Datos Identificativos 2018/19
Asignatura (*) Trabajo Fin de Máster Código 614520114
Titulación
Mestrado Universitario en Xeoinformática (Interuniversitario)
Descriptores Ciclo Periodo Curso Tipo Créditos
Máster Oficial 2º cuatrimestre
Primero Obligatoria 12
Idioma
Castellano
Gallego
Modalidad docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinador/a
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descripción general O obxectivo do TFM é a realización de un proxecto técnico relacionado coa xeoinformática que permita amosar como o estudante está capacitado para desenvolver as competencias adquiridas durante a titulación no desempeño da súa profesión. O TFM debe de ser un traballo orixinal, realizado de forma individual e defendido diante dun tribunal aprobado pola comisión académica do mestrado. O TFM pode estar dirixido por unha ou máis persoas con titulación superior. Un dos directores debe de ser persoal docente da universidade na que o estudante estea matriculado, e debe de asumir as labores de titorización do TFM.

Competencias del título
Código Competencias del título
A3 Conocer los diferentes modelos de datos 2D y 3D, modelos temporales, geovisualización de datos, operaciones 3D, visualización de herramientas de escritorio, creación de cartografía, visualización web.
A5 Conocer la aplicabilidad que presentan los sistemas de sensorización remota, basados en teledetección satelital o redes de sensores inalámbricas.
A6 CE6 - Coñecer os conceptos básicos de procesamiento espacial, funcións vectoriais, funcións ráster, análise de terreo, interpolación, predición espacial, funcións sobre redes, xeoprocesos en bases de datos e xeoprocesos en diferentes software comerciais
A7 CE7 - Coñecer os diferentes modelos de datos 2D e 3D, modelos temporais, xeovisualización de datos, operacións 3D, visualización de ferramentas de escritorio, creación de cartografía, visualización web
A8 CE8 - Coñecer os fundamentos da interoperabilidade e infraestruturas de datos espaciais, software e fontes de datos existentes, así como aplicacións en infraestruturas de transporte, minería, enxeñería forestal, xestión de residuos, plan urbanístico, xestión ambiental e xestión do medio mariño
B2 Saber aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio.
B3 Ser capaz de integrar conocimientos y enfrentarse a la complejidad de formular juicios a partir de una información que, siendo incompleta o limitada, incluya reflexiones sobre las responsabilidades sociales y éticas vinculadas a la aplicación de sus conocimientos y juicios.
B4 Saber comunicar sus conclusiones –y los conocimientos y razones últimas que las sustentan– a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades.
B6 Adquirir conocimiento en tecnologías de la información.
B7 Adquirir conocimiento en geomática e ingeniería cartográfica.
B8 Adquirir la capacidad para analizar las necesidades de una empresa en el ámbito geoespacial y determinar la mejor solución tecnológica a las mismas.
B9 Adquirir el conocimiento para desarrollar bases de datos geoespaciales, aplicar y desarrollar geoprocesos dependiendo de las necesidades existentes y aplicar las herramientas tecnológicas de geovisualización de datos.
B10 Conocer y ser capaz de aplicar los principios y metodologías de la investigación como son la búsqueda bibliográfica, la toma de datos y el análisis e interpretación de los mismos y la presentación de conclusiones, de forma clara, concisa y rigurosa.
C4 Adquirir la capacidad de gestionar, manipular y consultar grandes cantidades de datos de forma que se posibilite la extracción de información útil en multitud de sectores.
C5 Desarrollar capacidad de trabajo en equipo y compromiso ético con la sociedad.
C6 CT6 - Ter a capacidade para comunicarse por oral e por escrito en lingua galega
C7 CT7 - Desenvolver sensibilidade á sustentabilidade e compromiso ambiental, así coma o uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos.

Resultados de aprendizaje
Resultados de aprendizaje Competencias del título
Ser capaz de desenvolver un proxecto técnico no ámbito da xeoinformática. AP3
AP5
AP6
AP7
AP8
BP2
BP3
BP4
BP6
BP7
BP8
BP9
BP10
CP4
CP5
CP6
CP7

Contenidos
Tema Subtema
Desenvolvemento dun proxecto técnico no ámbito da xeoinformática.

Planificación
Metodologías / pruebas Competéncias Horas presenciales Horas no presenciales / trabajo autónomo Horas totales
Trabajos tutelados A3 A5 A6 A7 A8 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 C4 C5 C6 C7 1 299 300
 
Atención personalizada 0 0
 
(*)Los datos que aparecen en la tabla de planificación són de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos

Metodologías
Metodologías Descripción
Trabajos tutelados Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe do “como facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.

Atención personalizada
Metodologías
Trabajos tutelados
Descripción
Se estima que entre o alumnado haberá diferencias notables tanto en canto á sua familiariación con conceptos e termos informáticos, como en canta ás habilidades para o manexo de ferramentas informáticas. Por iso, prevese desenvolver unha atención personalizada para as prácticas na aula e para os traballos que se desenvolverán de forma individual.

Evaluación
Metodologías Competéncias Descripción Calificación
Trabajos tutelados A3 A5 A6 A7 A8 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 C4 C5 C6 C7 Avaliaranse a adecuación ás pautas marcadas, a aplicación dos coñecementos adquiridos, a coherencia entre a proposta e o seu desenvolvemento, as iniciativas, a resolución de problemas, e a entrega dos traballos no prazo establecido. Os traballos pódense repetir na segunda oportunidade. 100
 
Observaciones evaluación

Fuentes de información
Básica

Complementária


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