Identifying Data 2023/24
Subject (*) Audiovisual Data Analysis and Interpretation Code 614G02039
Study programme
Grao en Ciencia e Enxeñaría de Datos
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Optional 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Coordinador
Ortega Hortas, Marcos
E-mail
m.ortega@udc.es
Lecturers
De Moura Ramos, Jose Joaquim
Novo Bujan, Jorge
Ortega Hortas, Marcos
Rouco Maseda, Jose
E-mail
joaquim.demoura@udc.es
j.novo@udc.es
m.ortega@udc.es
jose.rouco@udc.es
Web
General description Esta asignatura está orientada a coñecer e aplicar as técnicas descripción, modelado, representación, recoñecemento e seguemento de contido visual, con enfoque práctico sobre aplicacións relevantes da visión por computador e análisis e interpretación audiovisual.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A23 CE23 - Coñecemento e capacidade de aplicación dos conceptos, metodoloxías e tecnoloxías de procesado de audio, imaxe e vídeo en diferentes formatos.
B2 CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo
B3 CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B4 CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B7 CG2 - Elaborar adecuadamente e con certa orixinalidade composicións escritas ou argumentos motivados, redactar plans, proxectos de traballo, artigos científicos e formular hipóteses razoables.
B8 CG3 - Ser capaz de manter e estender formulacións teóricas fundadas para permitir a introdución e explotación de tecnoloxías novas e avanzadas no campo.
B9 CG4 - Capacidade para abordar con éxito todas as etapas dun proxecto de datos: exploración previa dos datos, preprocesado, análise, visualización e comunicación de resultados.
B10 CG5 - Ser capaz de traballar en equipo, especialmente de carácter multidisciplinar, e ser hábiles na xestión do tempo, persoas e toma de decisións.
C1 CT1 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 CT4 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer as técnicas para a descrición de contido visual mediante características avanzadas de cor, forma, textura e semánticas. A23
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B10
C1
C4
Aplicar as técnicas de modelado e representación da información a problemas de recoñecemento e análise de datos audiovisuais A23
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B10
C1
C4
Coñecer as técnicas de análises de datos orientadas á problemática de detección, recoñecemento e seguimento de obxectos en vídeo. A23
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B10
C1
C4
Saber avaliar a adecuación de metodoloxías avanzadas aplicadas en problemas específicos de análises e interpretación audiovisual A23
B2
B3
B4
B7
B8
B9
B10
C1
C4

Contents
Topic Sub-topic
Representación de datos visuais Descrición avanzada de cor
Descrición avanzada de forma local
Descrición de rexións
Aprendizaxe de representacións profundas
Segmentación, detección e recoñecemento visual Modelos de clasificación de imaxe
Modelos de segmentación de imaxe
Modelos de detección de obxectos
Tendencias avanzadas en aprendizaxe profunda
Visión dinámica Detección e caracterización de movemento
Seguemento de obxectos
Fluxo óptico
Técnicas avanzadas con aprendizaxe profunda
Aplicacións avanzadas Aplicacións avanzadas con aprendizaxe profunda
Recoñecemento de accións e comportamento
Análise de imaxe biomédica

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Laboratory practice A23 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 C1 C4 20 80 100
Objective test A23 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 C1 C4 1 7 8
Guest lecture / keynote speech A23 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 C1 C4 21 21 42
 
Personalized attention 0 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Laboratory practice Análise e resolución de casos prácticos co obxectivo de afianzar a aplicación práctica dos contidos teóricos. Prácticas en aulas de informática, aprendizaxe baseada na resolución de casos prácticos, traballo autónomo e estudo independente do alumnado.
Objective test Avaliación do coñecemento dos contidos teórico-prácticos mediante exame ao final do curso.
Guest lecture / keynote speech Leccións maxistrais participativas co obxectivo de aprender os contidos teóricos da materia.

Personalized attention
Methodologies
Laboratory practice
Description

Resolución de dúbidas durante as prácticas de laboratorio. Asesoramento individualizado durante a realización dos proxectos aplicados e de investigación.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Laboratory practice A23 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 C1 C4 Análise e resolución de casos prácticos co obxectivo de afianzar a aplicación práctica dos contidos teóricos 50
Objective test A23 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 C1 C4 Avaliación do coñecemento dos contidos teórico-prácticos mediante exame ao final do curso. 50
 
Assessment comments

En cada unha das partes será obrigatorio alcanzar unha nota mínima para poder aprobar a materia:

  • Proba obxectiva: 30% da nota máxima neste apartado
  • Prácticas de laboratorio (entrega e defensa): 30% da nota máxima neste apartado

Se un alumno se presenta a calquera das partes avaliables propostas, considerarase PRESENTADO.

Poderase-lle dar facilidades aos estudantes matriculados a tempo parcial, previa comunicación co profesor responsable, e segundo a normativa vixente.


Sources of information
Basic
  1. Nixon, Mark. "Feature extraction and image processing for computer vision". 3rd Edition, 2012. ISBN: 9780123965493.
  2. Sonka, M; Hlavac, V.; Boyle, R. "Image Processing, Analysis, and Machine Vision". 3rd Edition, 2009. ISBN: 978-0-49-508252-1.
  3. Forsyth, David A; Ponce, Jean. “Computer Vision: A Modern Approach”. Pearson. 2nd Edition, 2012. ISBN: 978-0-13608-592-8.
  4. Szeliski, Richard. “Computer Vision: Algorithms and Applications”. Springer. 1st Edition, 2010. ISBN 978-1-84882-934-3.
  5. Artigos recentes en revistas e conferencias científicas relevantes: IJCV, IEEE TPAMI, ICCV, CVPR, NIPS, ECCV, etc.
Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Machine Learning III/614G02026
Image, Video and Audio Processing/614G02028

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

- As reflected in the various regulations applicable to university teaching, the gender perspective should be incorporated into this subject (non-sexist language will be used, bibliography from authors of both sexes will be used, the intervention of male and female students in class will be encouraged...).

- Work will be done to identify and modify sexist prejudices and attitudes, and we will influence the environment to change them and promote values of respect and equality.

- Situations of discrimination on the grounds of gender should be detected and actions and measures should be proposed to correct them.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.