Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A46 |
Capacidade de integrar solucións de tecnoloxías da información e as comunicacións e procesos empresariais para satisfacer as necesidades de información das organizacións, permitíndolles alcanzar os seus obxectivos de forma efectiva e eficiente, e dándolles así vantaxes competitivas. |
B3 |
Capacidade de análise e síntese |
B6 |
Toma de decisións |
B8 |
Capacidade de traballar nun equipo interdisciplinar |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Capacidade de integrar solucións de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións e procesos empresariais para satisfacer as necesidades de información das organizacións, permitíndolles acadar os seus obxectivos de forma efectiva e eficiente, dándolles así vantaxes competitivas. |
A46
|
B3 B6 B8
|
|
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios tecnolóxicos ao alcance das persoas emprendedoras. Coñecemento adecuado da organización e xestión de empresas. |
|
|
C5 C7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Tema 1: Introdución. |
- Os Sistemas de Tecnoloxías da Información e as Organizacións. |
Tema 2: Sistemas de soporte ás actividades operativas. |
- TPS. Sistemas de Procesamento Transaccional/Transactions Processing System. |
Tema 3: Sistemas de apoio á xestión empresarial. |
- ERP. Sistemas de Planificación de Recursos Empresariais/Enterprise Resource Planning.
- CRM. Sistemas de Xestión da Relación cos Clientes e Marketing/Customer Relationship Management. |
Tema 4: Sistemas de apoio á xerencia. |
- MIS. Sistemas de Información Xerencial/Management Information System.
- DDS. Sistemas de Apoio á Toma de Decisións/Decision Support System. |
Tema 5: Sistemas de Intelixencia Empresarial. |
- BI. Ferramentas de Intelixencia Empresarial/Business Intelligence. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Introductory activities |
A46 B3 B6 B8 C5 C7 |
0.5 |
0 |
0.5 |
Guest lecture / keynote speech |
A46 B3 B6 B8 C5 C7 |
30 |
7.5 |
37.5 |
Laboratory practice |
A46 B3 B6 B8 C5 C7 |
20 |
20 |
40 |
Supervised projects |
A46 B3 B6 B8 C5 C7 |
8 |
16 |
24 |
Oral presentation |
A46 B3 B6 B8 C5 C7 |
2 |
12 |
14 |
Objective test |
A46 B3 B6 B8 C5 C7 |
2 |
16 |
18 |
|
Personalized attention |
|
16 |
0 |
16 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Introductory activities |
O primeiro día da clase amosarase ao alumnado o temario e como se desenvolverá a materia.
|
Guest lecture / keynote speech |
Esta metodoloxía empregarase para amosar ao alumnado os conceptos teóricos que forman parte da materia. |
Laboratory practice |
O obxectivo é que o estudante poida ver a aplicación práctica dos conceptos explicados nas sesións maxistrais. Para elo, o estudante traballará con algúns dos sistemas vistos na aula. |
Supervised projects |
Consistirá nun traballo desenvolto polo estudante e proposto polos profesores, será non presencial, supervisado, debéndose de entregar unha memoria que será empregada para avaliar ao estudante.
O obxectivo é que o alumnado profunde nos aspectos máis importantes e características dos Sistemas de Información Empresarial, permitíndolle adquirir coñecementos que doutra maneira non sería posible. |
Oral presentation |
Os/as alumnos/as exporán os traballos realizados ao longo do cuadrimestre.
|
Objective test |
Realizarase ao remate da materia para comprobar que o estudante adquiriu as competencias asociadas cos coñecementos teóricos expostos. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Laboratory practice |
|
Description |
A atención personalizada está enfocada a apoiar ao alumnado na compresión das diferentes técnicas mediante o apoio nas titorías e a resolución das dúbidas que xurdan nas clases maxistrais.
Tamén, se lle prestará axuda ao alumnado nas dúbidas que poidan xurdir na realización das prácticas e durante a aprendizaxe mediante os traballos tutelados, para un mellor aproveitamento e comprensión dos coñecementos vistos na clase.
No desenvolvemento xeral da materia empregaranse, como medios telemáticos, as ferramentas proporcionadas pola UDC (Moodle, Teams, email, etc.). |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
A46 B3 B6 B8 C5 C7 |
Exame sobre os conceptos comentados na clase. |
40 |
Supervised projects |
A46 B3 B6 B8 C5 C7 |
Sesións de control e unha memoria na que se avaliará: formato, estrutura, redacción e contido |
20 |
Laboratory practice |
A46 B3 B6 B8 C5 C7 |
Entrega dunha memoria cos resultados acadados e o proceso seguido. |
40 |
|
Assessment comments |
Para obter a cualificación de aprobado ou superior na materia é imprescindible acadar unha nota mínima na parte teórica e práctica. A cal será de 4 puntos sobre un máximo de 10. O contido deste apartado é orientativo dependendo do carácter da materia. No primeiro día de clase os profesores comentarán como se realizará a avaliación.
ESTUDANTES CON MATRÍCULA ATEMPO PARCIAL: Deberán poñerse en contacto cos profesores da materia paraposibilitar a realización das tarefas fora da organización habitual. Cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que secometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (notanumérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico,tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidadecomo na segunda. Para isto, procederase a modificar a súacualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
|
Sources of information |
Basic
|
K. C. Laudon, J. P. Laudon (2011). Essentials of Management Information Systems. Pearson Education Limited
T. Davenport (2000). Mission Critical. Realizing the Promise of Enterprise Systems. Harvard Business School Press
R. McLeod (2000). Sistemas de Información Gerencial. Prentice Hall
K. C. Laudon, J. P. Laudon (2012). Sistemas de Información Gerencial. Pearson
A. Gomez, C. Suarez (2009). Sistemas de Información: Herramientas prácticas para la gestión (3ª ed.). Ra-Ma
A. Gomez, C. Suarez (2011). Sistemas de Información: Herramientas prácticas para la gestión empresarial (4ª ed.). Ra-Ma
I. Gil (1997). Sistemas y tecnologías de la información para la gestión. McGRAW-HILL |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Business Process Management/614G01042 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
-Recomendase ao alumnado, para un aproveitamento óptimo da materia, un seguimento activo das clases así como participar nas distintas actividades e o uso da atención personalizada para a resolución das dúbidas ou cuestións que lle podan xurdir. -Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...). -Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. -Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. |
|