Identifying Data 2017/18
Subject (*) Survey Research Code 615518009
Study programme
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatoria 3
Language
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Garcia Docampo, Manuel
E-mail
manuel.garcia.docampo@udc.es
Lecturers
Garcia Docampo, Manuel
E-mail
manuel.garcia.docampo@udc.es
Web
General description Trátase de adquirir un coñecemento xeral dos diferentes tipos e procedementos pra facer investigacións empregando a enquisa como ferramenta.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A8 Ter capacidade para traballar críticamente con fontes de datos, metodoloxías e técnicas de investigación científica e ferramentas informáticas proprias da investigación social e de mercados
B2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (o multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Solución de problemas e deseño da investigación AC8
BC2

Contents
Topic Sub-topic
Aspectos teóricos e metodolóxicos da investigación por enquisa Tipoloxías e elementos configuradores
Partes e fases da invetigación
Indicadores
Procesos
Estudio e análise de casos Investigacións de datos manifestos
Investigación con datos calculados
Investigación con estimacións
Deseño e elaboración práctica dunha investigación por enquisa Exercicios prácticas de resolución de problemas
Exercicio individual

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Oral presentation A8 B2 9 0 9
Case study A8 B2 15 15 30
Research (Research project) A8 B2 8 16 24
Problem solving A8 B2 6 6 12
 
Personalized attention 0 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Oral presentation Exposición dos aspectos teóricos por parte do profesor
Case study Estudio de casos de cada un dos tipos de investigación por enquisa
Research (Research project) Deseño e elaboración por larte dos alumnos dunha enquisa
Problem solving Resolución de problemas, planteados polo profesor

Personalized attention
Methodologies
Research (Research project)
Description
Se é precisa, en horario de titorías
A avaliación para as/os alumnas/os con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia resolverase computando ao 100% o proxecto de investigación.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Problem solving A8 B2 Resolución dos exercicios e casos propostos polo profesor 50
Research (Research project) A8 B2 Deseño individualizado dunha investigación por enquisa 50
 
Assessment comments
A avaliación para as/os alumnas/os con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia resolverase computando ao 100% o proxecto de investigación.

Sources of information
Basic VILLUENDAS, Adoración (). Incidencias de la entrevista personal en la investigación mediante encuesta. Revista Española de Investigaciones Sociológicas (REIS), 2005, vol. 109, no 1, p. 219-236.
DÍAZ DE RADA IGÚZQUIZA, Vidal. (2009). Análisis de datos de encuestas: Desarrollo de una investigación completa utilizando SPSS.. Editorial UOC,
VALLEJOS IZQUIERDO, Antonio Félix, et al. (2011). Investigación social mediante encuestas. . Editorial Universitaria Ramon Areces
ALVIRA MARTÍN, Francisco. (2011). La encuesta: una perspectiva general metodológica. CIS
CEA D'ANCONA, Ángeles. (). La senda tortuosa de la «calidad» de la encuesta.. Revista Española de Investigaciones Sociológicas (REIS), 2005, vol. 111, no 1, p. 75-103.
GONZÁLEZ GÓMEZ, Andrés; PADILLA GARCÍA, José Luis (). Un esquema conceptual para analizar la validez en las investigaciones mediante encuesta. . Metodología de encuestas, 1999, vol. 1, no 1, p. 85-98
DÍAZ DE RADA, Vidal (). Ventajas e inconvenientes de la encuesta por Internet. Papers: revista de sociologia, 2012, vol. 97, no 1, p. 193-223.
DÍAZ DE RADA, Vidal. Ventajas e inconvenientes de la encuesta por Internet. Papers: revista de sociologia, 2012, vol. 97, no 1, p. 193-223.
GONZÁLEZ GÓMEZ, Andrés; PADILLA GARCÍA, José Luis. Un esquema conceptual para analizar la validez en las investigaciones mediante encuesta. Metodología de encuestas, 1999, vol. 1, no 1, p. 85-98.
CEA D'ANCONA, Ángeles. La senda tortuosa de la «calidad» de la encuesta. Revista Española de Investigaciones Sociológicas (REIS), 2005, vol. 111, no 1, p. 75-103.
DÍAZ DE RADA IGÚZQUIZA, Vidal. Análisis de datos de encuestas: Desarrollo de una investigación completa utilizando SPSS. Editorial UOC, 2009.
MARTÍNEZ DE LUNA, Iñaki. Encuestas de la opinión: de la teoría a la práctica. Metodología de encuestas, 2008, vol. 10, no 1, p. 7-25.
ALVIRA MARTÍN, Francisco. La encuesta: una perspectiva general metodológica. CIS, 2011.
VALLEJOS IZQUIERDO, Antonio Félix, et al. Investigación social mediante encuestas. Editorial Universitaria Ramon Areces, 2011.
Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.