte desta.

Valorarase o coñecemento global da práctica e do contexto da aplicación plantexado na mesma, a defensa realizada, a iIntegración da súa parte no contexto global da mesma, a claridade do documento de presentación, e a capacidade de responder axeitadamente as cuestións plantexadas.
20
Objective test Trátase dun exame de conceptos básicos, sobre a base de preguntas curtas ou opcións de test. 30
Laboratory practice Os alumnos realizarán unha práctica de análise e xestión de riscos. 10
 
Assessment comments

Os criterios de avaliación para os alumnos que non poidan asistir a clase por ter autorizada a asistencia parcial serán os mesmos pois os enunciados estarán publicados e o material de apoio utilizado nas clases tamén. Quérese sinalar non obstante a importancia da asistencia ás clases prácticas para a realización dos traballos.


Sources of information
Basic Project Management Institute (2013). Guía de los Fundamentos de la Dirección de Proyectos 5ªed.. Project Management Institute
Project Management Institute (). www.pmi.org. Project Management Institute

Complementary

Barry Boem, Richard Turner: Balancing agility and discipline - A guide for the perplexed. Addison-Wesley. 2003.

Steve McConnell: Software Estimation: Demistifying the blac art. Microsoft Press. 2006.

Scott Berkun: Making things happen mastering project management. O'Reilly. 2008.

John Sonmmez: Soft skills: the software developer's life manual. Manning. 2014.

Jeff Sutherland: Scrum - The art of doing twice in half the time. Penguin LCC US. 2014.



Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.